Glodzilla 0 Napisano Maj 25, 2013 Witam mam taki mały problem z odpalaniem mtz mam akumulatory z ciężarówki nowy rozrusznik szybkoobortowy a mimo wszystko ciagnik nie chce odpalać z rozrusznika . Tak jak by akumulatory zaraz słabły prubowałem też od drugiego ciągnika odpalać na kable i ten sam efekt . Na zapych bali bez problem pociagne go z 1m i już ciągnik pracuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty Napisano Maj 25, 2013 Jakie napięcie jest na rozruszniku podczas rozruchu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piwex16 34 Napisano Maj 25, 2013 (edytowany) wtryski do wymiany I już zarobiłeś +1 punkt za bezsensowne porady. Edytowano Maj 25, 2013 przez Elektrotechnik Miłość :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glodzilla 0 Napisano Maj 25, 2013 Napiecie 12v . Wtryski odpadają tu ewidentnie brakuje prądu ale żeby za drugiego ciągnika tez na kable nie dał rady Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
new_profil_luki21 32 Napisano Maj 25, 2013 Ja bym zaczął od sprawdzenia połączeń elektrycznych na drodze aku- masa i aku rozrusznik. Stawiam na ten problem. Co do odpalania za pomocą przewodów to nie ma co się tym sugerować że nie chciał zapalić bo żeby cokolwiek robić trzeba mieć na prawdę porządne przewody "grubości palca". KPK KUMURUN TEAM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jonkszi 66 Napisano Maj 25, 2013 Panowie mam podobny problem dzisiaj czy wczoraj(jak jest tak troszke zimniej jest powiedzmy 10 stopni na +(nie mówie już o mrozie) i nie chce zajarać jak jest gorąc bez problemu zapala wtryski nowe dobry mechanik ustawiał, rozrusznik kręci ale nie ma siły go odpalić też prosiłbym o rade(mam rozrusznik szybkoobrotowy bateria 120 ah kabel od baterii do rozrusznika ma 12mm grubości nawet jak się baterie podładuje to jeszcze nie może zapalić. Co to może być Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glodzilla 0 Napisano Maj 25, 2013 No to wiadomo że kabelkami nie odpalam tylko mam porządne kable do zapalania samochodów cieżarowych . Na kable krótko - do masy gdzie kolwiek plus ro rozrusznika i nie ma siły odpalić kręci kręci i nic taki sam objaw jak jonkszi opisuje . Jonkszi masz rozrusznika na 12 czy 24 ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty Napisano Maj 25, 2013 Napiecie 12v . W 12V na pewno nie uwierzę. Choćbyś miał akumulatory o pojemności 5000Ah to i tak spadnie do 10V. Zmierz jeszcze raz. I zmierz też prąd pobierany przez rozrusznik. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tespis17 23 Napisano Maj 25, 2013 Pewnie klemy się grzeją??? Zwarcie Ci się robi. Popraw masę!!!!!!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
new_profil_luki21 32 Napisano Maj 25, 2013 Wątpię żeby miał czym zmierzyć prąd rozrusznika. 12V nie ma na bank na rozruszniku podczas odpalania. Na dobrych aku będzie trochę więcej niż 12 ale spadek napięcie na rozruszniku będzie też spory. KPK KUMURUN TEAM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jonkszi 66 Napisano Maj 25, 2013 (edytowany) 12 v piszę na baterii nie mierzyłem ale jest w ładny dzień podchodzę i pyk i trach pali a deszcz leje cały dzien robi sie zimniej ale z 10st jest i nie chce mowie bateria podładowałem parę h i nic. Może cos z pompą słaba kompresja bo nic z nią jeszcze nie robiłem. Edytowano Maj 25, 2013 przez jonkszi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomekk1973 9 Napisano Maj 25, 2013 miałem taki sam problem przy ciągniku Escort 450 ,gdy był ciepły silnik palił na dotyk,gdy się ochłodziło odpalenie było utrudnione lub niemożliwe.Elektryk sprawdził rozrusznik ipowiedział że jest dobry.Po założeniu okazało się że też nie kręci tak jak powinien.W końcu okazało się ,że rozrusznik był nadpalony i przy rozruchu zimnego silnika brał tyle prądu że akumulator siadał.Kupiłem nowy rozrusznik szybkoobrotowy imam spokój już 4 rok,a akumulator mam 5 letni od busa kupiony na złomowisku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
new_profil_luki21 32 Napisano Maj 25, 2013 Miałem na myśli @Glodzille. A co do Ciebie to nie patrz na to co jest napisane na aku. Musisz szukać przyczyny raczej nie po stronie układu paliwowego tam nie ma ciepło - zimno przecież mrozów nie ma. KPK KUMURUN TEAM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glodzilla 0 Napisano Maj 25, 2013 Panowie nowy rozrusznik dzisiaj kupiłem wiec nie możliwe że jest już rozwalony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tespis17 23 Napisano Maj 26, 2013 @godzilla Na pisz czy podczas kręcenia robi się gorący wyłącznik masy. Nadal stawiam na masę, wyłącznik masy lub rozrusznik jak przykręcałeś "+" to obróciłeś śrubę w automacie. Rozrusznik najłatwiej sprawdzić wymontowując i na krótko. Wątpię żeby były coś w silniku chyba że Ci coś stuka lub dymi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
new_profil_luki21 32 Napisano Maj 26, 2013 To wszystko poznasz po jakości kręcenia. Przecież widać czy jest moc. Sprawdź plecionkę łączącą kabinę z tylnym mostem no chyba że masz już inne połączenie masy. KPK KUMURUN TEAM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glodzilla 0 Napisano Maj 26, 2013 Zrobiłem odpala pięknie . nie miałem podłaczonej masy (plecionki) która łaczy kabine z mostem tylnim . Podłączyłem akumulator na klemy tak jak powinień być bez kabli rozruchowych . Podłaczyłem elektryke na stacyjke żeby nie odpalał na kabelek przykręcony do rozrusznika i kręci teraz jak szalony rozrusznik ciągnik pali bez problemowo . Tearz trudno powiedzieć czy była to wina tej plecionki z tyłu że nie była podłaczona Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
new_profil_luki21 32 Napisano Maj 26, 2013 Oczywiście ża tak a jak inaczej masa ma przejść na blok silnika jak nie po plecionce. Jak nie ma plecionki to wtedy idzie tylko po śrubach mocujących kabinę a tam nie ma dobrego połączenia bo to wszystko pracuje. KPK KUMURUN TEAM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty Napisano Maj 26, 2013 Też miałem taki problem, założyłem inny wyłącznik masy, bodajże od c385, a kabel masowy dałem bezpośrednio do korpusu tylnego mostu, omijając tę plecionkę. Teraz pali bez problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tespis17 23 Napisano Maj 26, 2013 (edytowany) Na pewno była to wina plecionki i słabej masy. Ja akumulator dałem pod schody kabiny i kable bardzo krótkie do masa do śruby rozrusznika a + do rozrusznika. Jest tam dużo miejsca a po drugie łatwo naładować akumulator. Edytowano Maj 26, 2013 przez tespis17 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
new_profil_luki21 32 Napisano Maj 26, 2013 Mi tam pasuje oryginalne miejsce raz że mam dwie 6V a po drugie nie ładuję aku- nie mam takiej potrzeby. KPK KUMURUN TEAM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tespis17 23 Napisano Maj 27, 2013 To mnie właśnie wkurzało dwa akumulatory i jeszcze wyciąganie ich, dlatego Ja mam jeden 12V w 60-tce też mam jeden. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glodzilla 0 Napisano Maj 27, 2013 Też założyłem jeden 12 tylko od ciężarówki i jest troche za szeroki żeby się zmieścił w oryginalne mocowanie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
new_profil_luki21 32 Napisano Maj 27, 2013 Co to znaczy wyciąganie ich? Ja aku wyciągam tylko do wymiany Co dwa aku to dwa z jednego takiego powera nie wyciśniesz a to że jest dwie klemy więcej do czyszczenie to bez znaczenia. No ale dwa wychodzą też drożej przy zakupie. KPK KUMURUN TEAM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bizon1204 0 Napisano Maj 29, 2013 witam mam problem z odppleniem mtz dzisiaj poszedłe on kreci a nie chce złapac nie idzie dym z komina a dodam ze jest po kapitalnym remocie silnik 2 dni temu odpalałł bez problemu paliwo dochodzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach