Skocz do zawartości

Zdjęcie

Welger RP 120s problem.

5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Cossack

Cossack

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 20 lipiec 2013 - 08:14

Welger RP 120s problem. Witam, mam problem w prasie Welger RP 12s z opuszczeniem podbieraka. Podbierak mam standardowy, na jednym siłowniku. Gdy chcę go opuścić nic się nie dzieje, dodam że olej do siłownika dochodzi. Prasa jest z dwoma przewodami, ma pracować z ursusem c-360. Myslałem że to coś z hydrauliką w traktorze, ale komora niby się otwiera... Może podbierak ma jakąs blokadę? Liczę na jakies podpowiedzi od użytkowników tej prasy, bo jestem zielony w tym temacie. Pozdrawiam.

Edytowany przez Cossack, 20 lipiec 2013 - 08:24.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Welger RP 120s problem. Dzisiaj, 03:25
  •  

#2 Share PLis87

PLis87

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 139 postów

Napisany 20 lipiec 2013 - 11:35

Welger RP 120s problem. U mnie jest zawór na przewodzie od podbieraka,może u cb też jest i jest zakręcony?

#3 Share Cossack

Cossack

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 20 lipiec 2013 - 11:51

Welger RP 120s problem. hmm...
Na przewodzie od podbieraka nie widać żadnego zaworu. Jest zawór przy prasie ale przy przewodzie od komory...

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#4 Share PLis87

PLis87

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 139 postów

Napisany 21 lipiec 2013 - 07:37

Welger RP 120s problem. Próbowałeś tym zaworem coś zdziałać?W tej prasie można podbierakiem i klapą sterować poprzez jeden przewód zmieniając położenie pokrętła na tym zaworze.A może coś chaczy że podbierak nie chce ci opaść?

#5 Share mario555

mario555

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 16 marzec 2014 - 17:55

Welger RP 120s problem. koledzy mam problem z prasa rp 12 , nie wskazuje na miarce ile jest zwinietej beli

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#6 Share adrian

adrian

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip