Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problemy Z T-25


79 odpowiedzi na ten temat

#41 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2013 - 19:18

Problemy Z T-25 Na filtrach paliwa jest śrubka od nadmiaru paliwa połączona.Jest tam otworek miniaturka.Prawdopodobnie jest ona już ciut większa i paliwo odpływa powrotem do zbiornika a nie idzie na sekcje.Bynajmniej u mnie wymiana na nową pomogła.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy Z T-25 Dzisiaj, 20:47
  •  

#42 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2013 - 19:32

Problemy Z T-25

i potem są problemy z przedostającą się ropą i niestety potem trzeba często wymieniać w niej olej. (Być może da się samemu wymienić uszczelnienia - jeżeli ktoś wie jak niechaj napisze.)

Te pompy tak mają, że i tak zaczynają puszczać ON, a producent zaleca wymianę w nich oleju co 30-40MTH. Jak wymienić w nich o ring na sekcji wysokiego ciśnienia było już pisane na forum jak znajdę wstawię linka.

A co do tego lejka to go przeczyściłem ale nie ściągałem bo nie wiedziałem jak ;D

Jego się po prostu odkręca u jego nasady kluczem płaskim chyba 19. Jak bardzo brudny to lepiej kupić nowy, kosztuje niedużo coś około 5zł. Nowe są już z plastiku, stare były metalowe.
Proponuje jeszcze raz do niego zajrzeć bo po jego odkręceniu zdejmuję się również sitko metalowe- podkładka z kilkoma otworkami na obwodzie. Może być jakiś syf-rdza która blokuje przepływ paliwa.
Przelew sprawdzałeś?

#43 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2013 - 21:51

Problemy Z T-25

Na filtrach paliwa jest śrubka od nadmiaru paliwa połączona.Jest tam otworek miniaturka.Prawdopodobnie jest ona już ciut większa i paliwo odpływa powrotem do zbiornika a nie idzie na sekcje.Bynajmniej u mnie wymiana na nową pomogła.

Takie same objawy miałeś ? Mi to raczej na to nie wygląda gdyż potem się wkręca. Ale spróbować nie zaszkodzi tylko nie wiem o którą ci chodzi

Edytowany przez MrMichal, 17 maj 2013 - 21:52.


#44 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 maj 2013 - 22:45

Problemy Z T-25 Na filtrach paliwa na klucz 17 gdzie rurka odchodzi na wtryski paliwa a potem do zbiornika.

#45 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 lipiec 2013 - 14:30

Problemy Z T-25 Długo mnie nie było ale wracam ;)
Co do pompy i wtrysków nic nie ruszałem bo da się jezdzić i robić, grzać też sie tak bardzo nie grzeje ale wtryski kiedyś muszę i tak zawieść :)
Mam pytanie dotyczące audiotunu ;) Mój ruski "niestety " jest bez kabiny (do wygodnej pracy jest dużo lepiej ale na deszcz duży minus).
Chciałbym zamontować sobie wyjście na USB chodzi mi o ładowanie np mp4 i podłączenia głośników które są ładowane spod usb żeby wrazie deszczu szybko je odczepić ;) W którym miejscu szukać kabla z podobnym napięciem?

Edytowany przez MrMichal, 12 lipiec 2013 - 14:31.


#46 Share Mikua

Mikua

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 lipiec 2013 - 14:54

Problemy Z T-25 mozesz podłączyć pod to gniazdko gdzie sie chyba podłączało lampke

#47 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 lipiec 2013 - 17:07

Problemy Z T-25 gdzie to gniazdko jest ? To pod cheblem to jest gniazdko bo zawszę mnie to ciekawiło ;)

A co tego pachotania ( proszę o przeczytanie kilka/kilkanaście postów wcześniej) To dziś gdy pojechałem kosić truskawki rotacyjną to gdy było już mało paliwa znaczy było jeszcze z 5l ale ja mam smok od góry. To jak było już mało to chodził tak jak należy zawszę gdy już mi brakuje paliwa i zaczyna gasnać to wtedy nie ma problemu z obrotami (praktycznie zawszę gdy zaczyna już gasnąć to jeszcze spokojnie mogę przyjechać z 3km do domu :) ) Natomiast gdy kupiłem paliwo za 100zł i wlałem to znów problem z obrotami...Znaczy tym "pachotaniem"

Edytowany przez MrMichal, 12 lipiec 2013 - 17:21.


#48 Share Voo

Voo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 14 lipiec 2013 - 00:02

Problemy Z T-25

Chciałbym zamontować sobie wyjście na USB chodzi mi o ładowanie np mp4 i podłączenia głośników które są ładowane spod usb żeby wrazie deszczu szybko je odczepić ;) W którym miejscu szukać kabla z podobnym napięciem?


A jakie napięcie potrzebujesz? Pewnie 5V a takiego nie znajdziesz w instalacji ciągnika ale jest wyjscie. Skocz na auto szrot i załatw sobie zapalniczkę samochodową, kup http://allegro.pl/li...=Mozilla-search wpinasz USB i masz swoje 5V.A zapalniczkę możesz podłączyć do tego gniiazdka pod "masą"

#49 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 lipiec 2013 - 07:23

Problemy Z T-25

gdzie to gniazdko jest ? To pod cheblem to jest gniazdko bo zawszę mnie to ciekawiło ;)

A co tego pachotania ( proszę o przeczytanie kilka/kilkanaście postów wcześniej) To dziś gdy pojechałem kosić truskawki rotacyjną to gdy było już mało paliwa znaczy było jeszcze z 5l ale ja mam smok od góry. To jak było już mało to chodził tak jak należy zawszę gdy już mi brakuje paliwa i zaczyna gasnać to wtedy nie ma problemu z obrotami (praktycznie zawszę gdy zaczyna już gasnąć to jeszcze spokojnie mogę przyjechać z 3km do domu :) ) Natomiast gdy kupiłem paliwo za 100zł i wlałem to znów problem z obrotami...Znaczy tym "pachotaniem"

Na filtrach paliwa jest śrubka od nadmiaru paliwa połączona.Jest tam otworek miniaturka.Prawdopodobnie jest ona już ciut większa i paliwo odpływa powrotem do zbiornika a nie idzie na sekcje.Bynajmniej u mnie wymiana na nową pomogła.Dziesięć razy nie będę pisał jak to nie pomoże to zaworek na pompie na tylnym króćcu od filtrów walnięty.

#50 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 lipiec 2013 - 09:23

Problemy Z T-25 odkręcałem tą śrubkę i w tej miniaturce siedzi gumka i jest ona dopasowana do otworka.Wiec zakręciłem bo myślałem że jest okej.Mam kupić nową śrubkę? Jak coś napiszecie i mam możliwość sprawdzenia tego to tylko w wolnej chwili lece i to sprawdzam więc sory że nie dałem ci znać wcześnie :)

A o który zaworek ci chodzi ? Bo wymieniałem nie dawno pompe i po wymianie było tak samo jak było przed wymianą.No znaczy na starej pompie jeszcze bardziej pachotał a teraz trochę mniej

Edytowany przez MrMichal, 14 lipiec 2013 - 09:26.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy Z T-25 Dzisiaj, 20:47
  •  

#51 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 lipiec 2013 - 09:28

Problemy Z T-25 To masz zapchany ten otworek.Wywal to dziadostwo z tej dziurki bo się bidny zapowietrza a ona ma być drożna i daj znać.

#52 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 lipiec 2013 - 12:42

Problemy Z T-25 nie powinno być tej gumki ? bo ja byślałem że to powinno być :)

#53 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 lipiec 2013 - 12:47

Problemy Z T-25 Nie ten otworek jest do odprowadzenia nadmiaru i utrzymania ciśnienia wstępnego.W c 360 i c 330 masz na pompie zawór utrzymania a tu jest tylko ta miniaturowa dziurka i ma być drożny.

#54 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 lipiec 2013 - 13:18

Problemy Z T-25 Okej jutro sprawdzę bo dziś niedziela niestety ;)

#55 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 lipiec 2013 - 14:56

Problemy Z T-25 Dziś kupiłem tą śrubkę bo przy odkręcaniu tamta się zerwała.Zakręciłem i było okej (naprawdę dużo wiecej siły ma) pojechałem w pole pobronować i byłem bardzo zadowolony z jego pracy ciągnik aż się prosił żeby nim robić :)Wkręcał się momentalnie i jak przejezdzałem przez błoto (miał wtedy ciężko) dodałem gazu i aż się zdziwiłem że on ma tyle siły. Lecz widziałem mały wyciek pod tą śrubką wiec jak juz zajechałem z pola do domu to odkręciłem tą śrubkę i troszkę pod sylikonowałem uszczelski miedziane (naprawdę troszkę) i już nie ciekło,wiec myślałem że jest okej.Odpaliłem i dobrze było wiec pojechałem znów na pole (zbierałem sciętę krzaki po truskawkach) narzuciłem trochę i odpaliłem go żeby podjechać i zaczął mi pachotać i wkręcał się z 8s opadłem z sił...Spróbowałem przepompować pompką-nic.Więc odkręciłem tą śrubkę sprawdziłem czy coś znów się nie zatkało i nic nie było więc ją zakręciłem ( znów trochę cieknie).Odpaliłem i dalej pachotał...naładowałem resztę badyla i jechałem wyrzucić. Z nerwów z 2 min jechałem na full gazu jak już się wkręcił i troszeczkę ujmowałem i dalej mu gazu do dechy potem go spuściłem z obrotów i chodzi tak jak powinnien w sensie że znów momentalnie się wkręca i nie ma żadnego pachotania.Ten ciągnik mnie już naprawdę wkur***ia...Co ja mu ku***wa zrobiłem ? W domu mówią że ten ciągnik zawszę ( jak ja byłem jeszcze mały :) ciągnik jest z 91roku ) tak pachotał.Kilku mechaników próbowało to naprawić (jeden kupił nową pompe itp) Mówią że to jest już jego wada i ja nic z tym nie zrobie ale jak może być wada skoro raz jest dobrze a raz źle ? balacerek1 wiesz może o co w tym chodzi ?

Edytowany przez MrMichal, 16 lipiec 2013 - 14:58.


#56 Share Mikua

Mikua

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 lipiec 2013 - 16:39

Problemy Z T-25 Ja bym obstawił że popsuta jest pompka wstępna,

#57 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 lipiec 2013 - 17:29

Problemy Z T-25 pompkę wstępną w tamtym roku wymieniałem razem z pompą i trochę się polepszyło ale nie dużo.

Powiem wam co ja zauważyłem może jest to prawda może nie :) Chodzi mi o to że tak jakby brakowało mu w jakiś sposób powietrza znaczy to by wynikało z tego że jak jest wyciek na tej śrubce (pewnie bierze sobie trochę powietrza) to jest okej znaczy jak narazie :) A jak uszczelniłem silikonem i nie wyciekało to po pewnym dystansie zaczą pachotać.Może to być nie prawdą bo dużo dziś nie jezdziłem ale na pierwszy rzut oka tak to by wyglądało :) A odrazu napiszę że korek od powietrza jest drożny :)

#58 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 lipiec 2013 - 15:33

Problemy Z T-25 dziś jadąc po drzewo znów zaczął pachotać...I teraz wygląda to tak że albo jest idealnie albo pachocze jeszcze gorzej niz poprzednio.
balcerek1 co ty powiesz na to?

#59 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 lipiec 2013 - 23:03

Problemy Z T-25 A popuść mu o pół obrotu dawkę paliwa na korektorze z prawej strony zaślepka na klucz 22 odkręć zaślepkę i popuść ale głównej śrubie na 22 klucz a nie na tej małej na 13 klucz.Jak to nie pomoże to może być walnięty zawór na króćcu z tyłu na pompie na rurce co przychodzi od filtrów paliwa.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy Z T-25 Dzisiaj, 20:47
  •  

#60 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 lipiec 2013 - 12:55

Problemy Z T-25 Teraz chodzi raz dobrze potem go zgasze po jakimś czasie odpale i wtedy pachocze lecz wkręcę go z trzy razy na maks i trochę potrzymam spuszczę z obrotów i jest dobrze :) co do obrotów to boje się trochę ruszać bo pompa z regeneracji wiec chyba jest ustawione tak jak powinno :) Zastanawiam się czy nie zmienić pompki wstępnej tak jak wspomniał mikua na nową (gdzieś leży w garażu bo napoczątku kupiliśmy pompkę wstępną i było źle wiec daliśmy pompę do wymiany i dali nam inną z pompką wstępną wiec może tamtą nową co leży w garażu spóbuje to było jakieś 2 lata temu).Dlaczego chce zmienić ? bo wczoraj coś zauważyłem co przykuło moją uwage: Gdy zaczynam pompować pompką wstępną to strasznie cieżko idzie i słychać takie jakby psss na filtrach paliwa.Jak po pompuje z 3min to potem już leciutko idzie paliwo i nie ma tego syczenia na filtrach paliwa tylko słychać jak leci paliwo do baku.Wiedziałem o tym wcześniej ale nie pomyślałem że to może od tego.A co do pompy to pod śrubą (na rys 9) się zmniejsza obroty ?

Dodany obrazekDzięki za Pomoc chłopaki !!!

Podobne tematy problemy