Polecane posty

skorzy    0

Witam Otóż mam mały problem ze skrzynią. Jest to skrzynia po remoncie tzn. wymiana wszystkich łożysk 4-bieg. Na każdym kroku wszystko było dokładnie sprawdzane Dobra a teraz problem a rozchodzi się o to iż gdy sobie jechałem na 1 i 2 (polowe i szosowe) zaczęło coś żynżolić na 3 czy 4 wszystko ok. Górna klapa w góre i zrobił się minimalny luz miedzy tymi biegami. I Co Tero ?? Znów rozkręcać czy może jakoś zaradzić bez. Kurde nie wiem Pomocy em4.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek91    1

Witam. Czy ktoś z posiadaczy ursusa 912 i podobnych mogłby zmierzyć ile długości ma bagnet do sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni biegów i podać wartości min i max mierząc od korka? Bo wymieniałem pompe podnośnika i wiadomo musialem troche spuścic oleju ze skrzyni i teraz nie wiem ile dolać bo poprzedni właściciel coś majstrował przy miarce i widać jakby była zeszlifowana. a i w ogóle ile litrów oleju wchodzi do skrzyni biegów i najlepiej jakim olejem zalać? i czy tylni most i skrzynia biegów mają wspólny olej czy jednak są to dwie oddzielne komory? z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matheos    0

miarka nie była przez kogoś zeszlifowana, poprostu ona ociera sie tam o inne częsci ma poprostu mało miejsca :D

Edytowano przez Matheos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek91    1

może masz i racje ale chciałbym własnie zrekonstruować tę miarkę bo nie wiem czy poziom oleju jest prawidłowy. tak więc będe wdzięczny jeśli ktoś mi poda te wartości i odpowie na pytania które podałem wyżej:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

w skrzyni jest chyba ok 30 l oleju( ale nie wiem dokładnie musiałbym zajrzec do instrukcji)

A najlepiej to kup nowa miarkę to będziesz miał po problemie. ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dokładniej to jest 45 L. Najlepiej jest kupić nowy bagnet jak już wspomniano, ale nawet ten nowy trzeba odpowiednio "nagiąć? bo koliduje z elementami skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek91    1

dzięki wielkie za pomoc :) jutro pojadę do najbliższego sklepu z częściami i zakupie miarkę :) zobaczymy co z tego będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
parys76    0

Koledzy, nie wszędzie są części do tych cągników. Może jednak ktoś poda ile jest do min. i max. od korka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

kolego, specjalnie dla Ciebie.

 

Tylko zwróc uwagę, bo w zależnosci od rocznika były dwie długości bagnetów (w nowszych traktorach, tak jak u mnie wystaje z podłogi, a w starszych trzeba było odkręcić dekielek w podłodze i tam szukać (wiec sią rzeczy był krótszy)

 

 

Panowie, co to sie ztało, ze nie moge załączyć zdjęc?

 

edit

tu masz zdjecie na obcej stronie, bo af coś nie chce przyjmować załaczników

http://pokazywarka.pl/ses3fx/

 

calówka, jak widać, zaczyna mierzyć równo z gwintem korka, a wiec tej wystajacej nakrętki nie mierzy.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
Dokładniej to jest 45 L...
katalogowo 45l ja mam wlane 50 bo mam wyższe koła z przodu i ciut byłoby mało a tak jest w sam raz.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Witam Mam takie pytanie Czym różni się skrzynia biegów ursusa 902 a ursusa 1202 ?  NIe ma ona jakiś większych trybów, albo wałków ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Sama skrzynia chyba niczym znaczącym się nie różni, różnice są natomiast w wałku sprzęgłowym i wzmacniaczu momentu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

A jak 902 ma skrzynię od 1202 może się mulić, nie mieć mocy pełnej, a czy dyferencjał nie jest inny czasami  ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Nie mam ożliwości, chyba że wzmacniacz ciagnie.Skrzynia różnie się grubszymi wałkami sprzgłowymi, ijedną wiecej tarczą w wzmacniachy. Dyferencjał ma grubsze śruby. Nie 12 a 14.

Weż pompę wtryskową  zawieć do dobrzego pompiarza, tu tkwi problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Byłem u pompiarza dawkę podniósł, wymieniałem wałek rozrządu, sprzęgło i skrzynię pośrednią, i już dawał rady o połowę mocy przybyło, ale i paliwa 12/h wrąbie, ale jeszcze w pługu 3 skibowym ma co robić, jak dość równe gleby, to nawet szybko idzie, ale glina albo górka trochę większa ma problemy( 1II ma co robić ) , więc myślę sobie że może coś w skrzyni siedzieć... a może łożyska są już zużyte i hamują, albo ktoś dyferencjał źle skręcił, JAK sądzicie może być taka przyczyna ?? Planuję go rozkręcać, więc się tak pytam, na co trzeba szczególną uwagę zwracać :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

to dobry popmiarz, że zamiast naprawiać to podniusł dawke... jak podniesiesz dawkę to wiadomo że trochę mocy przybędzie...

zawieź jeszcze raz, i niech zrobi tobie tak jak ma być zrobione, sprawdź luzy zaworowe , i filtr powietrza, może już zatkany jest i nie daje powietrza, przez co silnik się dławi... filtry paliwa również...  jesli to nie pomorze, to zostaje jeszcze taśma wamaczniacza momentu, ona tez lubi osłabiac ciągnik, no i sprzęgło dobrze wyrególowac... co do skrzyni to raczej nie powinno mieć znaczenia ,chyba ,że skrzynia jest 3 biegowa, ale 1202 raczej jest 4 biegowa...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Sorki trochę w skrócie o tej pompie napisałem, dokładnie było tak że zawiozłem ją do regeneracji, oczywiście powiedział że wszystko sprawdził i że winne mogły być zużyte tłoczki, założyłem ją i trochę pojeździłem, mocy minimalnie przybyło, więc wyjołem ją ponownie i zreklamowałem, pompiarz przyjął zaprowadził mnie na halę i zaczął sprawdzać, pokazywał parametry w katalogu i na stole, wszysko się zgadzało, więc powiedział że oddaje ją albo jeszcze zwiększy dawkę, no to zgodziłem się na zwiększenie, bo był przyjechał z tym problemem co byłem, po założeniu było czuć różnicę, ale w pracach i tak był nawet słabszy od c-360, więc jak pisałem sprzęgło wałek i już było trochę lepiej, filtr co roku czyszczę nic w nim było poza pyłem i olejem brudnym, filtry paliwa też co roku wymieniane kompletne z gumkami, sprzęgło to jeszcze w galeri są zdjęcia jaki stan był, też dobrze zrobione, wzmacniacza nie ma, skrzynia jak nikt czegoś tam przede mną nie robił to raczej 4 biegowa, po tej dawce, to powinien te 80 KM bez trudu osiągniąć, a on tak jak nim pracuje ma 68 około,  Myślałem że można by było trochę jeszcze powalczyć coś z nim żeby coś tej mocy przybyło, ale jak teraz się dowiedziałem, to już nic wiele nie zrobię, oprócz turbosprężarki, a to za drogi interes.. Dzięki za pomoc :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Ta co jest w galerii u ciebie to nie jest Zetor, bo z tego co wiem to Ursus nie miał takich drzwi.

Jaką masz pompę wtryskową, stary typ czy nowy, bo jak stary to szukaj nowy i będzie miał moc wtedy.

Na regulatorze obrotów masz taką dużą nakrętkę,  czy nic, płaski dekielek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Ja sam już nie wiem, tabliczkę znamionową i jest napisane Ursus 1202 i tym kieruje, chyba tej blachy nikt nie zmieniał :D Typ raczej nowy mam, bo ma centralne smarowanie nie mam tej nakrętki na regulatorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

To już dobrze.

Ja bym tak z pompą zrobił, założył sekcję 9,5 mm z turbo, końcówki wtryskiwacza 4 otworkowe ustawione na 180 bar.

Tak ustawiałem w mojej 1224 i była duża różnica w sile i spalaniu, a nawet cichsza była.

Sprawdzić zawory, czy nie są wyrobione, to też  ma duży wpływ na siłę.

Miałem 385 i  z jakimś ciągnikiem kupiłem pompę z 912 i założyłem ją do  tej 385, i byłem w szoku, paliła  w zimie, i chodziła jak normalny ciągnik.

Siła tego ciągnika w 90 % zależy tylko od pompy, 10 % reszty to inne sprawy.

Niestety 902 nie wiele może pomóc różne cudawanie, i nie raz jest tak że 360 jest silniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Głowica też była robiona i mechanki co ją robili mòwili że ona jest lepsza bo jest na uszczelniaczach, była wsadzana do 4 z turbo, Może ona jest za duża ? Na tą pezeròbkę to bym się może połasił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

a wtryskiwacze robiłeś??

 

jak masz zamiar bawić się w turbo to lepiej wstaw silnik 6 ... spalanie bedzie te same i mocy nie bedzie brakowac... ;)

http://olx.pl/oferta/silnik-na-czesci-szesciocylindrowy-nowy-typ-z-ursusa-1224-CID757-ID6gVKN.html#c00eeef97d

mój silnik z 1224 jak zamieniałem się na uturbiny ;) zdrowy i oszcżedny ;) jedyna wada to za pompa pęknięty blok, ale to w niczym nie przeszkadza jeździłem 5 lat i pochodzi jesze drugie 5 ;) a i jest okazja tanio kupić dobry i pewny silnik ;)

 

ewentualnie jeszcze zmień pompę paliwową na innego typu


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Też były sprawdzane, były ustawione na 140 atm, więc przy regulacji zostały podkręcone na większe ciśnienie, 160 atm ok W turbo jak pisałem nie będę się bawił, bo za kosztowne to jest, jedynie teraz zrobię mu to co potrzebne przeglądy jakie powinny być i to wszystko.  Silnika 6stki nie chcę bo ciągnik będzie dłuższy i za mało zwrotny A na pompie nie jest nabity jakiś numer żeby dopasować do silnika ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Radził bym ci pogadać z pompiarzem żeby pożyczył ci inną pompę wtryskową, podmienisz to będziesz dużo wiedział.

Teściu tak w JD 8100 drugi rok się męczy, nie ma mocy, pompa dwa razy remontowana, raz przez serwis, sprawdzali moc, cuda robili, dopiero z innego na serwisie wyciągli to sie przekonał co ciągnik potrafi. Za remont dali 5 tyś a nowa 13 i raczej kupią nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Nie mam tutaj w pobliżu takiego pompiarza, żeby skupował i miał tych pomp dużo, temu co woziłem, i raczej by na to nie poszedł Gdyby wiedział jaka to ma być pompa do tego modelu silnika dokładnie to też bym się o nową pokusił może 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj