Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągnik Idealny


36 odpowiedzi na ten temat

#21 Share JarekWLKP

JarekWLKP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 543 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Poznania

Napisany 03 listopad 2006 - 21:08

Ciągnik Idealny JD 6430 albo 7830 :)
John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik Idealny Dzisiaj, 03:32
  •  

#22 Share heniek

heniek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ruda Śląska

Napisany 11 listopad 2006 - 20:30

Ciągnik Idealny

No to jest ciekawe redukcja to niestety najczesciej jak redukuje to do zera tzeba stanac i bieg nizej...podobno jest na to jakis sposob...zeby redukowac bez zgrzytu...trzeba podobno na podwojnym wysprzeglaniu gazu dodac co zebatki rowno zaczna pracowac...jescze nie probowalem...

  Niech ci pokaze ktos kto jezdzi np. Starem bez synchronizacji lub czyms takim ,jak dojdziesz do wprawy to pod gore bedziesz redukowal prawie bez zgrzytniecia z 4 az do 1
bo niekiedy jak sie zatrzymasz to mozna nie ruszyc.
  Sorry to przeciez nie watek o nauce jazdy a co do idealnego ciagnika to nie jezdzilem zbyt wieloma markami ,na moje warunki bylby dobry 4514 z Turem.

#23 Share massey255

massey255

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 20 listopad 2006 - 17:24

Ciągnik Idealny jak dla mnie silny jak KIROWIEC, luksusowy jak JD, niezawodny jak VALTRA, tani jak ZETOR i zwrotny jak 30stka

#24 Share tomek

tomek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 20 listopad 2006 - 20:29

Ciągnik Idealny zetor jest tani???

#25 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 22 listopad 2006 - 18:37

Ciągnik Idealny No właśnie: tani jak Zetor to nie pasuje...

#26 Share Laraks

Laraks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łukowa

Napisany 22 listopad 2006 - 18:58

Ciągnik Idealny moglo byc tani jak ursus

#27 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 24 listopad 2006 - 15:27

Ciągnik Idealny Może przechodzone Ursusy są tanie ;), ale nowe... Szkoda gadać na te,mat ich cen :-.

#28 Share Laraks

Laraks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łukowa

Napisany 24 listopad 2006 - 16:28

Ciągnik Idealny zgodze sie z tobą coolman dalem zle porównanie :D

#29 Share tomek

tomek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 24 listopad 2006 - 16:46

Ciągnik Idealny chłopaki!!! ale za tę cene mamy 100% dostęp do części ;D ;D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik Idealny Dzisiaj, 03:32
  •  

#30 Share Laraks

Laraks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łukowa

Napisany 24 listopad 2006 - 16:55

Ciągnik Idealny teraz zyjemy w takich czasch ze kazda czesc mozna dostac.

#31 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 24 listopad 2006 - 17:12

Ciągnik Idealny No właśnie, do Ursusa zawsze znajdziemy szybko i bezproblemów część jaką potrzebujemy. Co do wypowiedzi laraks-a to nie zgodze się, bo może części są, ale czasami trzeba na nie poczekać... i to nieraz długo... Za jedną głupią pierdołą do mojego Ursusa 4514 (Ferguson) czekałem ponad 2 tyg. To chyba wina importera tych części, bo np. do kombajnu JD to za częsciami czekam tylko jeden dzień jak nie ma ich w Polsce.

#32 Share arassso

arassso

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 613 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jacków k.Lublina

Napisany 07 grudzień 2006 - 22:15

Ciągnik Idealny

no to 309... a 6 gar? JD 3060? chyba ten niepamietam szczezemówiac ale zrywnetoto jak niewiem ponoć najlepszy wyrób JD... a z nowych to chyba niema takiech ja mówisz pioter bo 6/100? niebardzo
a co do zmiany biegów to jest tak w kazdym U1224 niewiem jak to wytlumaczyc Ci ale to trzeba wyczuć ja osobiscie jak z miech nie pojezdze 914 to tez kilka zgrzytów bedzie ale niektórzy mają takie ze z ładunkiem co by niebyło redukcja to trzeba sie zarzymac

ja mam c385  i ja to mam wyczucie juz w tym mnie tam ojciec nie uczy bo nie raz ja mu musze powiedziec co sie dzieje z ciągnikiem bo jak najdzie pora to jak siąde  do jednego  to jezdze cały czas jest 3 ciagniki i jak kazdy wsiądzie do jednego i np wakacje śą to juz tak sie jezdzi cały czas i kazdy piluje swojego i ja  385  zazwyczaj mykam i  z 4 na 3  to bez problemu bez zgrzytu przezucam  na z 4 na3  to sprzegiełko i gazu wiecej dac i myk wskakuje samo  poprostu trzeba te ciagniki umiec wyczuć po remacie skrzynia i zgrzyta i kazdy to muwi ze tak ma ten typ tak m,a poprostu

#33 Share zetor6340

zetor6340

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 08 grudzień 2006 - 17:34

Ciągnik Idealny a ja jak redukuje to dodaje gazu zwalniam ...czekam na moment az nie ciagnie .... powoli przesuwam wajche i ten moment.... cyk .. jade na nizszym biegu ktory zmienilem bez sprzegla bez zgrzytow i uzywania sily .
nauczylem sie tego na c330 ale na naszej 1614 tez sie mi udawalo, kazdym ciagnikem tak sie da tylko cza czuc sprzet.. samochodem tez., a i na wyzszy bieg sie udaje to zrobic tylko musi byc troche z gorki albo przynajmniej rowno. 

#34 Share Laraks

Laraks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łukowa

Napisany 08 grudzień 2006 - 19:16

Ciągnik Idealny mnie wujek nauczyl jak redukowac bez zgrzytow wrzucasz na luz mala przygazowka i wtedy wchodzi biek bez zgrzytow

#35 Share grzesiektomek

grzesiektomek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelszczyzna
  • Zainteresowania:motoryzacja ,rolnictwo

Napisany 30 grudzień 2011 - 22:39

Ciągnik Idealny poprostu redukcja z międzygazem

#36 Share Atsihosam

Atsihosam

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gmina Wyszki

Napisany 31 grudzień 2011 - 09:00

Ciągnik Idealny Odkop 5 letni polać mu xD

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik Idealny Dzisiaj, 03:32
  •  

#37 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3431 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 31 grudzień 2011 - 11:12

Ciągnik Idealny i zlota lopate mu dacDodany obrazek
(pomysl uzytkownika @kris14)

Polska B

 



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy