Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

problem ze ściągnieciem koła napędu podajnika

Polecane posty

audi80b4    1

mam problem ze ściągnieciem koła pasowego z osi chodzi o to małe koło co jest na podajniku kłosowym na górze zakładam ściągacz i zamiast koło schodzić to ściągacz obłupuje krawędzie koła

 

kręce ściągaczem idzie cięzko aż nagle zamiast coś się ruszeć obłupie krawędzie koła tam gdzie zapiera sie ściągacz a koło ani drgnie ma ktoś na to jakiś dobry sposób zeby to ściągnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stukaj w ściągacz, podgrzej koło.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ja też obłupiłem krawędzie tego koła ale jakoś zeszło, trzeba było kupić nowe.

Ogólnie można dorobić sobie ściągacz z grubego płaskownika, wywiercamy w nim dziurę np. na fi16, 18 lub 20 i sprzyspawujemy nakrętkę jak ta dziura np. 10.9 z drobnym gwintem i wkręcamy w nią śrubę 8.8 z drobnym gwintem, po bokach płaskownika wiercimy dziury np. fi10 i zakładamy śruby z nakrętkami i za tył koła pasowego kładziemy dwa małe płaskowniki i łączymy je ze ciągaczem śrubami fi10, po wszystkim kręcimy dużą śrubą i koło musi zejść. Mam nadzieję że zrozumiale opisałem :blink:


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    59

Koło kosztuje 30zł nie męcz się i taj już je uszkodziłeś ja remontowałem w ubiegłym roku od A-Z kombajn wiem coś o tym. łozyska wahliwe do wymiany dobrze nasmaruj i koła zębate łańcucha podajnika jak już robisz to zrób raz a dobrze , no jeśli masz to koło zuzute.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Dorobiony ściągacz przyda się jeszcze nie raz, a gwarantuję że tymsposobem pójdzie, bo jak inaczej ściągać jak nie idzie.

nojsze wiadomo że jak wyszczerbione to starego nie założy, jest nauczka żeby nie zakładać ramion ściągacza tam gdzie jest najłatwiej czyli tam gdzie pracuje pasek.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Gryzon
      Witam, na ślimaku idacym do podajnika ziarnowego łożysko ma już luzy na dodatek ośka obraca się w łożysku. Do skoszenia jest 10h czy mogę dokończyć z tą usterką sezon? Nie rozleci się? Mam zamiar po sezonie robić generalny (wszystkie łożyska i wyrobione części)
    • Przez vrn
      Witam
      Padło mi łożysko na wałku sprzęgłowym w skrzyni i muszę zdjąć całe sprzęgło. Problemem jest tarcza hamulcowa, bo o nią nie mogę zsunąć sprzęgła z wałka. Na dole dołączam jak to wygląda w książce. Może ktoś z Was wyjmował to całe sprzęgło i ma jakieś rady? 

    • Przez Fugeo
      Cześć
      Mam pytanie, gdzie w Claasie Aresie 657 znajduje się czujnik od włączonego przedniego napędu? Bo jak go włączam to normalnie działa, ale nie zapala się lampka na słupku bocznym. Dodam, że jak czasem postoi dłużej to zaczyna mrugać/zapalać się na stałe (ewidentnie coś nie łączy). Mechanicznie przedni napęd działa tak jak powinien.
      Ktoś się może orientuje?
    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj