Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciśnienie wtrysków


24 odpowiedzi na ten temat

#21 Share piotr63a

piotr63a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 22 grudzień 2013 - 11:57

Ciśnienie wtrysków ja nie mam turbo i mam sekcje w pompie sekcje 9 i koncówki pieciootworkowe 535-1417, chodzi dobrze nie dymi ma moc, ale wiem ze napewno maja byc inne

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciśnienie wtrysków Dzisiaj, 09:14
  •  

#22 Share Grabcio

Grabcio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 753 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wola Siennicka
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 22 grudzień 2013 - 12:18

Ciśnienie wtrysków -1417 są do silników z turbosprężarką.

Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)


#23 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1631 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 22 grudzień 2013 - 12:25

Ciśnienie wtrysków To masz końcówki od turbo, bez turbo mają oznaczenie 430-1439 cztero otworkowe, ciśnienie dla wszystkich jest takie samo; 168+8 bar. wg. instrukcji z 1997 r. Różnica jest pewnie w cenie i liczbie otworków a to dlatego że 5-cio otworkowe ( turbo) muszą podać i rozprowadzić równomiernie ok 20% paliwa więcej. Jak masz 5-cio otw. w zwykłym sil. to na pewno na tym nie tracisz i nic złego się nie stanie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciśnienie wtrysków Dzisiaj, 09:14
  •  

#24 Share piotr63a

piotr63a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 22 grudzień 2013 - 14:10

Ciśnienie wtrysków w sklepie tylko powiedzieli ze wiecej spali, ale w praktyce to wychodzi to samo,

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciśnienie wtrysków Dzisiaj, 09:14
  •  

#25 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 22 grudzień 2013 - 16:12

Ciśnienie wtrysków Z tego co pamiętam to końcówek jest 3 rodzaje, jedne 5 otworkowe do turbo, i 2 rodzaje do zwykłej, 4 i 5 otworkowe. 4 niby starszy typ, ale dokładnie nie wiem, bo nikt się na tym dokładnie nie zna.
Mi najlepiej 1224 chodziła na sekcjach 9mm i końcówki 4 otworkowe ustawione na 180 bar.
Na 5 otworkowych była głośniejsza i troche więcej paliła.
Dlatego ustawiałem 180, bo u znajomego w Ursusie z Niemiec tak był ustawiony i ja też spróbowałem, i efekt był widoczny.

Podobne tematy cisnienie wtryskow