jareq66

JD 6920S migająca kontrola skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jareq66    0

Witam.

mam problem z zapalajacą się czerwoną kontrolką w jd 6920S 2002rok( tryb z kropelką w środku strzałkami do środka). wg instukcji jest to kontrolka oznaczająca niskie ciśnienie w skrzyni biegów. Zaczyna migać przeważnie po godzinie, dwóch godz pracy. zdarza się, że miga od razu po zapaleniu zimnego silnika. Następnie po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika przez pewien czas nie miga i ponownie zaczyna migać po jakimś czasie. W Ciągniku wymieniłem olej i dwa filtry hydrauliczne- oryginał john deere, stan oleju jest prawie na maximum. myślałem, że wymiana oleju rozwiąże problem, niestety kontrolka dalej miga.Ciągnik pracuje normalnie podczas migającej kontrolki. proszę o pomoc, może ktoś wie jak rozwiązać problem i czy może to być coś poważnego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    21

skoro miga to na 50% jest uszkodzony czujnik , sprawdź.


Moja potęga : John Deere 2140 i Zetor 7211
John Deere...Niezawodność jest naszą Siłą
Nothing Runs Like a Deere and Zetor ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fineasz007    17

Możliwe, że czujnik, aczkolwiek warto sprawdzić wartość ciśnienia, wtedy można byłoby stwierdzić, czy nie ma przecieku w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97
Napisano (edytowany)

A jak z tarczami hamulcowymi? Jak są mocno zuzyte to opiłki zatykają filtry i wtedy jest podobny objaw. Nic nie da wymiana filtrów ani oleju. Po prostu od tarczy mógł odpaść fragment okładziny czasami gdzieś podejdzie i zatyka kanał ciśnieniowy. Można pokombinować z czujnikiem ale na moje oko to tarcze hamulcowe

Edytowano przez lemysz1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jareq66    0

Witam ponownie.

Dziękuję za odpowiedzi. Wszystko co sugerowaliście zostało sprawdzone przez mechanika. Niestety problem się pogłebił. Mianowicie podczas pracy po ok. 2,5-3 godz. zaczyna migać niebieska kontrola " i ", następnie razem z nią miga czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni. Zaczynają ginąć biegi, ciągnik szarpie przy ruszaniu. Na zimnym wszystko chodzi bez zarzutu. Zdarza się , że czerwona kontrolka miga od razu po odpaleniu, gaśnie gdy się wyłączy ciągnik i ponownie odpali. Olej jest czysty(bez opiłków), czujnik wymieniony, nowa pompa. Ciśnienie na ciepłym18bar.

Proszę o pomoc. Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4x4S8    1

Witam.Mam Podobny problem z JD 6920 Po godzinie pracy na wolnych obrotach miga kontrolka skrzyni.Poztaym ciągnik pracuje bez zarzutu ,kiedyś miałem podobny przypadek w JD 6610 były zurzyte tarczki sprzęgła w skrzyni.Pytanie do kolegi od JD 6920S czy rozwiązałeś problem?

Edytowano przez 4x4S8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

Czy coś wiadomo ba mam w swoim podobny problem

 

Nie cytuj poprzedniego postu !

Edytowano przez murtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jareq66    0

ciągnik został odebrany przed nowym rokiem. olej po rozgrzaniu przed naprawą osiągał temp. 105 stopni. przyczyną grzania się oleju była uszkodzona tzw "ósemka" na TLS'ie co powodowało, że pompa włączała się co 5sekund podając olej do TLS. prawidłowo ciśnienie na tls nie powinno spadać od uruchomienia do zgaszenia silnika.(chyba , ze po uczepieniu maszyny). Drugim problemem był uszkodzony wyświetlacz zegarów co powodowało, że komputer wyrzucał błędy. (głownie błyskała kontrolka alternatora mimo, że alternator był ok) koszt "ósemki" około 1 tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny09    3

witam. Chciałbym odświeżyć . mam w swoim jd podobny problem z tls co parę sekund dopompowuje lub u puszcza sobie ciśnienie, czy mógłbyś jareg66 napisać mi dokładnie co za część wymienili ci w jd lub może podać nr katalogowy części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny09    3

u mnie ósemka na początku była wymieniona bo było słychać stuki podczas jazdy z tls, okazało się że czujnik wysokości był do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1987    0

witam,

 

Panowie mam podobny problem z 6910 ale oprócz migania kontrolki od ciśnienia oleju i wykrzyknika działa poprawnie, nie szarpie a mruga po trzech pięciu godzinach pracy.  Jak i gdzie mogę sprawdzić ciśnienie pompy skrzyni?? Na wyjściu szybkozłączy ma 190 bar.

Zna ktoś kogoś konkretnego z południowej polski kto mógłby ustalić przyczynę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hunter450    0

Ja natomiast mam problem z 6310. Po godzinie, dwóch pracy zaczyna migać mi kontrolka zapalająca się przy zatkanym filtrze oleju przekładniowego lub zbyt niskiej temperaturze.(Katalogowa 13). Filtry i oleje wymieniłem. Zimny olej też raczej nie bo kontrolka zapala się po kilku godzinach pracy.
Co ciekawe od zapalenia się kontrolki mijając 3 lub 4 godziny pracy ciągnika i kontrolka sama gaśnie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czekus666    0

Witam! Koledzy mam John Deera 6920 i mam podobny problem o którym mówicie. Nie wiem od czego zacząć. Miga kontrolka z trybikiem i kropelka oleju po delikatnym zwiększeniu obrotów silnika kontrolka gaśnie. Kilko sekundowa jazda na niskich obrotach przy zapalonej kontrolne skutkuje zatrzymaniem (zapala się kontrolka N na rewersie) ponowne przełożenie i jedzie dalej. Może to być zawór? Pompa jazdy? Co myślicie ? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grysczyk04    1

Witam 

w zeszłym roku kupiłem John Deere 6810. i mam z nim problem. Podczas pracy po upływie około 4-5 godzin w czasie pracy ciągnik stanie i włącza się jakiś sygnał przy rewersie.  gdy rewers dam na N  i następnie do przodu ciągnik normalnie znów pracuje tylko że ten sygnał non stop trąbi  i tak przez cały dzień i nie wiem od czego to może być bo nie występuje żaden błąd. Następnego dnia zaś to samo tylko że trochę predzej sie to zrobi. proszę pomóżcie bo od tego trąbienia można zgłupieć.   taki sam sygnał jest też gdy wajcha od biegów jest na P i rewers wrzuci się to ten sam jest sygnał tylko że ciągnik nie pojedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Jeżeli nie wyrzuca błędów to może jak sugerujesz tym położeniem dźwigni w pozycji P to może czujnik położenia tej że pozycji "szaleje"- taka z mojej strony głupia sugestia ale zawsze to jakiś trop  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grysczyk04    1

no właśnie żaden błąd nie wyskakuje,  czujnik od dzwigni P sprawdzałem jest wszystko ok   i dzisiaj przy sianiu znów się to stało po 3 ha skrzynia się wyłączyła.  dałem rewers na N  i znowu do przodu i ruszył  tylko że znów trąbiło   i po kolejnych 3 ha  zaczoł tracić obroty a następnie zaczoł słabnąć  aż mi zgasł.  po 5 minutach odało mi się go odpalić ale dalej był bez mocy  boję sie że coś ze skrzynią albo ciśnienie rewersu już sam nie wiem  to tak jak miał jakiś tryb awaryjny włączony 


a czy ładowanie może coś mieć do  tego ?  jakie powinno być ładowanie  jak rano  sprawdzam to mam 14,4 a jak się zagrzeje to 13,8  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agogo1922    0

Witam.ma problem z pompa hydrauliczna w JD6910 przy podnoszeniu podnosnika strasznie halasuje .olej wymieniony filtry.czy jest jakis filtr w pompie? Bo poprzedni właściciel robil tarcze hamulcowe .mozliwe ze opilki sa w pompie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly_mani2    0

Witam,

Jestem nowy na Forum dlatego witam wszystkich bardzo serdecznie. Nie chcąc tworzyć nowego tematu odnośnie John Deera 6920S napisze tutaj.

Niedawno moja przygoda rozpoczeła się z John Deerem 6920S, lecz w dniu dzisiejszym wyskoczył mi błąd na wyświetlaczu ,,alternator error" coś w tym rodzaju  i błąd nr BIF 000167.16 czyli Wysokie napięcie na D+ (silnik uruchomiony). Koledzy niestety za nic w świecie  nie wiem co to znaczy i co może być przyczyną. Czyżby regulator napięcia??? 

Dodam jeszcze co ciekawe że problem jak zauważyłem pojawia się jak jade na wyższych obrotach silnika oraz podczas postoju jak pozapalam wszytkie reflektory, na wolnych obrotach silnika na postoju i przy wyłączonym oświetleniu problemu brak. 

Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?? Był bym bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez node3mer
      Przeglądając forum można się natknąć na wiele pytań, typu jak wygląda kontrola młodego rolnika, dopłat bezpośrednich, wzajemniej zgodności itp.
      Pomyślałem sobie, że dobry pogląd na tą sprawę dało by przejrzenie protokołu z przeprowadzonych czynności kontrolnych.
      Szukałem wzorów takich protokołów i nie znalazłem. Da się to gdzieś podejrzeć? A może ktoś swój i by się podzielił - oczywiście wymazując wszystkie dane osobowe. Mnie najbardziej interesowała by kontrola modernizacji gosp. i wzajemnej zgodności. Natomiast sam posiadam z zalesienia. Jakby ktoś był zainteresowany to mogę zeskanować.
       
      A tak na marginesie to chyba nie jest utajnione? jakby iść do arimr to dali by taki czysty protokół??
    • Przez aappaa
      Witam. Miał juz ktoś kontrole z weterynarii ?? jakie były konsekwencje kary w przypadku nieprawidłowości. Byli u mnie niedawno i wykryli kilka niedociągnieć . powiedzieli żebym uzupalnił i przyjadą za tydzień ale bez kary się nie obejdzie.. czego mogę się spodziewać??
    • Przez Hereford
      Witam wszystkich zakładam temat ponieważ nasiliły sie kontrole sadów przez armir .
      Kontrole są skrupulatne a konsekwencje bardzo dotkliwe włącznie z windykacją dopłat w stecz.
      Może ktoś orjentujecie sie co w przypadku jak gdy obsada sie nie zgadza? Ale niekoniecznie z winy rolnika? ( zwierzyna,susza)
    • Przez kakus19
      witam co sprawdzaj podczas takiej kontroli?chodzi mi o faktury bo mam duzo podopisywane srodków i nie wiem czy dawac to do ksiegowej:)
    • Przez node3mer
      Witam.
      Otrzymałem właśnie decyzję o przyznaniu dopłat bezpośrednich. W tamtym roku miałem kontrole w gosp w skutek czego dopłaty zostały mi zmniejszone o 9% co w przeliczeniu na złotówki daje karę ok 2000zł.
      Chciałbym się jakoś odwołać od tej decyzji, więc opisze co było powodem kary.
      Rok temu kupiłem krowę, poprzedni właściciel pomylił paszporty i dał mi od innej sztuki, a ja razem z tym paszportem zarejestrowałem w agnacji nie tą krowę co powinienem
      Na decyzji którą dostałem mam napisane takie uzasadnienie
       
      bw 2.1 stwierdzono że wpisy w księdze nie zostały dokonane w terminie 7 dni (w księdze wpisałem numer z paszportu a wiec innej krowy )
      bw 4.1 stwierdzono że posiadacz bydła nie zgłasza faktu urodzenia, śmierci oraz przewozu bydła w terminie 7 dni (tak jak wyżej zgłosiłem inną krowę na podstawie paszportu)
      bw 5.1 stwierdzono że w siedzibie stada nie wszystkie sztuki bydła posiadają paszporty (tak jak wyżej posiadałem paszport innej krowy niż tą co stała w oborze) 
       
      Może ktoś ma pomysł na co mógłbym się powołać w odwołaniu, może jest jakiś przepis który mógłby chociaż trochę zmniejszyć tą kare.
      Moim zdaniem jest to trochę za wysoka kara jak za zakup krowy, zwłaszcza że potrącenie jest naliczane z JPO, ONW i jeszcze miałem 3ha zalesione i z tego też te 9 % potrącają
       
      Nie mogę zrozumieć dlaczego z takim uporem piszą, że nie dokonałem wpisów i zgłoszeń jak ja to zrobiłem tylko pomyliłem się co do numeru
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj