jakubkaczmarek

T 25 problem z temperaturą silnika

Polecane posty

Rolnik1973    15287

Masz podłączone 3 kable do zegara? Bo jak masy brak to wskazówka idzie na max szybko, albo zwarcie się gdzieś robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Taki masz tył zegaru?

2dw5xz.jpg

 

Pod Д podłącz przewód od czujnika

Pod D zasilanie

Pod odwrócone T podłącz przewód z masa.

 

I pamiętaj by czujnik masował. Najlepiej jeden koniec przewodu owiń na czujniku a drugi dać na minus w akumulatorze i sprawdź wtedy czy dobrze pokazuje,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Najpierw odłącz przewód od czujnika temperatury w filtrze i zobacz jak zachowuje się wskaźnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem czujnik i bez zmian. Po odłączeniu przewodu wskazówka "spadła" w lewo po dotknięciu do filtra(masy) wychyliła sie na max w prawo....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

u mnie tak było jak wymieniłem czujnik ze wskaźnikiem, że po kilku minutach pracy silnika wskazówka szła na 100 a nawet i więcej. Powodem była "słaba" masa. Teraz mam podłączoną pod hebel i jak załącze to odrazu pokazuje temperaturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, zła regulacja zaworów -zbyt mały luz na zaworach bedzie przyczyną słabego palenia, jak też dużych wzrostów temperatur, a co za tym idzie spadek mocy silnika oraz ,słabiej pali ciepły niż zimny.Proponuje sprawdzić i wyregulować zawory :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podłaczyłem wskaźnik wg rysunku .Po dzisiejszym dniu wskazówka nawet nie drgnęła , wiec nie wiem czy jest ok ,czy nie. Pojawił się nowy problem. Wyciek paliwa spod głowicy. Nie wiem czy zakładać nowy temat .... Jeśli ktoś wie o co chodzi to proszę o odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,sprawdż czy dobrze dokręcona głowica, jeśli dokręcona jest dobrze to może być pęknięta głowica lub cylinder u samej góry, ja w swoim miałem pęknięty cylinder u samej góry ale dodatkowo cufał sobie jak by chodziła sprężarka :rolleyes: Pozdrawiam.

 

Witam,sprawdż czy dobrze dokręcona głowica, jeśli dokręcona jest dobrze to może być pęknięta głowica lub cylinder u samej góry, ja w swoim miałem pęknięty cylinder u samej góry ale dodatkowo cufał sobie jak by chodziła sprężarka :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2    0

Taki masz tył zegaru?

2dw5xz.jpg

 

Pod Д podłącz przewód od czujnika

Pod D zasilanie

Pod odwrócone T podłącz przewód z masa.

 

I pamiętaj by czujnik masował. Najlepiej jeden koniec przewodu owiń na czujniku a drugi dać na minus w akumulatorze i sprawdź wtedy czy dobrze pokazuje,

 

Na srubie oznakowanej litera D to ma byc podłaczony plus czy minus bo zgupiec mozna..... bo czujnik wysyła mase na wskaznik , druga masa jest do oprawki zarowki podswietlania wskaznika chyba....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

T - masa. Masa jest jedna.

Д - czujnik.

Б - Zasilanie +.

Żarówkę od podświetlania 2W/12V montujesz w takiej oprawce http://abcgarbus.civ...=140&h=149[]=wmt|ABCGarbus|10|C|000000|babelsans.ttf|30|0|0&f=png&q=75&hash=7d6fc2fb1194b56de234477c39af7954 zasilając ją ze świateł podświetlających deskę rozdzielczą (+). Masę ma przez gniazdo we wskaźniku.

 

A pisałem ściągnij sobie schemat było by jaśniej, ale wolisz skakać po tematach.

Pozdrawiam mtracz.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja maiłem ten sam problem i w końcu to wszystko przerobiłem czyli założyłem czujnik z zetora i licznik również teraz jest bardzo dokładny niż oryginalny

pasuję wszystko .


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- A mianowicie wymieniłem czujnik na nowy.

-  Odkręciłem zegar przeczyściłem styki.

(Tak z ciekawości podpiąłem do akumulatora i przy 12v wskazówka była na MAX

to chyba zegar działa)

Jeśli wszystko podłączę tak jak ma być to napięcie na zegarze pokazuje gdzieś 1.5V.

Przez 20 minut był na 1700 obr napięcie nie pamiętam jakie było

ale zegar nawet się nie poruszył.Dotknąłem tej misy była ciepła i tak na oko było gdzieś min.40 C.

 

I teraz takie moje pytanie czy rusek szybko się grzeje wam?

 

Temp.oleju już dawno nie pokazywało nie pamiętam jak to było.

Ale myślę że przy tych 20 min i 1700 obr. powinien coś pokazać. -_-  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Temperatura oleju niewiele zależy od temp. silnika, bez obciążenia olej niewiele się nagrzeje. W moim cylindry z tarczą dławiącą mają 80 - 90 stopni, a miska 40...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Pozytwnie_zakręcony
      Witam, jestem posiadaczem claasa tucano 430. Mam go od nowości i już ma 7 lat.Przez ostatnie lata kombajn w żniwa zbożowe bardzo się grzeje :( tzn. w dobrej pszenicy 9-10 t/ha i przy dużej temperaturze otoczenia czyli ok.36°C. W takim zbożu osiąga on ponad 100°C(przy 105° włącza się sygnał). Aby utrzymać temperaturę między 90° a 100° obciążenie silnika nie może być większe niż 50% lub kosić pszenicę 6t/ha i wtedy nie ma problemu :/ Dodam że w kukurydzy nie ma problemu i kombajn ma normalnie ok 86°C. Tak więc co wy na to?
    • Przez kamilekw1221
      witam. Jaki polecacie olej do silnika John Deere i o jakich parametrach, oraz ile go wchodzi do silnika. I jakim olejem zalać przednie zwolnice i jak to zrobić bezproblemowo oraz ile go tam wchodzi? Proszę o pomoc ;)
    • Przez panmino
      Podczas pracy na pełnym gazie i dużym obciążeniu silnik furkocze, praca jest nierówna, ale są to "nierówności" o dużym natężeniu i na obrotomierzu tego nie widać. Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem drożność przewodów paliwowych. Co to może być?
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj