emtecc

Uszczelnienie wałków sprzęgłowych

Polecane posty

sylur90    0

Witam..

 

 

Cieknie mi olej z lewej strony wałka sprzęgła (ten, na którym trzyma się pedał sprzęgła)

I tu teraz pytanie do was. 

Jeżeli wyjmę stary simering to wyleci mi cały olej ze skrzyni?

Chodzi mi o ursusa c-360

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

cały nie wyleci. Jak się uprzesz to wymienisz bez spuszczanie. Umyj okolicę wałka dokładnie, podłóż  czyste naczynie, wyrwij stary uszczelniacz, nałóż nowy i już lekko dociskając przestanie się lać. Pozostanie go wbić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    140

tak mówią koledzy, cały olej nie wyleci ;) Ale ja mam inny problem. Wymieniłem ten simering i olej dalej sie sączy. Jest jakaś rada na to ? Bo kurcze wszędzie mam elegancko szczelnie, a tu sie sączy i przez sezon troche oleju wyciekło jednak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Może już być wałek wyrobiony w miejscu gdzie jest uszczelniacz i dlatego cieknie. Możesz spróbować trochę skrócić sprężynkę w uszczelniaczu, a jeśli to nie pomoże to wymień wałek i powinno być po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    140

yyy a wałek wyjme bez rozpoławiania ? :D Pytam bo i tak bd tarcze sprzęgła zmieniał to najwyżej przy okazji to bym zrobił :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wałek na którym są osadzone pedały wyciągniesz bez rozpoławiania.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

Ja kiedyś wymieniłem simering i dalej ciekło następnie wymieniłem wałek i simering i przestało ale na zaciągniętym ręcznym problem wracał wniosek wyrobiona obudowa w kierunku ku tyłowi,problem rozwiązałem półśrodkiem zakładając cybant od anteny siatkowej tv (lekko podgięty żeby równomiernie objął krzywkę) na zewnętrznej stronie wałka czyli obejmuje wałek poprzez krzywkę ręcznego przy samej skrzyni drugą stroną zaś jakiś wspornik od kabiny czy też stopnia który jest wkręcony obok wałka w obudowę skrzyni.Cybant podtrzymuje wałek ten nie cofa się przy zaciąganiu ręcznego i tak od pół roku suchutko.A i żeby nie spuszczać oleju do wymiany wałka można unieść przód traktora wysoko minimum 0,5m

Edytowano przez Piotr778

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem. Muszę wymienić uszczelniacze skrzyni tylnego mostu.

I do szkrzyni wychądzą dwa wałki pierwszego i drugiego stopnia.

Po miedzy nimi jest uszczelniacz którego nie wiem jak wymienić stąd  prośba o pomoc

Czytałem szukałem dużo ale nwm 

Pozdrawiam.I fajne forum ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chodzi ci o ten uszczelniacz międzu tymi dwoma wałkami  wałek   wewnętrzny i wewnętrzny   :lol:


Pomogłem wciśnij strzałkę obok   :rolleyes:

Mój kanał na YT

www.youtube.com/Rolniczy Team z Podlasia

Oglądaj Komentuj Subskrybuj aby być na bieżąco   B) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cavano21    0

Witam.Nie znam sie jeszcze na mechanice ciagnikow ale mysle że mogę meć ten sam problem. Bo mi od środy kapie olej ze skrzyni  biegów od dolu z takiej dziurki kapie tak kropelka po kropelce w tylnym moscie od dolu z lewej strony chcialem wyjechac bronowac a tu patrze i olej kapie ,potem w piatek przestal kapac bylo dobrze ale jak ciagnik wstawilem do garazu to znow zaczelo kapac wycieralem szmata ale zbiera sie tam olej z tej dziurki i kapie niby nie wiele ale kapie a ja sie na tym nie znam wlewalo sie okolo 6 litrow oleju do skrzyni bo sasiad mowil ze jest ubytek i trzeba dolac to sie dolalo no i niewiem czy te kapanie to cos powaznego jest ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zigii    2

Czy żeby wymienić uszczelniacze na tym wałku trzeba spuścić olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Starczy wymienić uszczelniacz w przedniej pokrywie gdy mam zaoliwioną tarcze sprzegła WOM ? tarcza od jazdy suchutka. Wiem że wartałoby wymienić tez tego gada między wałkami ale jak widze te mega rozwiązania konstrukcyjne to mi się odechciewa tyle rozbierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    79

witam a inaczej nieda się jakoś to wyrobienie się obudowy skrzyni? bo ja też wymieniałem wałek i simering i nadal cieknie
wyeliminować' zapomniałem dodać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mf255fan    9

Witam

Cieknie mi olej na tarcze sprzęgłowe, rozebrałem to i na wałku wom wyczuwalny jest rowek ale nie jest jakoś głęboki czy konieczna jest jego wymiana czy uszczelniacz to jeszcze uszczelni?Dodam że na wałku jazdy nie czuć rowka, czyli ten byłby w porządku i obeszło by się bez wymiany?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

powiedz jak ktoś na odległość ma określić głębokość tego rowka i jego szkodliwość? Załóż nowy uszczelniacz, najwyżej będziesz znów rozbierał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Może nie cieknie ci od skrzyni tylko od strony silnika bo na odrzutnik jeszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje pomocy. W jaki sposób zamontować uszczelniacz pomiędzy wałkami sprzegłowymi w c360. Wyszarpałem stary i nie mam koncepcji jak założyć nowy. Zakłada się go od strony sprzęgła czy od strony skrzyni. Nie chcę nic uszkodzić. Wałek jest starego typu bo za uszczelniaczem jest pierścień dystansowy a za nim 2 łożyska igiełkowe. 

Poradźcie jak założyć nowy uszczelniacz. Jest na to jakiś sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez PaweLisowicz
      Potrzebuję zakupić obciążniki do c-360. Konkretnie chodzi mi o 2 środki na oś tylną nowego typu do c-360, wraz z możliwością wysyłki.   
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez PaweLisowicz
      Sprzedam 2 pierścienie starego typu i 2 środki do c-330. Link do aukcji: https://www.olx.pl/oferta/obciazniki-c4011-c328-c330-c360-c355-CID757-IDzHBoV.html#4cedd9a6e8;promoted
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj