Zaloguj się, aby obserwować  
Papkin

Zetor 8145 odpowietrzenie

Polecane posty

Papkin    27

Wie ktoś jak odpowietrzyć ten traktor, zgasł bo paliwo się skończyło,pompuje pompką ale to nic nie daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

ja wiem

 

Za to ja wiem, że otrzymujesz ostrzeżenie za posta bez argumentacji.

Edytowano przez KRISTOFORn

zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

w buty sobie wsadz ostrzerzenie

 

Widzę, że nic do Ciebie nie dotarło i jeszcze Masz jakieś pretensje, no to NASTĘPNE OSTRZEŻENIE i za 4 punkt ban na 7 dni !!!

Edytowano przez MAT912

zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu85    6

przy filtrach paliwowych masz srubki do odpowietrzania, napompuj pompka i odkrec srubke zeby zeszlo powietrze i tak dlugo az nie poleci paliwo.. na pompie wtryskowej tez masz odpowietrznik, o ile dobrze pamietam sruba na klucz 11..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

w buty sobie wsadz ostrzerzenie

Jak nie masz nic do powiedzenia , to po co piszesz :P ? Nudzisz się ? Idż na spacer

 

@Xerion wytłumacz mi jak może pójść paliwo rurkami na wtryski jeśli pompujesz ręczną pompką? :blink:

Trzeba poluzować śrubę odpowietrzającą na pompie , przy wyjściu na wtryski i pompować aż pójdzie paliwo , można też wcześniej poluzować przewód zasilający przy filtrze paliwa


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

Witam Panowie.

Odpowietrzałem te silniki i nie tylko te wiele razy, z pozytywnym skutkiem.

Pompką ręczną pompuj tak długo aż:

- wyczuwalny będzie lekki opór na pompce ręcznej paliwa,

- słyszalny dźwięk zaworku przelewowego na filtrze,

- z wężyka, którym paliwo wraca do zbiornika powinno wypływać paliwo a nie piana.

Następnie luzujesz przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach, potem najlepiej, jeśli jedna osoba w kabinie wciśnie gaz na maxa i kręci rozrusznikiem, a druga obserwuje wtryski. Jeśli przy którymś wtrysku zacznie wydostawać się samo paliwo bez piany to wtedy ten przewód dokręcamy i kręcimy rozrusznikiem dalej aż pokaże się czyste paliwo przy następnym wtrysku, itd.

Na pewno odpali.

Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu85    6

wystarczy dobrze na filtrach odpowietrzycz i na pompie, zadnego kombinowania z odkrecaniem przewodow wysokiego cisnienia i meczenia rozrusznikiem, za chwile beda do wymiany bo zaczna sie moczyc.. obpowietrzac tak dlugo az nie poleci samo paliwo, kilka obrotow silnika i maszyna bedzie chodzic..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

A mój sąsiad zawsze kopie po oponach i wyzywa od najgorszych, ale jakoś nie zawsze skutkuje.

 

post nic nie wnosi do tematu + 1 punkt ostrzeżeń

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

Witam Panowie.

Odpowietrzałem te silniki i nie tylko te wiele razy, z pozytywnym skutkiem.

Pompką ręczną pompuj tak długo aż:

- wyczuwalny będzie lekki opór na pompce ręcznej paliwa,

- słyszalny dźwięk zaworku przelewowego na filtrze,

- z wężyka, którym paliwo wraca do zbiornika powinno wypływać paliwo a nie piana.

Następnie luzujesz przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach, potem najlepiej, jeśli jedna osoba w kabinie wciśnie gaz na maxa i kręci rozrusznikiem, a druga obserwuje wtryski. Jeśli przy którymś wtrysku zacznie wydostawać się samo paliwo bez piany to wtedy ten przewód dokręcamy i kręcimy rozrusznikiem dalej aż pokaże się czyste paliwo przy następnym wtrysku, itd.

Na pewno odpali.

Powodzenia.

człowieku tak to tylko można narobić innych kłopotów (rozwalić rozrusznik i rozszczelnić układ wysokiego ciśnienia) ,najlepszy sposób to najprostszy i najmniej ryzykowny ...czyli jak pisali koledzy odpowietrzamy filtry i pompę paliwowa pompując pompką paliwową aż ujdzie powietrze i pokarze się same paliwo i gitara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

Te czynności to bułka z masłem dla mechanika, i tak opisałem to w taki sposób, że każdy powinien sobie poradzić, a rozszczelnienie to mniej więcej tak jak dopompowanie powietrze do koła musisz rozszczelnić wentylek, aby powietrze się do koła dostało, a może to komuś też sprawia trudność. Ja robię tak jak napisałem i skutkuje, kto się boi niech zawoła mechanika.

Pozdrawiam

A ten drugi wpis wnosi żart. Czy rolnik musi być sztywniakiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

Mechanik nie robi tego tak jak opisałeś ,bo nie tak odpowietrza się tak prosty układ .często wystarczy ruszyć tylko małą śrubkę na pompie i gitara .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

No i co tam czytamy? pierwszym krokiem jest odpowietrzenie za pomocą odpowietrzników układu paliwowego (czyli pompy i filtrów)...jeśli tego nie zrobisz możesz sobie kręcić silnikiem przy odkręconych przewodach na wtryskach do padnięcia akumulatora a układ nadal się nie odpowietrzy jak w filtrach i w pompie będzie powietrze w silniku o którym mowa w temacie .Porównanie jakiego dokonałeś z pompowaniem koła wskazuje że Twoje wpisy to żarty i nie warto nawet dyskutować bo przytaczasz link którego nie umiesz przeczytać ze zrozumieniem ..mało tego to nie ten silnik i ciągnik to nie samochód .

Edytowano przez kozulek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

@Niebieski , jak się zna temat tylko z tego co przeczyta w necie , a w dodatku większości się nie rozumie to i rady o kant du..py potłuc :P .

Chyba że komuś by zależało na uszkodzeniu rozrusznika , lub rozładowaniu akumulatora , wtedy twoje rady są super :D


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

To chyba jedne z najłatwiejszych ciagników do odpowietrzenia a Wy tutaj ksiazki piszecie :) .

Zrób tak jak już koledzy pisali czyli odpowietrz filtry i pompe i po temacie. zakręcisz rozrusznikiem i sam załapie. W ciagnikach z pompami rozdzielaczowymi trzeba krok po kroku odpowietrzać ale nie w tym przypadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj