Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 186 Ilość oleju w skrzyni biegów i w zwolnicy.

4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share r9ck

r9ck

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 12 lipiec 2013 - 10:35

MF 186 Ilość oleju w skrzyni biegów i w zwolnicy. Ile trzeba wlać oleju do skrzyni biegów i do zwolnic ? Massey Ferguson 186

Ogłoszenia agrogrosik

• agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
MF 186 Ilość oleju w skrzyni biegów i w zwolnicy. Dzisiaj, 07:11
  •  

#2 Share bazalt50

bazalt50

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 222 postów

Napisany 12 lipiec 2013 - 11:09

MF 186 Ilość oleju w skrzyni biegów i w zwolnicy. Przy skrzyni masz wlew razem z bagnetem (chyba że urwany). Wchodzi ok 3-3,5 litra. Do zwolnic max. 0,75. Nie znam się na klasyfikacji olejów przekładniowych, ale oryginalnie jest tam olej o konsystencji kisielu, bardzo gęsty. Bańka 5 L ci wystarczy.

#3 Share bartek1992

bartek1992

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 372 postów
  • Zainteresowania:ciągniki rolnicze

Napisany 12 lipiec 2013 - 20:09

MF 186 Ilość oleju w skrzyni biegów i w zwolnicy. A wież może jak się smaruje łożyska na bębnie młócącym i czy w ogóle się je smaruje ? w MF 186

Edytowany przez bartek1992, 12 lipiec 2013 - 20:09.

Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#4 Share bazalt50

bazalt50

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 222 postów

Napisany 13 lipiec 2013 - 08:13