Hari123

t25 przeróbka skrzyni ?

Polecane posty

Hari123    7

Witam mam taki mały dylemat, otóż kupiłem traktor z takimi oto lewarkami :

post-62432-0-86629700-1373748045_thumb.jpg Sorki za wypożyczenie zdj

 

a mam drugi traktor z przeznaczeniem na części, tamten ma nowszą skrzynie:

post-62432-0-24422200-1373748040_thumb.jpg

 

A moje pytanie jest, czy trudno było by przerobić skrzynie na nowszą mając wszystkie części ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Przełóż cała skrzynie i po kłopocie,

 

A tak na marginesie to ty nie jesteś tym macgyver co tam tuningował władka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam mam taki mały dylemat, otóż kupiłem traktor z takimi oto lewarkami :

post-62432-0-86629700-1373748045_thumb.jpg Sorki za wypożyczenie zdj

 

a mam drugi traktor z przeznaczeniem na części, tamten ma nowszą skrzynie:

post-62432-0-24422200-1373748040_thumb.jpg

 

A moje pytanie jest, czy trudno było by przerobić skrzynie na nowszą mając wszystkie części ?

A to chyba odwrotnie.Nowsze miały lewarki razem a starsze oddzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kendzior15    87

tak jeżeli masz 2 dzwignie to jest lepsza moim zdaniem skrzynia bo masz rewers i biegi a w jednym lewarku to musisz najpierw rewers a potem bieg i jak przełączasz biegi to od nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A niby czym się różni.obie mają dwa lewarki tylko nowsza na środku i mniej przeszkadzają w pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

A niby czym się różni.obie mają dwa lewarki tylko nowsza na środku i mniej przeszkadzają w pracy.

 

o to właśnie chodzi że podczas prac drugi lewarek strasznie mi przeszkada, mam w swoim władku za mało miejsca, podczas przerzucania szosowe/terenowe, przód i tył ciągle ocieram ręką o kluczyk od stacyjki i muszę wbić luz na skrzyni bo inaczej zachaczam o drugi lewarek,

 

Wracając do tematu, czy jak bym w swoim przemienił blachy górne tak aby wstawić nowszy rewers zgrało to by się do kupy i bez problemu by się komponowało ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Widełki musisz przełożyć wodzik bo jest inaczej położony wybierak rewers jest ten sam no i dekiel i lewarki a co do starego systemu skróć lewarek od biegów i nie będzie zawadzał.W tym nowym też będziesz haczył o kluczyk.Ja w swoim skróciłem o 10 cento i nie haczę o kluczyk a też mam nowy typ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ja w życiu bym na nowy typ nie zmienił. Po pierwsze stary jest o niebo lepszy, a po drugie po co dodawać sobie zbędnej pracy.

Jak wyżej koledzy radzą skróć dźwignie. U mnie dźwignia rewersu jest krótsza od zawsze, oryginalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Hym.. Jak myślicie co może dolegać w starym ciągniku w skrzyni, z tego co wiem pare lat w stecz przeszła generalny remont, a teraz mam kłopoty z rewersem przód i tył ( tak jakby nie zaskakuje na tryby, tylko ciągłe zgrzyty i jak czuć że złapało za tryby to po puszczeniu sprzęgła wybija ( po 2-5 min zabawy załapuje), tak samo z biegami, wbijam np 1 lekkie zgrzyty, trochę mocy i dopiero mam bieg,

 

Czy wystarczy tylko tegulacja czy coś może siedzieć w środku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Najpierw sprawdź czy sprzęgło nie ciagnie przy wysprzęgleniu. Może trzeba je podciagnąć-wyregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Mam pytanie odnośnie mojej skrzyni biegów z 78r, otórz przy wrzucaniu " żółwia " traktorem zaczyna szarpać i zgrzytać a traktor nie jedzie, po rozebraniu blachy od skrzyni sprawdziłem tryby i wszystkie są w dobrym stanie, po spuszczeniu oleju wyleciało 5 takich małych wałków z łożyska,

I moje pytanie tkwi w tym czy to przez te jakieś łożysko nie wchodzi mi ten bieg ? czy aby zmienić te łożysko muszę wyciągać wszystkie tryby ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj