Zaloguj się, aby obserwować  
Farmer2222

przednia oś case10 56 x l

Polecane posty

Farmer2222    0

Witam jestem uzytkownikiem ciagnika case 1056xl. Mam problem dotyczacy przedniej osi. Przy wlaczonym przednim napedzie podczas skrecania w czasie jazdy cos chrupie, przy dluzszej jezdzie w taki sposob siadaja lozyska na zwrotnicach , wykruszaja sie w pierwszej kolejnosci gorne a pozniej dolne . podczas jazdy bez włączonego przedniego napędu nic się nie dzieje chyba ze lozyska juz sie rozleca, problem pojawił się po zmianie jednej z przednich opon jest ona o profilu o 4 centymetry wyższym. Czy ma to jakis zwiazek z ta sprawa czy to tylko zbieg oko,icznosci dodam jeszcze ze przy wlaczonym napedzie w czasie maksymalnego skretu dosc mocno zarzuca ciagnik ale mam go juz wiele lat i wczesniej nic podobnego sie nie dzialo. Moze ktos z Was wie co moze byc przyczyna w zasadzie to za wyrownywanie drogi pomiedzy lewa a prawa strona ciagnika jest odpowiedzialny mechanizm roznicowy . Jezeli ktos wie cos na ten temat to prosze o pomoc, z gory dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

A czy przednie koła zostawiają słaby jakby mieliły ? może ci się przekładnia sypać ... wtedy to idze w tysiące

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Z tym kołem przednim wyższym o 4 cm ,to jest trochę różnicy . Wolniej się kręci , pod lewaruj przeniom oś i zobacz czy nie masz luzu na ,wsporniku osi przedniej i łożyska zwrotnicy dostają po d...pie.

Te stuki to z mechanizmu różnicowego ,masz blokadę przedniego mostu ,a tulejki łącznikowe (frezy) wał napędowy z przednim mostem masz dobre,bez luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer2222    0

Koła chodzą dobrze nie mielą, wspornik i łożyska były robione i wymieniane, gniazda na łożyska były tulejowane, tulejki od półosiek też w zasadzie to wszystkie te drobne elementy, blokady mechanizmu w przednim moście nie mam, tylko co mnie zastanawia to właśnie na frezach łączących wał napdowy jest luz, on u mnie jest z boku a nie pod spodemn i normalnie są w połowie jego długości frezy i na nich jest luz nieraz to nawet aż dzwonu podczas jazdy i w sumie to podczas skrcania to łączenie pracuje. Myślisz JANCZAK że to może miec związek z siadaniem łożysk na zwrotnicach i z tym chrupaniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Zapomniałem ze masz napęd wał z boku ,jak w international , tak to mogą być przyczyny siadania łożysk ,cholerne drgania przenosi półoś napędowa na zwrotnice . Odkręć wały ,i porób migiem lub spawarkom kropeczki spawu na frezach i oszlifuj kantówkom .Dopracuj to tak aby się wsuwały z lekkim oporem..Zamontuj ,a jaki masz luz miedzy zębny na przednim moście .Złap za wał i przekręcaj tak aż wyczujesz opór.Jak jest duży luz to ciągnik na przednim włączonym napędzie i zakręconymi kołami to aż w jeździe podskakuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer2222    0

Dzieki wielkie sprawdze to, pomysle jeszcze czy nie przespawac koncowek ale w kazdym badz razie usune luz i sprawdze, mysle ze to moze byc przyczyna, jeszcze raz Dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kielbasa
      witam was, mam takie pytanko, może ktoś to robił, a mianowicie mam C328 @ C330. problem tkwi w wymianie przedniej ośki. najbardziej pasowałoby mi kupić tą od m'ki albo od c330 okrągłą. jak jest z mocowaniem tych nowszych osi? podejdzie pod to stare od c328 czy trzeba będzie coś wymieniać(jak tak to konkretnie co?) z góry dzięki za odpowiedź. btw. nie znalazłem pasujących tematów pod moje zapytanie, tak więc o ile takie istnieją to prosiłbym o link.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam wszystkich. Przymierzam się do wymiany uszczelniacza w zwolnicy przedniej w pronarze 82 SA i chciałbym się zapytać, czy ktoś z was ma może już to za sobą. Z tego co patrzyłem to będzie konieczne zdjęcie całej zwolnicy z obudowy półosi. Może ktoś dałby mi jakieś wskazówki z czym może być problem? Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez dawid4141
      Witam
      Potrzebowałbym kupić taką kratkę do Zetora 8111 :
      http://h13.abload.de...tko4688teu9.jpg
      na alledrogo i innych stronach niestety nie ma ;/
      Jeżeli miałby ktoś tak ową, niech napisze na PW
       
      Z góry dziękuje za odpowiedź
      Pozdrawiam
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam taki oto problem. Dziś podczas orki, na przyczu pola wjechalem za bardzo do rowu, zahaczyłem o kamień i urwałem cała przednią oś w ciągniku. Pękly obydwa te uchwyty, które trzymają sworznie od przedniej osi, zarówno ten z przodu jak i z tyłu. chcialem zapytac czy ktoś ewentualnie miałby coś takiego na sprzedaż, lub gdzie tego szukać, oraz z jakimi kosztami trzeba się liczyć. Dobrze by było, gdyby ktoś podał numery katalogowe i nazwę tych części. Z góry dziękuję i czekam na odpowiedź.
    • Przez RAFAELOS
      Witam. Ostatnio po wymianie łożysk i uszczelniacza w zwolnicy okazało się, że olej ucieka przez wałek napędowy, który wchodzi do zwolnicy. Jak zdjąć zwolnicę, ażeby wymienić uszczelniacz ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj