Gość Profil usunięty

farmtrac nie chce zapalic

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam.

 

Mam problem z moim farmtrackiem 80 4wd problem jest taki, że jak trochę pochodzi i woda osiągnie 70-90 stopni to już nie chce zapalić kręci jak szalony a nie chce złapać, od razu mówie, że akumulator i rozrusznik są nowe. Dodam jeszcze że jak jest zimny to pali od strzała. A jeszcze jedno jak jest rozgrzany i nie chce zapalić to go za ciągnę i pali normalnie na zaciąg czy do tyłu czy do przodu bez różnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

w moim jet tam taki czujnik do gaszenia moze ono ci nawala wymien to i zobzacz moze cos odłaczy na gaszenie a do zapłonu sie nie przestawi....zadzwon na servis pogadaj doradza cosik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a gdzie jest dokładnie ten czujnik?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Jak się nagrzeje i nie bedzie chciał zapalić to polej pompę wtryskowa zimną wodą. Schłodź ja dobrze. Ja zapali dobrze to pompa jest do remontu.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2036

Raczej lanie zimną wodą po rozgrzanych elementach bym sobie odpuścił...czasem możesz w ten sposób narobić więcej szkody jak pożytku... Jak kręci to znaczy że tłoków nie łapie...wiec prawdopodobna była by pompa wtryskowa...najlepiej ją wykręcić i dać do sprawdzenia...dużo to nie będzie kosztować ale będzie pewniejsze..tyle że jak na zimnym dobrze pali to i pompiarz wiele nie na cuduje... Tam jest jakaś ręczna pompka?


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Rotacyjne pompy właśnie mają tą bolączkę że tracą ciśnienie przy rozgrzanym silniku/pompie przez co ciężko ma zapalić. Nieraz pomoże wymiana samych łopatek gorzej jak głowica już zużyta. Ile masz mth że już takie cuda się dzieją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak jest zimny to pali dobrze a jak gorący to źle więc to nie raczej pompa, a motogodzin mam niecałe 3000 tyś ten ciągnik mnie już dobija złom cholerny ciągle coś ;[ a marka to farmtrac 80 4WD!!!!! :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

No właśnie na zimnym silniku będzie dobrze zapalał a na gorącym słabo jak pompa słaba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Kolego powtarzam Ze to są typowe oznaki zużycia pompy wtryskowej. Schłodzenie zimna woda pomaga odpalić gorący silnik ale pompa i tak juz długo nie pociągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni16pl    1

W MF-ach spotkałem się z tym że tam padała pompka zasilająca i źle zapalał na rozgrzanym, i poleciłbym to też sprawdzić oraz filtr pod tą pompką, z tego co zauważyłem w swoim ft 7110 jest on z pompką na wierzchu, więc jest dobry dostęp. Ale nie wiem jak było w starszych ft, lecz pompę poleciłbym jednak polać wodą, po silniku lać nie trzeba by schłodzić pompę, miejsca jest wystarczająco dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pysa    0

675 DT wczoraj na zimnym silniku musiałem dwa razy zakręcić i nic nie odpalił ,za trzecim razem odpalił na strzał za 2 godziny na zimnym  to samo  ,pompka paliwowa chodzi ,filtry nowe na wiosne , do wczoraj 0 problemów , 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Co to znaczy że pompka chodzi? Ona ma dawać odpowiednie ciśnienie a nie tylko chodzić. Zdejmij tą kopułkę z pompki i wyczyść sitko na początek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jaculek13
      Witam.Panowie czy ktoś miał problem z blokującymi się hamulcami w farmtracu 555
    • Przez mlody_772
      Witam, Poszykuje kogoś kto ma ciągnik Farmtrac 555dt z ładowaczem czołowym z okolic Sandomierz + 100 kilometrów. Chciałbym zobaczyć jak wygląda konstrukcja wsporcza i gdzie jest zamocowana.
    • Przez semyutah
      witam
      problem jest taki ze leje sie olej ze zbiornika oleju ukl. kierowniczego kiedy uzywana jest hydraulika zewnetrzna tj. tur, podnosnik a nie uklad kierowniczy. czy ktos miam podobny poblem.
       
      podrawiam
    • Przez Stanisław89
      Tak jak w tytule. Mianowicie rozważam kupno Farmtraca Hertige 6075 DT i tu nasuwa się pytanie czy warto się pchać w niego czy może jednak popularnego 675.Cena jaką mi powiedziano wyniosła nie całe 107,000 w wyposażeniu jakie mi jest potrzebne . Farmtrac miał by zastąpić Zetora 7211 , który pracuje od 89. Nie robił by jakiś ciężkich prac gdyż stoją nad nim inne. Wiem ,żę model nie zbyt popularny ale przewinął się na forum.
    • Przez krzychomen
      Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
      Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
      Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj