Zaloguj się, aby obserwować  
artursz89

New Holland TD5.85 przerobienie WOM

Polecane posty

artursz89    454
Napisano (edytowany)

Witam!

 

Czy ktoś z was orientuje się ile kosztuje przerobienie WOM z 540/1000 na 540/540E w ciagniku TD5 /TD5000? Czy to się opłaca?

 

Edit: Eh w złym miejscu napisałem. Proszę o przeniesienie do działu New Holland TD/TD5000

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

No żeby zmienić z 540/1000 na 540/540E w sensie zmienić drugą prędkość WOMu bo ciągnik w fajnej cenie ale ma 540/1000 a do zielonkowych 540E jest lepsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nowe modele TD5.85 maja do wyboru w standardzie 540E i 540. Chyba że już masz go i chesz go przerobić to sie chyba nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Nawet dobrze maszyna sie zakreci i silnik zdechnie... ;)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454
Napisano (edytowany)

No właśnie już go prawie mam tyle że w tej cenie to ten co na placu a on ma 540/1000 bo to promocja z okazji dni otwartych i tak szukam czy się da i za ile czy się będie opłacało przerabiać teraz lub po gwarancji

 

Edit: PS: a tak przy okazji to które opony lepsze są (wersja 42 cm szerokości z tyłu- Trelleborgi czy Continentale?)

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

nie wiem jak conti ale trelle strasznie, ale to strasznie miekkie sa...


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

My mamy w t5060 Trelleborgi. W td5.85 w tych oponach jest taka różnica że Continentale są nieco szersze i nieco niższe od Trelleborgów. To mogę akurat wybrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Continental jedne z najlepszych opon. A co do tego nh to kupiłeś go może w rolsrwisie? Ja mam u nich zamówiony z wałkiem 540E. I teraz na nie wchodzą dopiero podwyżki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454
Napisano (edytowany)

Nie. My bierzemy w woj podlaskim firmy chyba reklamować nie wypada.

 

TD5.85 Cena 107.000,00 netto

-mokre sprzęgło,

-12x12 powershufftle,

-klima,

-obciążniki przednie,

-szyberdach,

-felgi 34

-opony 42cm z tyłu Continental

-wałek 540/1000.

- z takich detali to to że błotniki będą szersze z przodu a nie te gówienka co tylko do 2/3 koła sięgają

-a reszta to w podstawiek, fotel też zwykły a nie pneumatyczny

 

Czyli płaci się tyle ile powinno bo tak jak za starego TD5030 który różni się tylko maską i kabiną a ceny TD5.85 to około 140tyś bodajże teraz. Taka cena niby zw na promocję w związku z dniami otwartymi

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To nie była promocja na dni otwarte. To była promocja na to że odnowili serie i wyszła na początku marca. Ja zamówiłem z tą sama skrzynia tylko jescze pneumatyke na przyczepy, 3 pary wyjść hydraulicznych i siedzenie pneumatyczne. I reszta to samo tylko wałek 540E. I Koszt tego ciągnika wyniusł 125.000,00 Netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454
Napisano (edytowany)

Ja miałem ofertę na ten ciągnik + 540E ale 140.000,00 zł brutto. Pneumatykę mamy w wiekszym i jeszcze ani razu nie używana a 2 pary hydrauliki póki co starczają nie wiem czy na start czy na dni otwarte ale cena teg modelu jest o 8.000,00 zł nizsza niż powinna być. Inny dealer jak mu powiedzieliśmy cenę to się wkurzył że po kosztach oddają. Ze względu że to druga tura prowu szukaliśmy ciągnika do ok. 115-120 tyś netto to w sumie do wybrou był ten Zetor Proxima lub Landini Powerfarm 90 ale tych landini to się mało sprzedaje i różne opinie są o nich a za zetory to już teraz chcą jak żyd za matkę jakoś została ta sama a po 3 podwyżkach w tamtym roku to cena zaporowa

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    125

Rolserwis płock?


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

My kupiliśmy w Adler Grajewo

 

Co do wałka pytałem i to drogi interes więc nie warto wymieniać. Podobno cały WOM trzeba wybebeszyć i wszystkie nowe części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj