Skocz do zawartości

Zdjęcie

Belarus 920


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share krzychu652

krzychu652

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 maj 2013 - 15:10

Belarus 920 Witam!
Mam pytanie, odnośnie Belarusa 920 (nie wiem dokładnie który to symbol po kropce) tego który spełnia normę Euro 3. Czy ten silnik jest wyposażony w turbinę, intercooler? Jaki tam jest układ wtryskowy? Common rail czy pompa rzędowa czy rotacyjna? Chodzi mi o to co tam jest włożone żeby spełnił to Euro 3? i czym się różni od zwykłego 820.1?
Dziękuję :)

Edytowany przez krzychu652, 13 maj 2013 - 15:11.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Belarus 920 Dzisiaj, 12:34
  •  

#2 Share jonkszi

jonkszi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opatów, Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:KPK KUMURUN,, Gniotsa nie złamiotsa"
    Technika rolnicza i nie tylko.

Napisany 13 maj 2013 - 19:26

Belarus 920 Norma III to silniki Deutz

Edytowany przez jonkszi, 14 maj 2013 - 19:47.


#3 Share SZYMANOX

SZYMANOX

    Zaawansowany

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 675 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:Mechanizacja rolnictwa i Agrofoto.

Napisany 13 maj 2013 - 20:31

Belarus 920 Jeśli to Euro 3 to jest to 920.4 ,turbo ma i intercooler też ! Silnik jest do wyboru :deutz,MMZ+common rail lub MMZ+pompa motorpal
Od 820.1 różni sie plastikowym wdziankiem,akumulatorami z przodu ,suchym filtrem[też z przodu,most przedni belkowy,podnośnik monoblock [4,7 t] i ma chyba bardziej okrągłą deskę rozdzielczą no i ta norma go różni :)
Powered by BELARUS 952///FIAT 880 DT /// ZETOR 7211/// URSUC C-330/// WŁADYMIREC T-25///
Wiceprezes KPK Kumurun Team

Księga życzeń i zażaleń na PW/GG.

#4 Share krzychu652

krzychu652

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 maj 2013 - 21:23

Belarus 920 no ale chyba jak na Common Railu to może być bardziej awaryjny? i pewnie na paliwo dużo bardziej wrażliwy? A nie wiecie jak ma sie w spalaniu silnik Deutza do MMZ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Belarus 920 Dzisiaj, 12:34
  •  

#5 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 13 maj 2013 - 23:18

Belarus 920 Moim zdaniem są tylko dwie zalety silnika na CR a mianowicie wyświetlacz z parametrami pracy silnika(m.in. spalanie), i skrzynia biegów na 2-óch dźwigniach tzn. polowe i szosowe są na dodatkowej oddzielnej dźwigni a nie na wspólnej.
Ja mam 952.4 na normalnym silniku i jest na jednej dźwigni od biegów a przydała by się dodatkowa i to niekiedy bardzo, żółw-zając to co innego .
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#6 Share krzychu652

krzychu652

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 maj 2013 - 06:29

Belarus 920 ale ogólnie chyba czy na CR czy na tej czeskiej pompie to chyba już te belarusy nie będą takie oszczędnie jak kiedys? i takie odporne na różną jakość paliwa...?

#7 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 16 maj 2013 - 23:51

Belarus 920 Wg. mnie to zwykłe powielanie plotek kilku użytkowników, bo ktoś raz tak napisał i szerzy się to teraz jak zaraza.

Edytowany przez Junkers, 16 maj 2013 - 23:53.

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Belarus 920 Dzisiaj, 12:34
  •  

#8 Share krzychu652

krzychu652

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2013 - 08:51

Belarus 920 NIe wiem no. Ja tylko mówię ci myślę a wg mnie prawda jest taka że czym prostsze rozwiązania tym bardziej odporne i niezawodne. A po za tym z tego ci widzę to ta ekologia i te wielkie normy to wychodzą, że te ciągniki czym nowsze tym więcej palą z tego co widzę i rozmawiam z ludźmi. A to chyba trochę paranoja jest z jednej strony ograniczać zanieczyszczenia a z drugiej strony robić taki szajs ze więcej pali. To koło ekologii nawet na półce nie stało - te wszystkie normy. Oczywiście to jest mój pogląd.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy belarus