Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy


13 odpowiedzi na ten temat

#1 Share LTZ55a

LTZ55a

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2013 - 18:12

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Witam panowie. Potrzebuję pomocy. Sprawa jest tego rodzaju: MTZ 552 po regeneracji pompy wtryskowej dziwnie warczy, a mianowicie podobnie do c-330. Do tego dochoodzi spadek mocy i większa ilość czarnego dymu. Pompa jest od 82 przestawiona na 552, z poprzednią pompą nie było takiego czegoś. Czy to może być wina wtryskiwaczy? Bo wątpię, żeby to była wina źle ustawionej pompy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Dzisiaj, 23:40
  •  

#2 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 20 kwiecień 2013 - 23:22

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy To masz tą samą pompe cop było czy po regeneracji i od 82. Pamiętajcie 82 miał inny regulator obrotów z którym raczej nic nie idzie zroić oprócz wymiany
Mój Wladimirec podbija świat

#3 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 21 kwiecień 2013 - 06:52

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy A pompę dobrze założyłeś? Znaczy się czy ustawiłeś kąt wtrysku?
KPK Kumurun Team

#4 Share LTZ55a

LTZ55a

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2013 - 07:25

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Pompa jest założona dobrze. Jest to pompa od 82 po regeneracji i facet ustawił regulator, żeby pasowało do mtz 552. Kąt wtrysku nie był przestawiany. Poczekam jescze na tamtą poprzednią pompę i spróbuję z nią.

#5 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 21 kwiecień 2013 - 11:34

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Jak nie był przestawiany? Po każdym demontażu pompy trzeba go ustawiać na nowo. Wyciągałeś pompę więc powinieneś go ustawić. Nie wydaje mi się żeby to jego wina była ale ustawić powinieneś.
KPK Kumurun Team

#6 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 21 kwiecień 2013 - 18:13

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy wiem że jak kiedyś robiliśmy regeneracje pompy w c360 to mechanik mówił że przez ileś mth będzie nie równo chodził bo pompa musi sie ułożyć. Po pewnym czasie wszystko wróciło do normy i chodzi elegancko

#7 Share new_profil_luki21

new_profil_luki21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1236 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Legnica
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, metaloplastyka

Napisany 22 kwiecień 2013 - 19:57

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Czy jesteś pewien że koleś to dobrze zrobił? Może podaje za dużą dawkę paliwa na wtryski dlatego Ci tak kopci. Czemu zmieniałeś pompę? Co było nie tak ze starą?

KPK KUMURUN TEAM

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Dzisiaj, 23:40
  •  

#8 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 kwiecień 2013 - 21:15

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Ale wiece paliwa to teoretycznie większa moc, a tu jej nie ma.
Nieodpowiedni moment podawania paliwa to spadek mocy, nierówna praca i kupę dymu.
Jak już wspomniane powyżej ustawienie konta wtrysku.
I raczej bym to obstawiał.

#9 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 23 kwiecień 2013 - 14:45

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Z tym paliwem to tak do końca nie jest. Jeśli nie dasz więcej powietrza do zwiększonej dawki paliwa to nie spala się ono całkowicie a efektem tego jest czarny dym. W takiej sytuacji nie dołoży ten zabieg ani jednego konia.
Jeśli pompiarz nie zablombował pompy to odkręć kontrę z dolnej śrubki w pokrywce rozrządu, odkręcając zmniejszasz dawkę. Zdaje się. Zapamiętaj w jakiej pozycji była pierwotnie.
KPK Kumurun Team

#10 Share LTZ55a

LTZ55a

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 kwiecień 2013 - 17:16

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Plompa była założona. W porozumieniu z facetem próbowałem ustawiać. Tak mi powiedział też pan, że przez jakiś czas bedzie nierówno chodził. Niedługo z powrotem dostanę starą pompę, zawiozę też wtryski do sprawdzenia i wtedy zobaczymy, co i jak. Narazie dzięki za rady

#11 Share LTZ55a

LTZ55a

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 kwiecień 2013 - 20:35

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Z powrotem założyliśmy pompę, która była wcześniej. Jest dobrze bez regulacji. Temat do zamknięcia.

#12 Share Macin2

Macin2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 maj 2013 - 19:40

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Koledzy a tak na marginesie to czy próbował ktoś ustawić wtryskiwacze na wyższe ciśnienie niż zalecane(w d-240 jest prawdopodobnie 180atm) w d-243 jest 216atm,obydwa silniki mają~80km
jaki to miało by wpływ na pracę silnika?

#13 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 12 maj 2013 - 22:21

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy W MTZ nie zwiększałem, ale w 1224 zwiększyłem z 160 na 180 i lepiej chodził. Był cichszy, i może mniej palił.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Dzisiaj, 23:40
  •  

#14 Share Macin2

Macin2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 maj 2013 - 20:39

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy Mam kolejne pytanie-czy w mtz sa stosowane podkładki pod wtryskiwacz w miejscu styku z głowicą?
jezeli sa to jakiej powinne być grubości?oraz ilo otworowa jest końcówka wtryskiwacza(silnik d-240,d-243)


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy nierówna praca silnik mtz 82 552 52 regeneracja pompa wtryskiwacze