Zaloguj się, aby obserwować  
Radeczyslaw4

Problem z układem kierowniczym!!

Polecane posty

Witam, mam problem z układem kierowniczym w Renault 133-14, kiedy skręcam w lewo lub prawo to kierownica przerywa albo zatrzymuje się calkiem i nie można nią ruszyć, dopiero po chwili się odblokowuje i później znowu to samo nawet w czasie jazdy. Proszę o pomoc, Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

olej na poczatek, sprawdzenie cisnienia pompy, byc moze to jej wina, lub orbitol czeka na wymiane


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olej jest ok i byl niedawno wymieniany, orbitrol też nowy, a pompy nie sprawdzałem..

 

A czy to może być wina tego że wspomaganie jest zapowietrzone??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Nie, wspomaganie się samo odpowietrzy. Jesli kierownica chodzi lekko to pompa podejrzewam dobra, skoro olej jest i filtr na dolocie do pompy czysty, to ja stawiam na orbitrol. Ma on w sobie kilka zaworów i pewnie coś w nim? Ja w swoim wymieniałem, ma tam być zwykły 125l (tylko nie kupuj taniego ruskiego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już wiem co bylo mojej Reni :) Miarka oleju pokazywala ponad stan a w skrzyni nie bylo oleju, dopiero po przeczyszczeniu rurki od miarki wyszło najaw co tak naprawde jej dolegalo, wydaje sie to troszke smieszne no ale... :D Jesli komus zdarzy sie cos podobnego polecam odkrecic srobe spustowa oleju ze skrzyni i sprawdzic prawidlowy jego stan . Dzieki za wszelkie rady. Pozdrawiam :)

Edytowano przez Radeczyslaw4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

Ja mam zbliziny ptoblem do Twojego. Mam Renaulta 9514TX, problem polega na tym ze w mojeje reni znikło wspomaganie. Olej jest wszystko jest, tylko wspomagania nie mam i nie wiem co jest grane. Problem wystąpił po rozjeżdzaniu ciągnikiem i wymianie sprzęgła. Proszę o jaką kolwiek poradę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Sprawdź orbitrol. Czy masz węże dobrze przykręcone i niepomieszane.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Tak jest u mnie, chyba rozszyfrujesz moje malowidło.

post-34194-0-33880700-1375620109_thumb.jpg

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

okazało się ze były zamienione dwa węze (zasilanie z powrotem) gdy to zmieniłem kierownica po odpaleniu ciągnika po chwili zaczęła skręcić w lewo i nie da sie wogóle skręcić w prawo. Ja to już normalnie nie wiem co z tym mam robić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

będziesz jeździć tylko w lewo ;)

Raczej na 99% masz pomylone węże

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

to raczej nie mozliwe bo sprawdzone były...dzi wyciągałem orbitrol bo chyba nic z niego nie bedzie, mechanik mówił zeby ze tam cos się w środku przestawia, ale już mu to nie raz przestawiali i nic to nie daje. Chyba od wystrzału orbitrola poprostu się uszkodził...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dakblamik    0

A ja mam 7514 i bawię się z nim już z tydzień i też nie skręca, wymieniłem mu orbitrol i siłownik, jak podniosłem go na lewarku na starych częściach i na nowych też, to skręca, a jak koła dotykają ziemi całym ciężarem ciągnika to kierownicą nie idzie obrócić, silnik chodzi na pełnych obrotach i nic. Co ciekawe podnośnik podnosi (igła od siana długości ok. 3m daje rade unieść 500kg wór z pszenicą) Oleju ma wlane 40l hydraulicznego i wydaje się że jest tak pośrodku na bagnecie. Odłączyłem pompę na podnośnik i nic, coś zaczęło wyć.

Co do podłączenia przewodów na orbitrolu mam inaczej z lewej u góry nam podłączony powrót, z lewej na dole jest jakiś zaworek da się go nacisnąć "palcem" i tym przewodem dochodzi olej z pompy(zasilanie), u góry z prawej skręt w lewo i na dole z prawej skręt w prawo (przewody do siłownika) raczej inaczej ich się chyba podłączyć nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

ja dziś w mojej reni 9514 tx problem rozwiązałem :D okazało sie ze w orbitrolu jest taka kulka i ta kulka wpadła w inny kanał w orbitrolu i w jakis sposób blokowało to cały układ, bo włożeniu kulki na miejsce wszystko wróciło do normy kierownica chodzi jak złoto :D

 

Pozdrawiam :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj