MrMichal

Ciśnienie oleju władka

Polecane posty

hacki    0

po naprawie smoka i wymianie wskaźnika ciśnienia:

na zimnym 4.0 na niskich i 4,5 na wysokich obrotach

na rozgrzanym 2,5 na niskich i 3,7 na wysokich obrotach

olej ultor cg-4, przy wymianie oleju zrobiona płukanka silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Na takim ciśnieniu śmiało można jeździć

Poza tym to za,, dobry" olej do starego silnika i może się zdarzyć ze ciśnienie sie pogorszy gdy trochę popracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

ma coś około 500mth od nowości więc powinien jeszcze trochę pochodzić :)

a jaki był by dobry olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Przy takim przebiegu niema się o co martwic tylko jeździć

 

tu dobry olej nie wypłucze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,ja stosuje olej turdus od kilkunastu lat w t 25 i mam przekonanie do niego, jest to olej przeznaczony do silników pracujących w trudnych warunkach, stosuje go także w kombajnie, jak też dużym rusku ,cena jego nie jest co prawda niska ,ale cóż, co dzień wymiany nie robimy :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Racja, polecam ten olej, zreszta po co ja nabijam posty :D


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Panowie, jak długo wam pompa zaciąga olej? Bo wydaje mi się, że u mnie to trwa wieczność w porównaniu z innymi T25, no i pompa olejowa wyje, gdy zimny (stara też wyła). Czasami gdy jadę i ostro mnie przechyli, albo zahamuję to pompa olejowa przestaje wyć i kilka, kilkanaście sekund jest cicho, a wskazówka na manometrze leży na zerze :(

Dzieje się to od czasu remontu (marzec 2013), a niedawno przy okazji naprawy wyprostowaliśmy miskę, i jest jeszcze gorzej...

 

Przy innym T25 przy hamowaniu to wskazówka lekko się bujnie tylko.

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A na starej pompie też były te zaniki ciśnienia?

Może to rozrząd wyje. Były zmieniane koła?

Wystarczy, że smok jest lekko ugięty do góry i każde bujnięcie oleju w misce go odkryje. Może warto go dogiąć w dół. Lub na próbę zwiększyć ilość oleju w misce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tak jak kolega mtracz pisze masz zgiętą rurkę od smoka a może być też pęknięta a co wycia to w moim jest to samo na nowej pompie słychać ostre syczenie zaworu przelewowego ale po rozgrzaniu jest ok na oleju tedex 20w50 i za pewne jest to skutek zimnego i gęstego oleju i szczelnego układu ciśnienia co powoduję stawiane dużego oporu na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ale najśmieszniejsze w tym jest to, że miałem rozebrane pół silnika (wymiana tłoka i poszukiwania nieszczelności w magistrali olejowej) i nie zwróciłem na to uwagi. Siatka jest zgięta trochę.

Ja mam duże utraty ciśnienia na osi filtra oleju i zastanawiam się, czy warto ją wymienić. Na sklepkisiel.pl pojawiła się w cenie 19 zł. Raczej ją kupię, sklep dla mnie spoko, kartę stałego klienta mi dali. Zobaczę co mi to da i zdam relację.

Cały czas myślę nad podstawą filtra PP, ale to sporo roboty. Bym wykręcił ośke i filtr z drugiego T25 ale nie chce tamtego popsuć.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Napis jakie na pełnych i minimalnych obrotach przy nagrzanym

Przy minimalnych obrotach na rozgrzanym silniku jest praktycznie zero a przy obrotach na maksa jakies 2 przy rozgrzanym silniku ,jezdze tak już z 1,5 roku i nic się nie dzieje ale w zimie chyba musze juz zrobic wał i panewki a i w skrzyni jest olej jakis taki zielony jak smar ,nie chce spływac,jak kupilem ruska w 2005 to chcialem wymienic olej w skrzyni ale mechanik mowił zeby nie ruszac bo jak zmienie to sie moze skrzynia rozszczelnic ,twierdził ze to oryginalny olej ,dodam ze władek jest z 1977 roku i ma 4000 tys motogodzin od nowosci \prawdopodobnie].Kupiony od pierwszego własciciela ktory mial poł hektara ,przez te kilka lat u mnie wymieniony tylko rozrusznik ,akumulator i głowica bo wyleciało gniazdo zaworowe,znajomy mechani twierdzi ze to były najlepsze modele z tych lat,oleju grama nie bierze ,twierdzi ze jak cos sie zepsuje i wymienię to na nową czesc to nawet polowy nie wytrzyma tego co oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Mie wiem jak te z lat 70 tych

ale umnie z roku 1985 wytrzymał 9 tysiecy motogodzin i sprzedałem całkiem w dobrym stanie

nastepnego mam z 1990 roku kupiłem na 2800mtg (z miasta) teraz ma 3500 ale juz widze że to nie to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Podobno da się zwiekszyc cisnienie oleju jakąś śrubą regulacyjną na zewnątrz silnika ,może ktoś cos podpowiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

To jest zawór  który reguluje cisnienie oleju aby nie było za duże 

da sie regulować ale pod warunkiem że pompa jest sprawna i daje wyzsze cisnienie niż to na które ustawiony jest zawór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj