Piotr0099

New Holland 644/648/654/658 sterownik problem

Polecane posty

zetores    16

Tu jest raczej zmieniona kolejność przyciskow. I nic więcej


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flackmistrz    11

Witam, mam NH 650 i uszkodzony jest przełącznik  <o>  (sznurek zero siatka) pod klapą  z prawej str prasy. Zna ktoś nr fabryczny tego przełącznika, czy wystarczy zwykły kupiony w pierwszym lepszym sklepie elektrycznym ?

Edytowano przez flackmistrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexter00    30

Witam, mam NH 650 i uszkodzony jest przełącznik <o> (sznurek zero siatka) pod klapą z prawej str prasy. Zna ktoś nr fabryczny tego przełącznika, czy wystarczy zwykły kupiony w pierwszym lepszym sklepie elektrycznym ?

Kolego wystarczy zwykły przelacznik 1-0-1. Mi się zepsuło na polu to tylko kable skrecilem i działało. Edytowano przez dexter00

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flackmistrz    11

Kolego wystarczy zwykły przelacznik 1-0-1. Mi się zepsuło na polu to tylko kable skrecilem i działało.

Dzięki Kolego :) teraz powiem wam ciekawostkę w serwisie za ten przełącznik zawołali 180zł :o taki sam w elektrycznym całe 5zł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radziuwodka    0

Mam prase new holland 644, prasuje sianokiszonkę na 200 bar a mimo to bele nie są dobrze zbite. Co może  być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Lipny Operator lub zbyt pozno zaczyna rosnac cisnienie


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    135

Muszę dobić ciśnienia w układzie hydrauliki i najwyższy czas kupić swój zestaw, tylko pytanie za 100 punktów, jakie tam jest gniazdo na manometrze? Mini eurozłącze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Tam nie ma euro do dobijania.tylko złacze serwisowe, takie jak do skrzyń biegów np. W john deera lub mf


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2319

z tego co wyczytalem to żadne gniazgo. Przy pokretle od regulacji zgniotu masz nakrenona zaślepke wykrecasz ją kupujesz przewód z takim gwintem z drugiej strony ma być szybkozłącze zeby do ciagnika podpiąć. dobijasz cisnienie aby nie za duzo i gotowe . jeśli mylę sie miech ktoś mnie poprawi


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Gniazdo jest oryginalnie przy manometrze. Chyba ze twa prawa akurat tego nie posiada


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj