maniek299

Case 956xl nie rozłącza napędu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maniek299    0

Witam,

Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu, cały czas jest załączony. Po podłączeniu napięcia pod cewkę(1) wysuwa się trzpień ale tylko minimalnie ok 0,3 cm i nie blokuje kanałów poza tym po krótkim czasie pod napięciem zaczyna się grzać czy to normalne? A tak wogóle to czy ta puszka co w nią wchodzi cewka to elektromagnes?

post-68410-0-73149600-1367944830_thumb.png

Edytowano przez maniek299

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mustang261    0

u mnie nie dochodzil prad na elektro magnez . tylko ze to nie ten co ty zaznaczyles . na tym zdjeciu widac rzecz o numerze 20 to jest przykrecone do boku skrzyni biegow w dolnej czesci (szklance ) znajduje sie filtr . z boku jest czujnik cisnienia i on jest podpiety pod kontrolke jak kontrolka swieci to naped jest zapiety . na rysunku jest tez sruba nr 22 i troszke ponizej jej widac taki prostokat , to jest elektro magnes , jak przelaczalem przyciskiem od przedniego napedu to nic sie nie dzialo , sprawdzilem przewody i okazalo sie ze jest przerwany , po naprawie przewodu bylo juz ok . jak naciskalem przycisk to zaczelo tam pstrykac i problem sie rozwiazal .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati1990    0

Witam w moim 956xl coś jest chyba nie ok z przednim napędem na wyłączonym napedzie na śliskiej nawierzchni przednie koła sie kręcą tak jak by byl wlaczony naped a na normalnej tak jak by chciały sie przekrecic ale im za ciezko a na wlączonym jest ok i jeszcze przey skrecaniu coś strzela w przodzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszwik    0

To i ja coś od siebie dorzucę...

Mam 844 XL PLUS i pali mi bezpiecznik do załączania przodu i przez to mam na stałe 4x4 (mimo wyłączonego przycisku 4x4). Nie cieszy mnie to zbytnio, bo na asfalcie pewnie więcej spali a i zużycie papci się zwiększy. Co może być tego przyczyną ? Dodam, że wygląda tak samo jak na załączonym zdjęciu autora postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwester82    0

Witam

wymieniales filter?odkrec caly uchwyt z filtrem odkrec elektromagnes jest tam tloczek wyciagnij go przeczysc goma chodzic leciutko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rav92    0

Witam 

Panowie mam problem z case 956 nie załącza przodu odkręciłem całą cewkę trzpień pracuje dobrze, natomiast odkręciłem rurkę która idzie od elektrozaworu do przystawki i olej bardzo powoli cieknie w momencie gdy załączam napęd. Brak ciśnienia, czyżby padła pompa jakaś ? jeśli tak to gdzie ona się znajduje, można taką kupić nową lub zregenerować starą? Dużo roboty żeby wymontować taką pompę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

To na pewno nie wina pompy.Przedni napęd jest załączony gdy nie ma cisnienia,cisnienie oleju rozłącza naped.
Mogą to byc zużyte tarczki w przystawce ,ewentualnie sprężyny tależowe nie dociskają
Można kupic nową pompe cena ok.3600 są zestawy naprawcze ok700zł.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rav92    0

Jednak okazało się że to wina łącznika wału napędowego obrobiło zęby i nie przenosiło napędu na przednie koła to już trzeci raz w ciągu 4 lat, może macie kogoś kto miał by w sprzedaży taką kryzę na 23 zęby, kupiłem kiedyś podróbkę to wytrzymała pół roku, wam kiedyś też coś takiego się zdarzyło?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Urwał mi się czerwono czarny kabel od elementu zaznaczonego na niebiesko. Czy ktoś wie gdzie on powinien być podłączony i do czego służy? Co robi ten element? Czy to jest czujnik ciśnienia? casenaped.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj