Skocz do zawartości

Zdjęcie

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030)


392 odpowiedzi na ten temat

#101 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2008 - 12:31

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) Dobra ale tak jak w temacie co lepsze było by pod tura, już obojętnie jakiego ale do tura lepszy td czy proxima, w proximie bezpośrednio w chydraulike można się wpinać a w td i jx-ach cośsię na forum przewineło że sie troche lubi wygłupiać chydraulika jak to jest?

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) Dzisiaj, 13:43
  •  

#102 Share wojtas

wojtas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1194 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2008 - 12:33

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) timasz niestety mylisz się . byłem posiadaczem dwoch opli astra. jeden rocznik 96 montowany w niemczech a drugi 98 montowany w polsce.no i jak myślisz który szybciej zaczoł. się sypać? niestety ten montowany w polsce. ferdek co do tura w nh td to musisz sobie czymś podpierać dźwignie żeby tur działał, no i masz zablokowane szybkozłącze.

#103 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2008 - 12:35

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030)

timasz niestety mylisz się . byłem posiadaczem dwoch opli astra. jeden rocznik 96 montowany w niemczech a drugi 98 montowany w polsce.no i jak myślisz który szybciej zaczoł. się sypać? niestety ten montowany w polsce

Sąsiad ma astre z polski kupił nową i niczym nie różni się wykonanie od nowego poloneza ojca z tego samego roku, po 35 tyś lecą tłumiki wybija się układ kierowniczy zawieszenie obrywają klamki o ogniska rdzy tak samo jak w polonezie a innych drobnych awarii to nawet miał wiecej

#104 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 19 styczeń 2008 - 12:53

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030)

timasz niestety mylisz się . byłem posiadaczem dwoch opli astra. jeden rocznik 96 montowany w niemczech a drugi 98 montowany w polsce.no i jak myślisz który szybciej zaczoł. się sypać? niestety ten montowany w polsce. ferdek co do tura w nh td to musisz sobie czymś podpierać dźwignie żeby tur działał, no i masz zablokowane szybkozłącze.

zle sie wyrazilem chodzilo mi o nowe modele takie jak agila ktora wsrod 3 latkow w raporcie tiv jest w pierwszej trojce a co do astry clasic to oczywiscie macie racje ale te nowe modele sa wykonane swietnie czego dowodem sa wysokie miejsca w raportach TIV

#105 Share Olik

Olik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrów Mazowiecka Mazowieckie-Podlasie
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motocykle enduro/off-road chodź innymi też nie gardzę ;)

Napisany 19 styczeń 2008 - 14:18

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030)

ps. czy te przednie chamulce da się odłączyć? bo jak bym chciał na placu zawrócić się z chamulcem to jak przód hamuje to już ni hu hu

U mnie w k100 jak się rozłącza hamulce i chce się zawrócić w ciasnym miejscu to hamuje tylko tylne koło. Czyli jak hamulce są ze sobą złączone treglem to hamuje na 4 a jak się rozłączy to tylko tylne.
DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

#106 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 19 styczeń 2008 - 16:47

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) A co z tym ''strasznym'' spalaniu w proximie?
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

#107 Share Pronio82SA

Pronio82SA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie
  • Zainteresowania:Szybkie samochody oraz Bardzo drogie ciagniki :PPPP

Napisany 20 styczeń 2008 - 11:59

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) Ja bym wzią New Hoolland-a z turem <----Znajomy ma takiego z sąsiedniej wsi i bardzo go sobie chwali <_<
W pługu bardzodobrze sobie radzi .
Pług ma do niego 4x40+ cambella<--(nie wiem jak to sie pisze) a ziemia to 4-6 tak jak u mnie <_<


Pozdrawiam
Nie ma przyjemniejszej myśli że żniwa 2009 już niedługo :)

#108 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 20 styczeń 2008 - 16:45

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) Teraz TD idą tylko z Włoch, zresztą w Europie Włosi wytwarzają strasznie dużo ciągników. A TD składają we Włoszech w Modenie i Jesi (Pn Włochy).
A co do Turków to przypominam, że to Uzel kupił Ursusa a nie odwrotnie więc trochę szacunku dla innych nacji.
a

#109 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2008 - 16:50

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030)

A co z tym ''strasznym'' spalaniu w proximie?

Z tego co się tu rozpisujecie wyciągam wnioski że proxima ma dłuższe mtg jak nh td i starsze zetory serii clasik i dlatego w rzeczywistości jest niższe spalanie, a co do td podobno takie niskie ale też potrafi sobie wypić jak dostanie po garkach a niskie bo na niskich obrotach pracujecie a moc uzyskuje przy 2,5 tyś obr


Porównując td i proxime to ja widze tą sprawe tak że, może nh td ma niższe troche spalanie a to duży plus, niby mniejsza awaryjność ale jak w rzeczywistości będzie nikt nie wie no ale prostrza konstrukcja praktycznie brak pneumatyki ale juz mniejsza o to nie nawet będzie i troche mniej awaryjny, to już pomijając wyposarzenie podstawowe i minimalną różnice w cenie, to kazdy ciągnik prędzej czy puźniej się psuje i potrzebuje części zamiennych i tak sobie czytam do NH td szyby 3 do 5ciu razy droższe do td, sprzęgło 3 tyś zł inne pierdułki jak rozdzielacze chydrauliki itd też na podobnym poziomie relacje cen wyglądają, no i bardzo ciekawy jestem ile wyniósł by remont kapitalny silnika w takim td bo zawsze wszystko może się zdarzyć i silnik można zatrzeć, czy nie wyniesie również ze 3 do 5ciu razy drożej jak w proximie?

#110 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 20 styczeń 2008 - 18:42

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) Kolego Ferdek07 tak poczytałem sobie wszystkie wypowiedzi i moim skromnym zdaniem to osobiście jestem za ZETOREM. Pytasz się jak będzie z remontem silnika to nie jestem pewny ale dla oszczędności TD ma silnik bez wymiennych tulei a w Zetorze są wymienne tuleje co znacznie obniża koszt jak również wymgania co do mechanika.(ale trzeba koniecznie sprawdzić) Zetor daje 18 m-cy gwarancji więc to też o czymś świadczy. Koledzy słusznie stwierdzili że nie można porównywać TDD 80 z Proximą 8441 ponieważ moc podawana w NH jest wg normy ISO co powoduje że TDD 80 ma moc jak Proxima 7441. Z tego co kiedyś sprawdzałem TDD ma gorszy moment obrotowy od Proximy stąd moim zdaniem Proxima lepiej się sprawuje w pracy. Co do spalania to moim zadaniem bzdurą jest zarówno małe spalanie w TDD jak też duże w Proximie. Koniecznie trzeba porównać TDD 80 i Proximę 7441 aby było to adekwatne. Wypowiedziałem się tylko w tych kwestiach moim zdaniem najistotniejszych, kabina, elementy wyposażenie to już należy do osobistych odczuć. A z mniejszą awaryjnością TDD to się nie zgodzę nigdy znam kilku użytkowników zarówno Zetorów jak i JX (Case bliźniak TDD) więc niestety TDD jest dosyć awaryjne a kwestia też jak się trafi, na jakim obszarze pracuje ciągnik no i jak kto o niego dba. To tyle co miałem do powiedzenia. A i jeszcze jedna uwaga w obecnej chwili odnośnie parametrów trzeba porównywać nowe modele z silnikami EURO III a o ich spalaniu to nie wiemy jeszcze nic.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) Dzisiaj, 13:43
  •  

#111 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2008 - 19:01

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) Mckylo, skąd masz info o tych niewymiennych tulejach w TD? Jeśli jest tak jak piszesz to kijem przez szmatke nie tkne tego ciągnika ;) ;)

#112 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 21 styczeń 2008 - 08:16

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) Ferdek07 tak jak napisałem pewności 100% nie mam więc musisz gdzieś to potwierdzić najlepiej u dealera o ile prawdę Ci powiedzą. Moim zdaniem i wiedzą nie mają tych tulei. A skąd wiedza o tym to słodka tajemnica. Sam wiesz wiedza kosztuje ale o ile mogę to się nią podzielę. Na forum jest kolega TVT serwisant z NH to może on Ci potwierdzi temat z tulejami.
Pozdrawiam.

#113 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2008 - 09:51

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030)

Ferdek07 tak jak napisałem pewności 100% nie mam więc musisz gdzieś to potwierdzić najlepiej u dealera o ile prawdę Ci powiedzą. Moim zdaniem i wiedzą nie mają tych tulei. A skąd wiedza o tym to słodka tajemnica. Sam wiesz wiedza kosztuje ale o ile mogę to się nią podzielę. Na forum jest kolega TVT serwisant z NH to może on Ci potwierdzi temat z tulejami.
Pozdrawiam.

No to bardzo ciekawe to co napisałeś, możliwe że i odwalają taką jednorazówke, tak samo jak matiz i tico, znajomy zatarł silnik i co remontu nie da się zrobić, mało tego silnik ze skrzynią to jeden blok napędowy,

#114 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 21 styczeń 2008 - 12:26

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) Ferdek07.
Sam wiesz cena czyni cuda powinno nas zastanowić jako potencjalnych kupujących dlaczego taka znana marka zachodnia ma cenę zbliżoną do Zetora no i czasem lepszym wyposażeniem standardowym gdzie w Zetorze trzeba za to dopłacić ale moim osobistym zdaniem jeżeli miałbym kupować ciągnik i wybierać między TDD a Proximą to zdecydowanie opowiem się za Zetorem ze względów technicznych pomimo jakiś wad jakie ten ciągnik posiada ale jaka maszyna ich nie ma.
Pozdrawiam
P.S. Jak się już dowiesz odnośnie tych tulei to daj znać myślę, że argument nie do pobicia o ile się potwierdzi.

#115 Share MateuszP

MateuszP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 128 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2008 - 12:32

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) bierz proxime bo jest :
-większa
-większa kabina
-wygodniejsza
-i lepszy moim zdaniem uciąg ;)

#116 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 21 styczeń 2008 - 20:57

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) MCKYLO co do wymiennych tuylei to czym ty ludzi chcesz przestraszyć?
Kto wywala pełno kasy w nowy ciągnik, żeby od razu robić remont główny silnika.

-Po pierwsze my w Polsce jesteśmy przyzwyczajeni do wymiennych mokrych tulei Zetor, Ursus i inne więc niewymiennych się wszzyscy boją.

-Po drugie większość Fordów, Fiatów, NH, Case, Iveco ma niewymienne tuleje (parent-bore cylinder block), zdaje się że Cumminsy seri B też są niewymienne i pewnie wiele innych.

-Po trzecie w niewymiennych nie masz problemu cieknących felernych uszczelniaczy, i nie musisz rozbierać silnika bo ci chłodziwo się leje.

-Po czwarte te silniki są obliczone na 10-15 tyś. motogodzin (no chyba, że ktoś piątkę wywrotka do JX60 podczepia) pracy do pierwszego remontu (poczytaj opinie ludzi, którzy mają takie silniki).

-Po piąte w wilelu silnikach z niewymienną tuleją pierwsza kapitalka to nie ma jeszcze rozwiercania średnicy tulei, wystarczy zmiana pierścionków i "polerowanie-gładzenie (nie wiem jak to fachowo się zwie)".

Jest jeszcze parę innych zalet takich silników, ale może wymienię dla równowagi ich główną wadę:

-Jak ktoś lubi zajężdżać silnik często (powiedzmy co 1 tyś mtg) to wymiana tulei w wymiennym silniku jest tańsza i szybsza niż zmiana średnicy. No ale kto chce szybko zniszczyć nową maszynę?

Pozdrawiam Zwolenników Zetora
a

#117 Share DJBOMBA12

DJBOMBA12

    Chudy

  • Members
  • PipPipPip
  • 512 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 21 styczeń 2008 - 21:05

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) ja tak jak mówiłem polecam NH TDD ale co wybiezesz to juz jest twoja decyzja;)
W Celu Podania Numeru GG Pisać na PW...

#118 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 21 styczeń 2008 - 21:07

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030)

ja tak jak mówiłem polecam NH TDD ale co wybiezesz to juz jest twoja decyzja;)

A ten post to do mnie czy Ferdka07? Bo ja już wybrałem NH.
a

#119 Share DJBOMBA12

DJBOMBA12

    Chudy

  • Members
  • PipPipPip
  • 512 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 21 styczeń 2008 - 21:09

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030)

A ten post to do mnie czy Ferdka07? Bo ja już wybrałem NH.

do Ferdka07 i chłopie mówie ci dobze zrobiłes z NH mówiec nie bedziesz załowac;)
W Celu Podania Numeru GG Pisać na PW...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) Dzisiaj, 13:43
  •  

#120 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2008 - 21:13

Proxima 8441 czy New Holland TD 80D (TD 5030) A niby czemu jak kupi zetora to bedzie zalowal? ;)

Myslisz ze masz NH i on juz jest najlepszy-owszem moze zetor jest gorszy nie wiem-ale to nie znaczy ze jak kupi to bedzie zalowal. ;)


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy