Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrews1987    3

380 jest za sam buzzer :blink: . Oto zdjęcie popsutego po wymontowaniu : post-49833-0-55994500-1392148276_thumb.jpg W trzecim rzędzie na naklejce jest napięcie 6-16VDC więc trzeba szukać zamiennika o napięciu 12V, w 4 rzędzie jest natężenie 8-18MA to chyba miliamper, reszty nie rozszyfrowałem ale te są najważniejsze parametry, znalazłem więc coś takiego na allegro: (3889107127) - numer aukcji bo linka nie mogłem wkleić :blink: Jest on 12v i mieści się w przedziale natężenia, no i nie kosztuje tak dużo jak oryginał. Co kolego sądzisz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    15

andrwes, mam pytanie jak rozkręcałeś sterownik to przyciski są razem sklejone z ekranem sterownika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrews1987    3

Nie są połączone według mnie a tu masz zdjęcia płytki i przestrzeni między płytką i przednim panelem.

post-49833-0-85627300-1392191279_thumb.jpg

post-49833-0-89254900-1392191524_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    15

W sterowniku mam trochę zniszczoną folię ochronną, myślałem żeby wyciąć uszkodzoną folie i wkleić folie poliwęglanową stosowaną w tel dotykowych. Może ktoś ma inny lepszy patent. Link do fotki: https://imageshack.com/i/10c8dhj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

W trzecim rzędzie na naklejce jest napięcie 6-16VDC więc trzeba szukać zamiennika o napięciu 12V, w 4 rzędzie jest natężenie 8-18MA to chyba miliamper, reszty nie rozszyfrowałem ale te są najważniejsze parametry, znalazłem więc coś takiego na allegro: (3889107127) - numer aukcji bo linka nie mogłem wkleić :blink: Jest on 12v i mieści się w przedziale natężenia, no i nie kosztuje tak dużo jak oryginał. Co kolego sądzisz??

Ja bym się nie wahał, tylko kupowałem, dorwałeś dobrą aukcję. Napięcie ogólnie jest 14,7 volt bo tyle generuje dobry alternator. I gdybym kupował to zamówił bym dwa. Drugi można założyć do kontrolki ciśnienia oleju lub ładowania akumulatora. Taki mini alarm. Jeśli jest aż tak głośny to hałas będzie porównywalny ze szlifierką podczas niedużego cięcia. Zamawiaj. Amperaż jest "mniejszy" więc nie ma co się uszkodzić.

A tu do 24 volt dzwiek przerywany: 3940715397

Edytowano przez zetores

Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrews1987    3

Zamówiłem bo koszt nieduży. Jak przyjdzie to podłącze i zobaczę czy działa. Jakby działało to bym miał zaoszczędzone pieniądze na złączki do pasów bo muszę skrócić i wyrównać pasy gdyż moje nie mają spinek jeszcze a luźne są tylko nie wiem czy wyrównać do najkrótszego resztę pasów czy szukać gdzieś ile ma fabrycznie pas w mojej NH 650 ale to chyba będzie ciężkie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpgrmarcin    0

Witam. Wtrące się w temat. Jesteś pewien że ten buzzer, czy jak tam to nazywacie jest zepsuty? Bo to odpowiada za dźwięk jeśli się nie mylę. Z tego co się dowiedziałem to dźwięk można wyłączać w funkcjach sterownika. U mnie też to nie działa i podświetlenie. A z tego co wiem to części do tych pras, przynajmniej do 654, ale to i pewnie do wszystkich modeli można dostać w Płocku w Rolserwis. 380zł za takie coś to się wydaje drogo, ale w porównaniu do nowego sterownika to nie tak źle. Nowy sterownik to wydatek rzędu 4tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrews1987    3

Nie zmieniałem nic w sterowniku żeby sprawdzić czy jest wyłączony dźwięk, ale podłączyłem sam buzzer pod akumulator + i - i zero dźwięku więc według mnie spalony dobrze myślę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpgrmarcin    0

Raczej dobrze myślisz, jakiś dźwięk powinien dać. A nie wiesz jak naprawić podświetlenie, jeśli już miałeś rozebrany sterownik? Bo ten dźwięk włącza się i wyłącza na którejś stronie w tej książce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacki31    5

Można wyłączyć dżwięk sygnalizacji nierównosci beli(5-strona książki).Pozostałe dzwięki są na stałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    23

A propos instrukcji ma ktoś do odsprzedania instrukcje do NH 650 (kserowaną, pdf, word) ???

przyłączam się do pytania kolegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrews1987    3

Mi nie działało podświetlenie to wymieniłem żarówki dwie były spalone i już coś widać zawsze. A możliwym jest żeby prasa NH 650 z roku 1995 miała 16tys beli na totalu??? czy mógł ktoś zmienić licznik total???

Edytowano przez andrews1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpgrmarcin    0

Licznika życiowego prasy nie da się wyzerować, ani zmienić jego stanu. Może była mało używana, albo mógł być wymieniony sterownik, w co wątpię. Mam 654 z 1996 i miałem coś około 36tys. A po prasie za wiele nie było widać zużycia. A te żarówki gdzie się znajdują? Bez strachu mogę rozkręcać sterownik, żadne kable się nie urwią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrews1987    3

odkręcaj śmiało u mnie nie łączą się przewodami panel przedni i tylna obudowa. A jak spojrzysz na sterownik z przodu to jest nad panelem z guzikami takie dwie przezroczyste szkiełka (pod tym daszkiem) i tam w środku są żarówki. Świecą przez te okienka na ten "daszek" który jest biały z reguły i podświetla się w ten sposób przedni panel. Żarówki są takie malutkie jak od kontrolki w new holandzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr820    43

Witam

Mógłby mi ktoś wyjaśnić różnice między modelem X48 a X44??? Bo w innym temacie wyczytałem że one różnią się sterownikiem, dzwoniłem po kilku ogłoszeniach i w X48 mówią że nie ma sterownika, czyli w końcu jak?

A jak jest z tymi sterownikami, bo ten Bale Commond to on wszystko robi automatycznie?? A wczoraj dzwoniłem do gościa to mówił że jest bez komputera, tylko ma jakąś puszke która pika/piszczy jak balik jest pełny (ma ktoś takie coś, jakieś foto?), a sterowanie mechaniczne, czyli rodzdzielacz w ciagniku jest??? A i mówił że nie ma przy niej licznika bel...

 

http://otomoto.pl/new-holland-648-658-rok-2001-ladna-A398411.html co tej myślicie???

 

A może ma ktoś taką pasę do sprzedania???

Edytowano przez piotr820

KPK Kumurun Team


Zanim komuś pomożesz, zastanów się czy on by ci pomógł!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrews1987    3

Tu jedna osoba na końcu opisuje czym się różnią http://www.agrofoto....ew-holland-658/ choć ja mam nh 650 i mam siatkę, noże cropcutter, bale command, szeroki i hydr. podbierak, więc coś nie tak chyba z tym że XX0 to wersja podstawowa. A jeśli chodzi o różnice 64X a 65X to faktycznie różnią się maksymalną średnicą balota.

Edytowano przez andrews1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    15

X44 różni sie od X48 rokiem produkcji, jest po prostu nowszą wersją bez większych zmian konstrukcyjnych. Jedyna różnica którą da się zauważyć to inny odrzutnik bel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

miał ktoś problem z komputerem w tej prasie? U mnie przy włączeniu tylko piknie raz i na tym koniec..


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacki31    5

Sprawdż zasilanie(podłączenie bezpośrednio do akumulatora , no i dobry akumulator i ładowanie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
schiftern    0

Witam wszystkich,

mam pytanie do właścicieli pras New Holland 654-658 i Fiat Agri 5880. Czy zespół podawania siatki w pracy automatycznej przesuwając siatkę musi ta górną blachą dohodzić do samego walca który pobiera siatkę tak aż walec szoruje o tą blachę i przez moment jest jeden wielki rumot. Po chwili cały zespół cofa sie do tyłu i już jest dobrze. Czy tak musi być w tych prasach czy jest to jakoś regulowane? I jeszcze mam pytanie jak wyregulować ten zatrzask noża by po ucięciu siatki zostawało z 5 cm tak jak pisza w instrukcji. U mnie po cięciu zostają tylko strzępy i wątpie by drugą belkę udało się związać. Prase dopiero co nabyłem i robiłem prube jak działa i zauważyłem że tak się dzieje. Może ktoś coś doradzić co tu poprawić?

 

Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

ten tzw. kaczy dziub powinno dać się wyrególować, naostrz nóż najpierw żeby dobrze i równo ucinał, możliwe że trzeba też hamulec siatki wyrególować do różnej marki siatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj