zecio

Zetor 5245 zapowietrzanie

Polecane posty

zecio    0

W moim zetorze ciągle zapowietrza się dopływ paliwa może tak to nazwę. Od dłuższego czasu mnie to niepokoi bo kupiłem nawet nowe filtry i nadal się zapowietrza, ujadę jakiś kawałek czasem długo a czasem krótki i już muszę odpowietrzac na tej śrubce która znajduje się na pompie. :angry: Pomóżcie mi z tym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

pewnie masz jakis syf w baku.albo brudne lub nieszczelne weze.wyczysc bak przedmuchaj przewody,dobrze poskrecaj i po problemie


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

u nas w c 330 nagle popjawiało sie powietrze w wężyyku zasilającym.. jakiś odpowietrznik miał kijową podkładke miedzianą i wystarczyło zmienić i zakręcić i śmiga :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
W moim zetorze ciągle zapowietrza się dopływ paliwa może tak to nazwę. Od dłuższego czasu mnie to niepokoi bo kupiłem nawet nowe filtry i nadal się zapowietrza, ujadę jakiś kawałek czasem długo a czasem krótki i już muszę odpowietrzac na tej śrubce która znajduje się na pompie. :angry: Pomóżcie mi z tym problemem.

sprawdź te ,,kolanka" które dochodzą do odstojnika, filtrów, a najbardziej zwróć uwagę ne te pierwsze od zbiornika.

Ja z bracholem zrobiliśmy pompe paliwową do tankowania traktora (taka samoróbka) i wąz ssący przy niej łapał powietrze i owinelismy go izolacją, potem ona sie odkleiła i poszla do zbiornika do pronara, tez przeboje mielismy, ciągnie sie ponad 20ton żwiru pod górkę a traktor staje :P no i w układzie byl kawałek izolacji (ojciec to zawsze mi tłumaczy ze jak gdzies uklad jest przypchany to tylko w tych kolankach)

a kilka dni temu tez zmieniliśmy filtr i nam zaczął sie zapowietrzać, przyczyną był zle włożony filtr :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja już wymieniałem filtry 3x i nic zapowietrza się ale jak wymieniam to smieci troche jest w filtrach. No ale to w filtrach a tam chyba nie powinno zapowietrzac. W sumie to ja nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

a wymieniłeś uszczelki na filtrach ,a może łapie ci powietrze na tym szklanym odstojniku w nim też jest takie drobne siteczko może jest zabakane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255
a wymieniłeś uszczelki na filtrach ,a może łapie ci powietrze na tym szklanym odstojniku w nim też jest takie drobne siteczko może jest zabakane

 

:P:)

 

Trochę śmiesznie wyszło z tym "zabakaniem"

Ale ogólnie możesz mieć rację sprawdź to sitko może jest coś z nim nie tak. :)

Mój się jeszcze nie zapowietrzył.Posprawdzaj przewody,spróbuj przeczyścić zbiornik paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Zaworek zwrotny na ręcznej pompce paliwa. Wykręć go i wymień, kosztuje coś około 20zł,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

filtry nie maja nic do tego.jesli nie masz przeciekow to nic nie kombinuj tylko go przeczysc tak jak napisalem lub pompka zasilajaca do wymiany znajduje sie ona pod pompa wtryskowa przykrecona dwoma srubami .do nie jest przykrecona pompka reczna i waz od baku.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0
No na wierzchu!Pod pompką paliwa!

 

Może tak być że go nie masz wogule :P

 

No nie mam :angry: a to pompa zasilająca jest droga??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

nie pamietam dokladnie ale cos kolo 50-100 zl.jak bys byl z ok krakowa.wadowic to dam ci namiary na tanie sklepy,ale najpierw sprawdz bak i weze


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja jestem z okolic Zkp i może bliżej mi będzie na słowację ale do krakowa też czasami jeżdżę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

wiec jak pojedziesz na piwo to kupisz napewno taniej niz w polsce


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Nie kombinuj, miałem to samo, czyściłem i odstojnik, płukałem bak, wymienione filtry i nic. Dopiero wymieniłem zaworek wrotny, on odpowiada za ciśnienie w układzie i wtedy było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Gdzie się ten zaworek znajduje?? Ze spodu pompki?? To jest taka duża śruba na duży płaski śrubokręt??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

dokładnie, duża śruba na śrubokręt pod spodem pompki. Wykręć ją i tam będziesz miał taki jak by tłoczek, a drugi element to zaworek. ja kupowałem tylko ten zaworek(cena 20 zł), ale można też kupić ten tloczek(też koło 20zł). Po tej wymianie problemy jak by ręką uciął

 

ten zaworek odpowiada za to żeby paliwo nie wracało do baku, bo przecież jest niżej i dlatego nawet twoje podpompywania dają efekt chwilowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0
dokładnie, duża śruba na śrubokręt pod spodem pompki. Wykręć ją i tam będziesz miał taki jak by tłoczek, a drugi element to zaworek. ja kupowałem tylko ten zaworek(cena 20 zł), ale można też kupić ten tloczek(też koło 20zł). Po tej wymianie problemy jak by ręką uciął

 

ten zaworek odpowiada za to żeby paliwo nie wracało do baku, bo przecież jest niżej i dlatego nawet twoje podpompywania dają efekt chwilowy

 

 

No to kupię od razu ten zaworek i ten tłoczek bo cena jak napisałeś nie jest wysoka więc spróbuję ;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1568

u mojego sasiada byl jego kolega zetorem 5245 i miał to samo to wystarczy w korku od wlewu paliwa dziurke mała zrobic 1 lub 2 mm B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Dziurka niby jest ;) zaworka nie kupiłem bo nie miałem czasu :rolleyes: ale narazie się nie zapowietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj