Eryko

Czujnik Poziomu Paliwa

Polecane posty

Eryko    35

Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

post-39-1198851686_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1987    2

A ile jest mocowań do przewodów ??????? bo mój z 1990 ma tylko jeden a masa to na obudowie jak wkręcę czujnik w zbiornik a nie wiem jak jest u ciebie z którego roku masz Mtz-a ????? bo może te nowe mają inaczej Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

do poprzedniego czujnika szedł jeden przewod.a tu potrzeba dwa.ja mam 89r i to jest niby czujnik do 89,byl jeszcze na 4 piny,ale wzialem ten na 2.

ale pominac to co bylo do poprzedniego.jak podłączyc od podstaw ten czujnik do wskaznika?bo tak chyba bedzie najlepiej.

 

 

napisze mi ktos jak to podłączyc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

Masz chyba 3 wyjścia

1 masa

2 zegar

3 kontrolka rezerwy

ale nie jestem pewien bo u mnie jest troche inny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1987    2
kto wie jak to zrobić bo u mnie w mtz 82 ciągle jest pełny bag paliwa

Mam ten sam problem cały czas pokazuje pełny a jak zamienię kable to wtedy nic nie wiem co jest tego przyczyną ;) ;) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

Może być jeszcze wina zegara bo pływak będzie inny model i nie będą ze sobą współgrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1987    2

Ja wymieniłem zegar i czujnik na nowe i tak jak już wcześniej wspominałem pokazuje cały czas pełny,ale rozebrałem stary zegar i trzeba tylko polutować jeden kabel może na tym starym będzie działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

+ z - gdzies sie styka jak pokazuje pelny caly czas.ja mam zegar polski a czujnik ruski i jakos to działa bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paulusss    0

Podobny problem w 82ts z 98 roku czujnik na dwa przedowy jeden masa drugi do zegara jak dałem ten co na zegar szedł do masy do wskazywał zero (normalnie pełny) wyniana czujnika wszysstko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emsi1903    0

Panowie ja też mam problem z czujnikiem paliwa w Pronarze 1025 A z 2004. Wciągu 2 lat miałem ich chyba ze 4. Co wymieniłem na nastepny to siadał po paru miesiącach aż dałem sobie spokój i poziom sprawdzałem miarką :) Ostatnio przyjżałem się temu zepsutemu czujnikowi i okazało się że ma on uszkodzone kabelki wewnątrz. Polutowałem je i zadowolony że zaoszczędziłem 80 zł zająłem się jego wyminą. Producenci zadbali o to żeby się namęczyć i trzeba zdjąć tylne prawe koło. Okazało się że w przewodach zakończonych kostką wogóle nie ma prądu. W żadnym z kabli gdy się je złącza lub masuje nic nie iskrzy. Wszystkie bezpieczniki są ok. Czy ten czujnik wisi na jakimś przekaźniku? Czy trzeba szukać w zegarach? Miał ktoś coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0
Też umnie nie działa. A najlepszy czujnik paliwa to patyk <_<

ciekawe jak w mtz 82 to sprawdzisz jak tam tak po ukosie idzie ten lej od paliwa..


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glizda70    0
ciekawe jak w mtz 82 to sprawdzisz jak tam tak po ukosie idzie ten lej od paliwa..

 

a patykiem jest do zmierzenia +/-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

ale to idzie pod skosem jak to masz wiedzieć to nie jest +/- tylko -/-


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glizda70    0
ale to idzie pod skosem jak to masz wiedzieć to nie jest +/- tylko -/-

 

codziennie 30 liter i niema problemu z miarką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0
codziennie 30 liter i niema problemu z miarką.

he he :D


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

kto wie jak to zrobić bo u mnie w mtz 82 ciągle jest pełny bag paliwa

a u mnie jak miałem z 20 litrów pokazywał pełen jak dolałem to 3/4 no teraz pokazuje niby realny stan. ale jak włączam nawiew to spada o 2 kreski <_< co tam może być


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

mogli byście zrobić zdjęcie zegara od paliwa bo nie wiem jak kable podłączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putekemil    0

Witam,

czy wie ktoś jak podłączyć ten wskaźnik z pływakiem?

 

http://allegro.pl/sh...item=3991256861

http://allegro.pl/sh...item=4037379495

 

a>

 

do 1 podłączyłem - rezerwy pływaka

do 2 masę

do 3 +

do 4 - z pływaka

 

i jest taki problem że na pełnym baku pokazuje na wskaźniku pusty, a na pustym pełny.

Proszę o pomoc

Edytowano przez putekemil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Nie pasuje wskaznik do plywaka, a podlaczone dobrze. Sa 2 rodzaje zegarow i czujnikow. Wystarczy troche przelutowac (zamienic) wyprowadzenia przy opornicy w czujniku i bedzie dzialac.

 

Zegar po odpieciu tylko czujnika poziomu pokazuje pusty czy pelny?

Przerabialem u siebie ten temat, ale ja robilem z 2 czujnikow jeden.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putekemil    0

 

Zegar po odpieciu tylko czujnika poziomu pokazuje pusty czy pelny?

 

 

Zegar po odpięciu czujnika pokazuje pełny bak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Poslalem odpowiedz na pytanie na PW.

 

Trzeba przelutowac mase na drugi koniec opornicy (jesli to tylko mozliwe). Opor ma wzrastac przy podnoszeniu plywaka.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poslalem odpowiedz na pytanie na PW.

 

Trzeba przelutowac mase na drugi koniec opornicy (jesli to tylko mozliwe). Opor ma wzrastac przy podnoszeniu plywaka.

 

A u mnie w T-25 jak odepnę przewód od czujnika co idzie do zegara do też idzie wskazówka idzie na pełny nawet ponad skale a jak założę z powrotem to jest ok ale u mnie było z tego co pamiętam tak od nowości ciągnika ale wskazuje dokładnie :)


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj