Zaloguj się, aby obserwować  
zyz1o

deutz fahr dx 4.47(agro xtra) grzeje sie

Polecane posty

zyz1o    9

witajcie mam taki problem ze moj deutz dx 4.47 grzeje i to ostro troche ma ciezko to zaraz z boku od strony kolektora ostro daje dym wymienilme turbo sprezarke wiec silnik jest czystu umyty nigdzie nie zawalony olejem a sie grzeje o co tu kaman ? moze do ciagnikow chlodzonych powietrzem wlewa sie jakis specjalny olej silnikowy ?? bo ja zalalem jakiegos fusha ktorego leje do skrzyni w jd i jeszcze mam pytanie jak jest wentylator to tak z przodu troszke nad nim jest taka kostka i sa 3 wejscia na kable i mam kabel do tej kostki ale tylko dwie wtyczki jak to ma byc podlaczone a moze wcale bez tych kabli ma byc ??/ kupilem tego deutz z 3 lata temu i caly czas z nim sie mecze silnik od razu po zakupie byl remontowany aha i jeszcze jeden problem z przednim mostem otuz caly czas z lewej strony kola peka mi krzyzak ten co wychodzi z mostu i idzie do kolo w sumie to sa tam takie dwa krzyzaki i nie wiem czemu ale co zaloze nowy minie z 3 dni i juz rozwalony a z prawej strony wszystko jest elegancko co moze byc przyczyna takiego pierdzielenia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

po pierwsze ja bym wymienił ten olej bozapewne jest to 10w40 olej spoko ale do nowych silników a nie po przejsciach zalej dobrego minerala 15w40 moze byc serwisowy akros turbo 15w40 ale drogi bo po 19 zł ten jest niby specjalnie do silników chłodzonych na powietrze ty masz silnik bf4l 913 który zaraz po 912 jest jedym z bardziej udanych deutzakonstrukcji gdyby nie normy spalin to zapewne pracowały by do dzis

silniki te nawet w goracym kilmacie daja rade i sie nie zagrzewają jak wszysto jest oka , a przyczyn grzania sie moze byc kilka jedym z nich nie własciwy za żadki olej , kolejne to sprawdz czy tego oleju ci nie przybywa bo moze ropa isc do oleju i bedze sie wtedy grzał bardzo ropa moze isc przeznieszczelna pompke paliwowa do pompy a z pompy przez nieszczelny uszczelniacz do bloku, lub tez jak wyryski leja ,

kolejna sprawa to dostaje za mało paliwa brudne filtry przewody i osad w pompce palwia (tam tez trzeba zagldac i czyscic najlepiej cały ukłąd paliwowy dokładnie wyczyscic nie zaszkodzi , deutze nie lubja jak brakuje im paliwa

sprawdz to co napisałem i jak mozesz wymien olej bo silnik zjedzsz na tym oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

oleju mi nie przybywa raczej co raz delikatnie ubywa bo zauwazylem ze z prawej strony gdzie sie wlewa olej tak jak by z laczenia misy z reszta silnika delikatnie kapie olej filtry wymienione pompa nowa czyscilem filterek wiec paliwo raczej ok jeszcze obadam tej olej co mi powiedziales aha i jeszcze jendo jak np bronowalem albo jak daje w pedal to z tlumika daje ostro czarny dym jak na obroty wchodzi a przy bronie to non stop czarny dym z tlumika prawie jak lokomotywa co o tym myslisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

te silniki dym pokazuja ttylko jak jesty zimy i jak mu sie mocno gazu dodaje ale kolor dymu jest biało szary, mocno czarny dym to albo dawka paliwa jest za duza albo wyryski leją a w twoim przypadku pewnie to drugie wykrec wyryski i jedz na sprawdzenie csnienia koszt niewielki bo około 20 zł w kazdym warsztacie co robia ciagniki to ci srawdza jak mają manometr tylko konicówka chyba pasuje jak od 60 czy 30 stkijuz nie pamintam dokładnie csnienie musi byc 175 -180 jak bedze zile to bedze widac wtedy wymiana koncówek wtryskiwaczy i ustawienie , jak by okazało sie ze wtryski sa oka to wina pompy raczej jedna z tych dwuch zeczy bo jak bedą wtryski lac to grzac tez sie moze i siły nie bedze miał a napewno bedze kopcił sprawdz to bo szkoda silnika, jak bys keidys pompe zdejmował to zaznacz sobie na kole punkty wyrazne bo puzniej sie okaze ze jest na tych kołach duzo inych punktów i nie sustawisz go:) tak dla przezornosci , sprawdz to koniecznie bo tak byc nie moze znam troche te silniki , jak do czegos dojdesz to napisz , i wymien ten olej na mineral moze byc i zwykły turdus 15w40 jak nie chcesz w koszta wchodzic bo te silniki na 10w 40 to tylko jak nowe chodzą

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

oki panowie narazie podczepilem go do wozu paszowego i nic sie nie dzieje zero dymu i sie nie grzeje ale koles co ze mna robi powiedzial mi ze przed bronowaniem stan oleju byl duzo ponad max zreszta ciagnik nic nie robil cala zime bo z turem moze on sie przepalil czy cos ? narazie zobacze co dalej bedzie olej zmienie napewno jak cos to bede sie odzywal dzieki panowie za rady i do uslyszenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid4500    0

Problemem grzania sięsilnika chłodzonego powietrzem może być zapchana chlodniczka oleju jak się nie mylę znajduje się zaraz na przodku ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj przemyć żeberka cylindrów i chłodnicę oleju myjką ciśnieniową.Nie masz czasem zdiętej blachy , osłony wentylatora. Też mam dx z f4l913 u mnie wyrzuca trochę oleju z odmy, ale narazie dobrze chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

zeberka umyte oslony te boczne mam zdjete a ta chlodnica oleju to gdzie jest ? to ta taka malutka chlodnicza ? u mnie ona po prawej stronie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

po prawej stronie silnika jak zdejmniesz klapke silnika to ja widac( jest kilka wersi chłodniczek ), , o silniki chłodzone powietrzem trzeba dobac o czystosc układu nie moze byc zabrudzone no i oczywiscie szczelny w silniku nie moze braknąc zadnej obudowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

czyli rouzmiem ze lepiej jest jak oslony sa zalozone ?? bo mi sie zawsze wydawalo ze jak sie zdejmie to nie bedzie tak sie grzal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

osłony silnika( nie mylic z osłonami maski:) bo chyba o to ci chodzi które jak chchesz ale moim zdaniem nie maja wiekszego wpływu na grzanie sie silnika lub jego chłodzeni/ ami chodzi ze silnik powinien miec wszystkie blachy które kieruja strumien powietrza na zeberka cylindrów i głowice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

aaaaa to nie wiem czy wszystko jest jak patrze z boku ciagnika to widze zeberka itp i zimne powietrze wywala z prawej strony na zewnatrz a cieple z lewej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

z prawej od strony wentylatora nie ma prawa uciekac powietrze powina byc obudowa po prawej stronie nie widac zeberek normalnie tylko po lewej na wylecie jest je widac zobacz na ten link tak powinien wygladac kompletny silnik po prawej stronie zobacz czy masz te obudowy co na foto

 

cos nie moge linka umisic wiec wpisz w google deutz f4l913 i zobacz na foto tego silnika i porwnaj czy masz wszystko bo bez obodowy to musi sie grzac:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9
Napisano (edytowany)

he u mnie jak jest ta oslona po prawej stronie co idzie od przedniego wentylatowa jest tylko na ta chlodniczke i jest z dziurami zeby powietrze uciekalo co mam robic ??

 

jutro zrobie fotke to obadacie co jest nie tak

Edytowano przez zyz1o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9
Napisano (edytowany)

foto kaszana bo i tel kaszane no i tur przeszkadza ale tak czerwona strzalka to jest ta chodniczka i na nia zaczepiona jest ta osola (zielona strzalka) jak na zdjeciu co mi pokazales pawelxp

i jak widac co takie plaskie dziury a jak zdjelem ta blaszke to tak zrobie jak by z fabryki bo te plaskie dziury jak by wyprofilowane tak spacjalnie wygiete moze je poprzyginac ? bo widac ze ktos jak wy je troche rozgial jakims lomem hehe ;p

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/546/img00063201305060657.jpg/

Edytowano przez zyz1o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelxp    1

wiesz szkoda ze slabo to widac ale tu co zaznaczyłes powinna byc jednolita blaszana klapka na dwa zatrzaski na dole zamykana a za nia jest chłodniczka olejui widacz zeberka cylindrów tu co tu jest to jak by ktos zrobił dwa wyciecia plus do tego te dolne wyciece rozgiente jest tak jak mowisz lomem , czyli proste ze powietrze które powinno lecec na chłodzenie cylindrów leci sobie tu bokiem , nie podoba mi sie to , nie miałem stycznosci z takim modelem deutza jak amsz ale znam ten silnik i u mie czegos takiego nie ma jest tylko pod spodem niewielki otwórale to zeby z chłodniczki uchodziło tez troche , ogulnie nie podoba mi sie to bo widac ze ktos wczesniej miał specyficzne podejscie do ciagnika i moga sie teraz dziac cuda niewidy:) same problemy dobrze by było zeby ktos co ma doczyneinia z deutzami ogarnoł ci ten ciagnik porządnie całkowity przeglad naprawa bublipoprzedniego własiciela wynalascy no i wymiana oleju w silniku na własicy itp i wtedy dopiero ciagnik moze normalnie pracowac bo jak bedze powietrze leciało na lewo i na prawo a nie tam gdze powinno to nie ma szans zeby sie nie grzal plus do tego inne czyniniki moze byc ich kilka i poraszka gwarantowana, w miare mozliwosci moge pomuc zawsze cos doradzic pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

poprzyginam te dziury i zobaczymy co bedzie olej juz mam ale narazie nie zmienie bo brak czasu heheh tak wiec dzieki pawelxp ze zainteresowales sie tematem i doradziles podpowiedziales powoli ogarne ciagnik i zobaczymy co bedzie tak wiec jak cos nowego wyniknie to sie odezwe :) hej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj