Zaloguj się, aby obserwować  
LTZ55a

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy

Polecane posty

LTZ55a    118

Witam panowie. Potrzebuję pomocy. Sprawa jest tego rodzaju: MTZ 552 po regeneracji pompy wtryskowej dziwnie warczy, a mianowicie podobnie do c-330. Do tego dochoodzi spadek mocy i większa ilość czarnego dymu. Pompa jest od 82 przestawiona na 552, z poprzednią pompą nie było takiego czegoś. Czy to może być wina wtryskiwaczy? Bo wątpię, żeby to była wina źle ustawionej pompy.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

To masz tą samą pompe cop było czy po regeneracji i od 82. Pamiętajcie 82 miał inny regulator obrotów z którym raczej nic nie idzie zroić oprócz wymiany


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A pompę dobrze założyłeś? Znaczy się czy ustawiłeś kąt wtrysku?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Pompa jest założona dobrze. Jest to pompa od 82 po regeneracji i facet ustawił regulator, żeby pasowało do mtz 552. Kąt wtrysku nie był przestawiany. Poczekam jescze na tamtą poprzednią pompę i spróbuję z nią.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak nie był przestawiany? Po każdym demontażu pompy trzeba go ustawiać na nowo. Wyciągałeś pompę więc powinieneś go ustawić. Nie wydaje mi się żeby to jego wina była ale ustawić powinieneś.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

wiem że jak kiedyś robiliśmy regeneracje pompy w c360 to mechanik mówił że przez ileś mth będzie nie równo chodził bo pompa musi sie ułożyć. Po pewnym czasie wszystko wróciło do normy i chodzi elegancko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteś pewien że koleś to dobrze zrobił? Może podaje za dużą dawkę paliwa na wtryski dlatego Ci tak kopci. Czemu zmieniałeś pompę? Co było nie tak ze starą?


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale wiece paliwa to teoretycznie większa moc, a tu jej nie ma.

Nieodpowiedni moment podawania paliwa to spadek mocy, nierówna praca i kupę dymu.

Jak już wspomniane powyżej ustawienie konta wtrysku.

I raczej bym to obstawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Z tym paliwem to tak do końca nie jest. Jeśli nie dasz więcej powietrza do zwiększonej dawki paliwa to nie spala się ono całkowicie a efektem tego jest czarny dym. W takiej sytuacji nie dołoży ten zabieg ani jednego konia.

Jeśli pompiarz nie zablombował pompy to odkręć kontrę z dolnej śrubki w pokrywce rozrządu, odkręcając zmniejszasz dawkę. Zdaje się. Zapamiętaj w jakiej pozycji była pierwotnie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Plompa była założona. W porozumieniu z facetem próbowałem ustawiać. Tak mi powiedział też pan, że przez jakiś czas bedzie nierówno chodził. Niedługo z powrotem dostanę starą pompę, zawiozę też wtryski do sprawdzenia i wtedy zobaczymy, co i jak. Narazie dzięki za rady


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Z powrotem założyliśmy pompę, która była wcześniej. Jest dobrze bez regulacji. Temat do zamknięcia.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Koledzy a tak na marginesie to czy próbował ktoś ustawić wtryskiwacze na wyższe ciśnienie niż zalecane(w d-240 jest prawdopodobnie 180atm) w d-243 jest 216atm,obydwa silniki mają~80km

jaki to miało by wpływ na pracę silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

W MTZ nie zwiększałem, ale w 1224 zwiększyłem z 160 na 180 i lepiej chodził. Był cichszy, i może mniej palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Mam kolejne pytanie-czy w mtz sa stosowane podkładki pod wtryskiwacz w miejscu styku z głowicą?

jezeli sa to jakiej powinne być grubości?oraz ilo otworowa jest końcówka wtryskiwacza(silnik d-240,d-243)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez MariuszKlim
      Cześć
      Szukam używki: ładowacz TUR do tego ciągnika, ktoś może wie z jakich ciągników pasować będzie taki rozstaw/mocowań tura? małe przeróbki mogą być
       
       
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
    • Przez INZADI
      Dzień Dobry!
      Jestem studentem i moją pracą inżynierską jest konstrukcja sadzarki do ziemniaków, na wzór swojej pracy przyjąłem sadzarkę jednorzędową taśmowo-czerpakową np firmy BOMET. Czy ktoś ma może z państwa taką sadzarkę i posiada książkę INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA I OBSŁUGI KATALOG CZĘŚCI ZAMIENNYCH, lub ktoś posiada taką sadzareczkę i podzieli się informacjami? Z góry dziękuję za każdy komentarz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj