Skocz do zawartości

Zdjęcie

Hale udojowe

7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share toreg

toreg

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 50 postów

Napisany 28 grudzień 2007 - 19:34

Hale udojowe Kiedyś już pytałem ale nie uzyskałem odpowiedzi
Szukam jakąś solidną firmę która by mi sprzedała i zamontowała używaną halę 2x3 lub 2x4
Jak ktoś montował coś podobnego to proszę się podzielić ze mną jakimiś spostrzeżeniami bo ja jestem w tym zielony. Niedawno oglądałem u znajomego halę 2x4 ale nówkę i jak mi powiedział ile kosztowała to mnie zamurowało. :P

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Hale udojowe Dzisiaj, 22:58
  •  

#2 Share Adik_ziel

Adik_ziel

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 28 grudzień 2007 - 19:37

Hale udojowe hale udojowe są drogie szczególnie nówki ale w niemczech używaną też znajdziesz w bardzo dobrym stanie ;] może DeLaval? ale oni na prawde są drocdzy
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

#3 Share toreg

toreg

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 50 postów

Napisany 28 grudzień 2007 - 19:47

Hale udojowe Tak tylko jak ja pojadę szukać tych hal to ciekawe kto będzie doił te moje krowy :P

#4 Share goolman19

goolman19

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Zainteresowania:Mechanizacja, rolnictwo

Napisany 28 grudzień 2007 - 19:50

Hale udojowe Też będę zakładać w następnym roku halę udojową. Gościu mi oferował halę za 20 tyś z nowymi rurami, ale wszystkie murki muszę ja sobie postawić ,on tylko wpada i montuje. Tak więc sam niewiem, też mam ofertę od gościa halę udojową przechodzona za 35 tyś ale chyba D- Laval ;/ sam nie wiem napisze posta bo bede dzwonił teraz do gostka i ustalał jak i co !! pozdr