wajcha

2450 zacina sie orbitrol

Polecane posty

wajcha    0

Witam problem tego rodzaju ze jak podnosze tura,albo podnosnik z tylu ,to przycina sie orbitrol.Polbiegi dzialaja dobrze.

Gdzie zmierzyc cisnienie na tej pompie,i jakie powinno byc.Dzieki za rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Tak jest stan, nie sprecyzowalem wyzej chodzi mi o pompe tloczkową jak zmierzyc na niej cisnienie...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Zmierzylem cisnienie na wyjsciu z tylu,na zimnym oleju 160 na wolnych obrotach ,jak zaloncze tura spada do 50 ,a jak zaloncze podnosnik to do 0 prakrycznie... moze ktos mial podobny problem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArekJD1177    11

Masz nieszczelności i ta pompa w skrzyni nie daje rady zasilić głównej pompy. Poczytaj o hydraulice, jest dużo tematów na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Dzis podnioslem cisnienie na pompie glownej do 180 i dalej jest to samo...gdzie moga wystepowac te nieczelnosci...jak to sprawdzic...dziwne jest to ze przycina orbitrol,z tego co wyczytalem,to ze wzgledow bezpieczenstwa nie powinno...

 

POMOCY...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Bo tam pompa główna podaje na takie kostki dzielniki oleju , jest tam regulacja ciśnienia ,na śrubkę zacięcie się jednej kostki będzie gubić olej .Podepnij się pod te kostki z zegarem i zobaczysz gdzie masz spadek .Tam musisz mieć takie redukcje do pomiaru na zegar .Jak nie kręcisz kierownicom to podnośnik dobrze podnosi maszynę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Oto chodzi ,ze podnosnik caly czas dobrze podnosi, tylko ,ze jak go podnosze to w tym momencie przycina orbitrol, dodam ze orbitrol jest po regeneracji w Tucholi...dziala normalnie jezeli nie wlanczam tura ,lub nie podnosze podnosnika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Dobierz się do tych dzielników, bo tam główna pompa ładuje olej na wiele źródeł zasilania. Masz gdzieś zakład ,lup osobę co posiada urządzenia do pomiaru wydajności pompy.Tam jest w skrzyni dodatkowa co tłoczy do głównej i przysiada z wydajnościom. Bo na pałe wymieniać pompy w JD to są spore koszty .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Przyczyną zacinania sie wspomagania byl zaciety zawor,ktory utrzymuje cisnienie miedzy pompa glowną rozdzielaczem, byl otwarty caly czas . Znajduje sie z tylu kolo rozdzielacza, przykrecany na 3 sruby/ moze komus sie przyda ta informacja,dzieki za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam.
      Chciałbym zrobić wspomaganie do władimirca t25 bo luz już jest taki że strach jeździć, jakie podzespoły mi są potrzebne a mianowicie jaki siłownik, pompa, orbitrol i zawór.
       
    • Przez tedek2
      Witam.
      Podczas jazdy ciągnik samoczynnie skręca w prawo. Nie tak mocno ale jest to uciążliwe. Wymieniłem orbitrol na nowy zamiennik i wszystko grało dopóki po założeniu tura, zmianie oleju w skrzyni i przejechaniu 7 km problem znow sie pojawił. Myślicie że to znów orbitrol?

      Dodam, że trzymam kierownice sztywno na wprost to koła skręcają
    • Przez Rolu
      Witam wszystkich jestem nowy na forum także proszę o wyrozumiałość.
      Mam problem z hydrauliką w renault 90,34 jest to świeży  nabytek nie działa wspomaganie na zimnym oleju. Na rozgrzanym oleju jest w miarę dobrze. Oczywiście wymieniłem olej na nowy(fusch utto mp 10w30) i filtry i nic się nie poprawiło. Zrobiłem pomiary ciśnienie na hydraulice zew. ciśnienie dobija wolno do 230bar(ale po puszczeniu dżwigni rozdzielacza szybko spada a wydaje mi się że powinno trzymać obstawiam że rozdzielacz nie trzyma albo zawór w rozdzielaczu). Zmierzyłem ciśnienie na wyjściu z orbitrola koła skręcają się przy ok. 40bar przy próbie przeciążenia dobija powoli do 160bar. kierownica przy skręcie delikatnie szarpie na wolnych obrotach na wyższych skręca płynnie. Na zgaszonym silniku mogę skręcać kierownicą w miarę lekko. Na zimnym oleju słychać buczenie od pompy i przewód wysokiego ciśnienia drży. Podnośnik działa normalnie podnosi i opuszcza jedynie sterownie pozycyjne nie działa poprawnie( nie można ustawić głębokości opuszczania narzędzia).
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Panowie mam problem w swoim zetorze. Założyłem niedawno wspomaganie orbitrol. Przy jeździe 25-30km ciągnik z maszyną na tyle goni tańczy po drodze. Dodam że os remontowana żadnych luzow nigdzie. Da się skasować gdzieś luz lub coś żeby nie gonił tańczył. Kolumna wyrzucona. Proszę o pomoc. Dodam ma oś miękka i ma 50 kg tylko obciążenia. 
    • Przez focusst
      Witam wszystkich,
      Jakiś czas temu kupiłem zetora model 7211, rok 1985 z myślą zamontowania na nim ładowacza trzysekcyjnego. Jest to już drugi ciągnik tej marki w naszym gospodarstwie, od nowości mamy też 7211 z 1990 r. Zastanawiam się jak rozwiązać problem wspomagania ponieważ od wszystkich użytkowników słyszę iż fabryczny serwomechanizm nie poradzi sobie ze sprawnym manewrowaniem z ciężkim, obciążonym ładowaczem czołowym. Zacząłem się zastanawiać nad montażem orbitrola ponieważ fabryczna kolumna i tak nadaje się do remontu. Aby nie niszczyć i przeciążać przedniej osi chciałem zamontować siłownik poprzeczny dwustronnego działania zamontowany na belce taki jak montowano w nowszych zetorach 3320, 5320 itp. I tu się pojawia problem z tego co widziałem na aukcjach z tymi ciągnikami to każdy miał sztywną nieresorowaną przednią oś. Modele z przednią osią resorowaną mają klasyczne serwo nawet te wyprodukowane w 1997. Pytanie moje jest takie czy miękki przód stanowi przeszkodę w montażu siłownika poprzecznego dwustronnego działania ?
      Może jest na forum ktoś kto przerabiał podobne dylematy i potrafi mi coś pomóc, podpowiedzieć.
      Mam świadomość tego że podczas pracy z ładowaczem i tak muszę zablokować zwrotnice, ale podczas pracy bez niego chciałbym jeździć na miękkim przodzie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj