zlotek

jaki ciągnik do max 65KM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
izydor6280    1154

JD bym odpuscil, czesci sa naprawde drogie, czesto sa juz dojechane, a i lubi spalic\

z reni cos w tym stylu http://allegro.pl/ciagnik-renault-851s-85km-silnik-mwm-fendt-i3283692471.html http://otomoto.pl/renault-fendt-massey-ferguson-651-mwm-fendt-silnik-A310488.html http://allegro.pl/renault651-1985r-18500zl-i3284626897.html http://otomoto.pl/renault-651-s-A198683.html http://otomoto.pl/renault-fendt-mwm-551s-651-rewers-silnik-fendt-A316540.html

jesli masz ktorys blisko, wydaje mi sie ze warto chociazby zobaczyc

nie polecam ani ursusa, ani zetora, maszyny przestazale, malo komfortowe i awaryjne, przy takiej ofercie jak mamy po prostu nie oplacalny jest ich zakup


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Jd to jak myślisz jak to możliwe że tak tani a dużo lepszy od zetora, coś musi przy nim być. A belarusa jakby sprzedał z 15 to spoko bierz tak na początek to wymienić z przodu oponki i założyć nową pompę a to a reszta to raczej powinna chodzić jak tur jest. A może mi ktoś nie wierzyć ale spod mojego mtza nie kapało, bo jak się dobrze zrobi i powinienia węże i redukcje to nie ma prawa żeby się lało bo przecież to te same węże co w innych ciągnikach a dodatkowo mtz ma niższe ciśnienie w układzie bodajże 140bar a reszta 160-180 więc gdzie powinno być więcej oleju pod ciągnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zlotek    0

no właśnie ten JD w porównaniu z cenami z allegro tego modelu jest jednym z droższych, gość chce za niego 35tysięcy z turem, na allegro najdroższy jest za 37tysięcy z turem więc cena nie jest jakąś okazją za ten model, ale w porównaniu do zetorów JD są na prawdę tańsze (ładny 7245 poniżej 40tysięcy chyba nie występuje.)

co do kapania z mtzów to może i racja ze jak się dobrze zrobi to nie kapią, ale czemu kurde te kilkuletnie, nigdy nie rozbierane się pocą jak pedofil w sklepie z zabawkami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

To wina tego że białoruskie uszczelniacze itd węże są po prostu albo złej jakości albo źle poskładane. Powiem ci pierwszą zasadę jaką sobie już założyłem przy zakupie jakiegokolwiek traktora nigdy z ładowaczem czołowym. Miałem i mam 3 ciągnik z nim i już u każdego robiłem przód, w mtz parędziesiąt złotych na tuleje i uszczelki w reni trochę drożej a w mfie układ planetarny siadł z jednej strony i dzisiaj kurier przywiózł 4 zębatki i łożyska igiełkowe i 1300 nowe. Więc wiesz... takie rzeczy trochę bolą po kieszeni a zazwyczaj jest jeszcze parę rzeczy do wymiany lub regeracji tj. siłownik wspomagania, orbitrol rzadziej sprzęgło i pompa hydro. A i zawsze jaki model nie wyszukasz to sprawdzam na konedata.net o nim i przekopuję różne sklepy w poszukiwaniu cen części i porównuję sobie no i szukam fotek w galerii i tematów na forum o tym traktorku to można się dużo dowiedzieć. Jak coś chętnie odpowiem, znawcą nie jestem ale w okolicy mam dużo różnej maści traktorów więc opinię i różne ich bolączki znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piofu    0

Jeszczr raz sobie go obejrzałem. rocznik jednak 87 nie 97 AHA i na tabliczce MTZ 570. Nie wiem jaka jest rożnica i czym sie różnią i co to zminia w stosunku do ceny - może ktoś podpowie proszę bo jestem na 70 % zdecydowany ale chce porady bardziej zaznajomych w temacie osób. Generalnie silnik i skrzynia cała resza sprawne. Mankamentem chyab najwielszym jest to ze nie było dbane o wygląd zewnętrzy. brak maski silnika , drzwi kabiny do wyrzucenia brak szyb a wsrodku sam piach i błoto, opony do wymiany. TUR jest niemieckiej produkcji - dokupywany przez niego. reszta jak w każdym ciagniku normalne zużycie. Zresztą włąsciciel mówił ze jak kupił sobie JD 2540 to tego tylko od czasu do czasu odpalał a cały czas pod chmurką.Moje pytanie czy takiego tura można łatwo sprzedać potem bo ja niepotrzebuję a na remont reszty by sie nieco przydało no ile może być warty- choć nie wiem jaki dokładnie to tur

Edytowano przez piofu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zlotek    0

ja nie wyobrażam sobie posiadania ciągnika bez tura, to chyba najwygodniejsze urządzenie jakie można mieć na podwórku i opinią wielu użytkowników wszelkiej maści turów jest to że póki się go nie ma to się myśli że jest zbędny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Zn tur to podstawa ale nie kupuj ciągnika na którym zamontowany jest tur i to widać że nie nowy. Najlepiej kupić normalny ciągnik i dokupić tur. Rozumiesz? A co to posta wyżej to mtz 570 ma ten sam silnik co zwykłe 82 ta sama pojemność itd tylko na pompie coś oszukane ale spoko da się podnieść moc. Tak to ma 62KM, 2,7t udźwigu i tyle. Taki tur to z parę tysięcy jest wart. Blacharkę to zawsze od czegoś dopasujesz. Jak byś wymieniał to sobie założ tył 16.9-38 bo pewnie tylko przednie felgi będziesz musiał zmienić choć nie wiadomo jakie masz założone. Szkoda że nie ma 4x4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piofu    0

Tyle tylko ze to jest 4x4 tyle ze na zdjęciu nie widać. A tur jest mi zupełnie niepotrzebny bo nie mam żadnych zwierząt trawy i słomy i . nic nie musze ładowac i przewoźić wiec jedynie by mi przeszkadzał.

 

wiec sie zastanawiam czy mi sie opłaca kupic ten akurat egzemparz czy szukać dalej. bo ceny to się po 10-12 k w ogłoszeniach rożnia a tu wiadomo troche taniej tyle ze własnej pracy wiecej bedzie by wyglądał chociaż normalnie

 

 

Zn tur to podstawa ale nie kupuj ciągnika na którym zamontowany jest tur i to widać że nie nowy. Najlepiej kupić normalny ciągnik i dokupić tur. Rozumiesz? A co to posta wyżej to mtz 570 ma ten sam silnik co zwykłe 82 ta sama pojemność itd tylko na pompie coś oszukane ale spoko da się podnieść moc. Tak to ma 62KM, 2,7t udźwigu i tyle. Taki tur to z parę tysięcy jest wart. Blacharkę to zawsze od czegoś dopasujesz. Jak byś wymieniał to sobie założ tył 16.9-38 bo pewnie tylko przednie felgi będziesz musiał zmienić choć nie wiadomo jakie masz założone. Szkoda że nie ma 4x4.

Edytowano przez piofu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13

ja na twoim miejscu to bym go nie kupil, co z tego ze on ma 4x4 jak na takich oponkach to i tak nie bedzie ciagnął- no chyba ze zdjecie nie oddaje rzeczywistego bieznika na tych gumach.

szukałbym raczej czegoś z ciężkiej serii ursusa

a jak ciągnik nie zadbany wizualnie to i rzuca to cień na mechaniczne podzespoły.


Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Chcesz to sobie poczytaj o zaletach napędu założę się że nawet w tym ciągniku na całkiem łysych oponach ciągnik by mniej grzązł niż gdyby wyłączyć napęd a opony to koszt 1400 przód obie więc da się wytrzymać. A w ogóle to dużo już takich ciągników widziałem na necie z takimi oponami. Tak z głupa mogę powiedzieć że koszty remontu mechanicznego nie przekroczą 3 tysięcy bo jak jeździ to co ma być zepsute?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13

spokojnie nic nie musze czytać :) , wiadomo ze i bez bieżnika to lepiej jak bez napedu bo nawet jak sie ziemia nie spycha to duzy plus.

nie wiem co ma byc zepsute ale jezeli i mechanicznie jest tak poszanowany jak wizualnie to może byc nieciekawie. a to ze jezdzi wcale nie oznacza ze podzespoły nie są zużyte i odwrotnie stan wizualny moze wcale nie oznaczać ze cos jest mechanicznie nie tak. wiadomo ze najlepiej byloby dokladnie sprawdzic co i jak. stwierdzam tylko ze gdybym sam mial kupywac ciagnik do tych 20tysiecy to wolalbym ursusa albo zetora


Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez katopo
      Jaki nowy tani ciągnik polecacie w mocy około 35km?
    • Przez molibden01
      Witajcie.
      Na wstępie chciałbym się przywitać z Wami. Odnoszę się z problemem wyboru traktoru (zaznaczam, że nowego, ponieważ sytuacja na rynku używanych ciągników mnie do tego zmusiła). Stoję przed wyborem modelu. W pierwszej kolejności od czego to się zaczęło to promocja na serię 5D i 4E w Deutz Fahre: 5080d w cenie 158 tys. zł netto.  Traktorem miałem przyjemność jeździć, fajny, zwrotny, nie głupi. Macie jakieś opinie na jego temat bo już jest kilka lat po premierze a w poprzednich postach żadnych opinii z użytkowania.
      Tylko co jak co, ma tylko 3 cylindry i turbo. Dlatego w głowie chodzi, a może wybrać co innego. Myślę o Kubocie serii M4-073. Moc podobna, ale 4 cylindry i wyższa pojemność. Jeżeli znacie obecnie ceny Kuboty (z dilerem w tym wypadku sie jeszcze nie kontaktowalem) lub polecacie inne ciagniki w podobnej mocy to będę wdzięczny za pomoc.
       
      Dodam że ciagnik ma głównie pracować w gospodarstwie przy opryskiwaczu ciąganym z nadmuchem, sadzarką karuzelowa, do jakiś prac pomocniczych ale zapewne czasem i jakiś pług 3 skibowy się zapnie lub mniejszy agregat.
       
      Pozdrawiam serdecznie.
    • Gość murtek
      Przez Gość murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez bortys2001
      Witam. 
      Ktoś się pokusi o porównanie,np Deutz 5080keyline, new Holland T4/t4s
    • Przez Krzyszt0f
      Witam planuje podnieś moc w moim massey ferguson 5445 dyna 4 i teraz pytanie co sądzicie o tym podnoszeniu mocy i czy jest to bezpieczne czy nie za bardzo?
      ciągnik ma niby 90km a chce podnieś tak do 110/115km 
      a i jaka firmę polecacie do podniesienia mocy? 
      -agrotronic
      v-tuning
      -Agroecopower
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj