Polecane posty

PRIMO    8046

Tak on jest odpowiedzialny za podawanie jak i ucinanie siatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek2640    1

Witam. Mam problem z Presa model 654. Gdy dobijam ciśnienie do tego silownika od napięcia pasów to pasy mi się luzuja zamiast napinac. W czym może być problem. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek2640    1

Tak wlasnie zrobilem kilkukrotnie, bez rezultatu. Ciągle ten sam efekt, luzne pasy. gdy upuszcze cisnienie tak do około 100 bar pasy niby sie napinają ale to jeszcze nie jest to co powinno. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

Jak opuscisz to ma byc 0.Wyjmij bolec laczacy tlok z napinaczem i wtedy wpompuj olej az tlok sie caly wysunie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tespis17    23

Dziwna sprawa z tym napinaniem pasów. Jak otworzysz komorę i (masz otwartą) to takie ciśnienia masz ustawione na zgniocie. Jak masz zamknięta to masz na zero. Przynajmniej u mnie tak jest. Ja mam trochę sprężyny naciągnięte w prasie jak mam zamkniętą.

 

Komputer się wyłącza. Najpierw WD40 popsikaj styki potem wyczyść sprężarką, Poczekaj chwile aż wyschnie i podłącz. Sprawdź przewód od masy. Podłącz szeregowo a nie równolegle pod akum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmat    5

Witam. Czy u Panstwa tez drży skazówka od manometra podczas prasowania? i jeszcze jedno pytanie dlaczego podczas owijania ciśnienie w komorze spada? prasa to nh 644

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Tak delikatnie drży. Podczas owijania sznurkiem czy siatka musi ciśnień spaść na zegarze bo balot juz tak nie ciśnie na pasy itp. Po otwarciu i zamknieciu komory na zegarze powinno być min. 50 do 100 bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmat    5

gdy komora jest pusta to na manometrze jest 0. Wskazówka dopiero podnosi się gdy uniosę trochę klapę. ciśnienie jak mam ustawione na ok 1700psi to po skończeniu owijania siatką to spada poniżej 1500psi. Dobijałem ciśnienie do układu, ale udało mi się tylko do 500psi, bo powyżej szybkozłącze wyskakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
avanttura    6

Jest problem z automatycznym smarowaniem , jak naleję oleju to on cały czas spływa także na postoju aż wyleci wszystki  . miał ktoś taki kłopot?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Mi leci z podbieracza,

zaworki puszczają olej, te na 8 albo 10 klucz


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali87    4

Ja mam taki problem że w ogóle mi nie smaruje. Wszystko przeczyscilem.Nalalem świeżego oleju.wpuscilem w wężyki olej strzykawką ale nadal bez zmian. Widać że w wezykach zbierają się pęcherzyki powietrza. Ktoś coś poradzi? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali87    4

No właśnie cieknie po odkreceniu. Kumpel mi powiedział że zapowietrzylem układ bo oleju mi kiedyś zabraklo no ale nie mogę wyeliminować tych pecherzykow. Wskrzykuje olej aż z pędzelka leci no i po chwili znowu to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
avanttura    6

raczej , to są zaworki jak do  dętek  . U mojej wymieniłem ( jak doradził kolega @zetores) bo ciekł ojej non stop i teraz jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    184

Witam. Posiadam prasę NH 654, chcę wymienić pasy i nie wiem jaką długość pasów zamówić.  W internecie znalazłem, że niby mają mieć ok 10,66m ktoś inny pisał że 10,69m a moje po zmierzeniu mają 10,55m. Jak sprawdzić czy pasy aktualnie mają najwyższy naciąg czy wrazie dłuższych pasów będzie możliwość ich naciągu. Podpowie ktoś jak naciągane się w tej prasie pasy ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Papla    0

Witam problem polega na tym że mam luźne sznurki na belach co może być przyczyną?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Papla    0

Czy tymi sprężynami regulować napięcie sznurka na belach by sznurek nie był za luźny? Dodam że sznurek idzie z kłębka tylko przez to jedno oczko czy to też ma jakiś wpływ prasa new Holland 5980 lecz na tabliczce 654

 

IMG_20180611_184912.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Papla    0

Na tłoku z tyłu śruba wkrecona na maxa a sznurki są luźne może zwiększyć tempo jazdy tak by prasa nadazala lecz by nie zapchać sam nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Papla    0

Sęk w tym że mam walniety zegar i nie wiem zawsze wystawiamy na wyczucie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj