Polecane posty

krzychu652    3
Napisano (edytowany)

Witam!

Mam pytanie, odnośnie Belarusa 920 (nie wiem dokładnie który to symbol po kropce) tego który spełnia normę Euro 3. Czy ten silnik jest wyposażony w turbinę, intercooler? Jaki tam jest układ wtryskowy? Common rail czy pompa rzędowa czy rotacyjna? Chodzi mi o to co tam jest włożone żeby spełnił to Euro 3? i czym się różni od zwykłego 820.1?

Dziękuję :)

Edytowano przez krzychu652

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66
Napisano (edytowany)

Norma III to silniki Deutz

Edytowano przez jonkszi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Jeśli to Euro 3 to jest to 920.4 ,turbo ma i intercooler też ! Silnik jest do wyboru :deutz,MMZ+common rail lub MMZ+pompa motorpal

Od 820.1 różni sie plastikowym wdziankiem,akumulatorami z przodu ,suchym filtrem[też z przodu,most przedni belkowy,podnośnik monoblock [4,7 t] i ma chyba bardziej okrągłą deskę rozdzielczą no i ta norma go różni :)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu652    3

no ale chyba jak na Common Railu to może być bardziej awaryjny? i pewnie na paliwo dużo bardziej wrażliwy? A nie wiecie jak ma sie w spalaniu silnik Deutza do MMZ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Moim zdaniem są tylko dwie zalety silnika na CR a mianowicie wyświetlacz z parametrami pracy silnika(m.in. spalanie), i skrzynia biegów na 2-óch dźwigniach tzn. polowe i szosowe są na dodatkowej oddzielnej dźwigni a nie na wspólnej.

Ja mam 952.4 na normalnym silniku i jest na jednej dźwigni od biegów a przydała by się dodatkowa i to niekiedy bardzo, żółw-zając to co innego .


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu652    3

ale ogólnie chyba czy na CR czy na tej czeskiej pompie to chyba już te belarusy nie będą takie oszczędnie jak kiedys? i takie odporne na różną jakość paliwa...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44
Napisano (edytowany)

Wg. mnie to zwykłe powielanie plotek kilku użytkowników, bo ktoś raz tak napisał i szerzy się to teraz jak zaraza.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu652    3

NIe wiem no. Ja tylko mówię ci myślę a wg mnie prawda jest taka że czym prostsze rozwiązania tym bardziej odporne i niezawodne. A po za tym z tego ci widzę to ta ekologia i te wielkie normy to wychodzą, że te ciągniki czym nowsze tym więcej palą z tego co widzę i rozmawiam z ludźmi. A to chyba trochę paranoja jest z jednej strony ograniczać zanieczyszczenia a z drugiej strony robić taki szajs ze więcej pali. To koło ekologii nawet na półce nie stało - te wszystkie normy. Oczywiście to jest mój pogląd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez the1mati1
      Witam. Otóż mam problem z rozrusznikiem przy Belarusie 820, rocznik 2011, rozrusznik jakiś szmelc białoruski siedzi tu od nowości. Otóż już drugi raz mi zblokowało bendiks. Ciągnik normalnie odpalany i gaszony, aż za którymś razem próbuję przekręcić kluczyk a tu słychać że tylko cewka wysunęła bendiks i żądnej reakcji. Wyciągnąłem rozrusznik a tu zblokowany bendiks, wysunięty i nie wrócił na swoje miejsce i nie da się go przekrecić. Z drugiej strony tam gdzie szczotkotrzymacz, rozsadziło całą obydowę i delikatnie przesuneło wirnik do tyłu. Jakieś dwa tygodnie temu podobna sytuacja, ale wymieniłem bendiks ( bo były delikatnie scięte frezy) , poskladałem to jakoś, też wysunłeo bendiks i go nie cofnęło i rozsadziło delikatnie obudowe, ale udało sie złożyć. W czym może być przyczyna że tak sie dzieję? Z cewką powinno byc raczej wszystko w porządku bo wymnieniana wiosną. GDzie szukać przyczyny?
    • Przez Llukas123
      Witam wszystkich
      Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu w Belerus-ie 920... Dokladnie rzecz biorac jakims cudem olej z układu hydrualicznego przedostaje sie do skrzyni biegow... Czy ktos z forum mial styczność z taka awaria ?? Bylem u paru znajomych rolnikow, ale kazdy mowil co innego...jeden z nich  stwierdzil ze to wina pompy hydraulicznej 
      Jak myslicie .. Pozdrawiam 
    • Przez toobek
      Witam szanownych kolegów. Mamy taki problem z kuzynem. Posiada on BELARUSA 952 i gdy naciśnie przycisk do grzania świecy płomieniowej to załącza się również rozrusznik. Nie zawsze się tak dzieje, powiedzmy raz na 5 naciśnięć. Rozebraliśmy deskę rozdzielczą, wszystkie wiązki. Przekaźnik od świecy działa prawidłowo świeca grzeje, ale czasami również odpala. Może ktoś się orientuje gdzie szukać przyczyny, albo miał ktoś taki problem? Z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam !!
    • Przez grodzioman
      Panowie ratujcie. Potrzebuję opis bądź zdjęcie jak podłączyć przewody do stacyjki do Belarusa 920 2007r. Wypadła mi stacyjka podczas wymiany i rozłączyły się przewody.  Stacyjka nowego typu, nie moge się połapać który był gdzie. Sprawa dość pilna bo zostałem bez tura przy bydle. 😒
    • Przez potok
      Czy jest możliwe zamontowanie wysprzęglika i pompki od innego ciągnika aby praca sprzęgła była bardziej wygodna.
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj