Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problemy Z T-25


79 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Domino788

Domino788

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 maj 2013 - 22:35

Problemy Z T-25 A olej ma sie przelewac w najwyszym punkcie kontrolnym??? czyli to bedzie max? Dotego momentu mam zalac jak sie pojawi olej?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy Z T-25 Dzisiaj, 21:15
  •  

#22 Share Mikua

Mikua

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 maj 2013 - 00:49

Problemy Z T-25 odmierz 1.5 l i wlej.

#23 Share Voo

Voo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 08 maj 2013 - 11:30

Problemy Z T-25 Wlewasz do korków kontrolnych które masz najniżej.Przed spuszczeniem oleju zrób krótką jazdę żeby go rozgrzać.Zresztą tak samo jak w silniku czy skrzyni lepiej spuszczać rozgrzany olej bo wtedy więcej syfu spływa.

#24 Share Marmur911

Marmur911

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 maj 2013 - 20:32

Problemy Z T-25 Przede wszystkim ciepły olej szybciej spłynie a w zwolnicach raczej syfu być nie powinno, przynajmniej moim zdaniem ....

#25 Share arek10220

arek10220

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zubowice
  • Zainteresowania:Mechanizacja samochodowa,rolnicza itp.

Napisany 10 maj 2013 - 20:30

Problemy Z T-25 Ja w zwolnicach dolewalem ale i tak weszla mi okolo litra

#26 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 maj 2013 - 12:26

Problemy Z T-25 Ja też chyba doleje bo mam ustawione zwolnice na środku wiec by spuścić musiał bym sciągać dekiel.Co do pompy paliwowej wymieniłem olej ale nie moge sobie poradzić nijak z przeciekami ( zawsze to był mój problem ;) ) Chodzi o to że zakrecam śrubke spustową (mocno), podkładka jest dobra, papierem zeszlifowałem delikatnie do okoła gwintu zakręcam i olej z tej śrubki powoli sie skrapla.Tak samo było jak spuszczałem paliwo z baku.Zakreciłem tą śrube na dole i ropa sie skraplała ,lecz wziełem dwie garsci piasku i opsypałem i nie cieknie ;)

#27 Share Mikua

Mikua

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 maj 2013 - 16:28

Problemy Z T-25 Co do uszczelnień to polecam http://www.kleje-prz...nie_gwintow.htm

#28 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2397 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 maj 2013 - 08:44

Problemy Z T-25

Ja też chyba doleje bo mam ustawione zwolnice na środku wiec by spuścić musiał bym sciągać dekiel.Co do pompy paliwowej wymieniłem olej ale nie moge sobie poradzić nijak z przeciekami ( zawsze to był mój problem ;) ) Chodzi o to że zakrecam śrubke spustową (mocno), podkładka jest dobra, papierem zeszlifowałem delikatnie do okoła gwintu zakręcam i olej z tej śrubki powoli sie skrapla.Tak samo było jak spuszczałem paliwo z baku.Zakreciłem tą śrube na dole i ropa sie skraplała ,lecz wziełem dwie garsci piasku i opsypałem i nie cieknie ;)

Nawiń teflonu i już nie będzie ciekło albo gwint sylikonem posmaruj.

#29 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 maj 2013 - 14:59

Problemy Z T-25 Zwyskł sylikon ? A jak mam przciek na pompce wstępnej to ropa nie rozpuści takiego silikonu ?

#30 Share zzk

zzk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 maj 2013 - 16:17

Problemy Z T-25 Sylikon jest odporny na ON (przynajmniej te motoryzacyjne). Dla pewności kupując można przeczytać specyfikacje z opakowania.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy Z T-25 Dzisiaj, 21:15
  •  

#31 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2397 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 maj 2013 - 19:24

Problemy Z T-25

Zwyskł sylikon ? A jak mam przciek na pompce wstępnej to ropa nie rozpuści takiego silikonu ?

Na pompce to raczej na chyba na podkładkach miedzianych.Podgrzej je do czerwoności i wrzuć do wody to zmiękną.

#32 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 maj 2013 - 18:16

Problemy Z T-25 Dziś udało mi się wziąść wkońcu za ciągnik i jestem dalej zawiedziony...
Co dziś zrobiłem:
-Wymieniłem olej w silniku
-wyczyśćiłem filtr oleju, odstojnik,filtr powietrza i wlałem olej do środka
-wymienilem filtr paliwa

Tym czym chcę się z wami podzielić to że po zmianie filtru odpaliłem ciągnik i niesamowicie szybko się wkręcał ( tak jak to powinno być) Wiec z radości siadłem na ciągnik i przejechałem się (z 2km) zajechałem do domu i byłem strasznie zadowolony z tego że jest już dobrze.Ciągnik ładnie się wkręcał wrecz Zaje*****scie :). Przed chwilą jeździłem drugi raz i przejechałem znów z 2km po polnej i po tym dystansie problem nawrócił a wiec:
-w półowie obrotów ciągnik brzmi tak jak by brał powietrze i w tym czasie ciagnik nie ma siły...
-Natomiast po tym czasie tak jak by coś sie przedkało i do końca obrotów sie wkręca a wiec jest tak jakby luka w obrotach.Ciągnik tak pachocze.
A więc tak jak było przed zmianą...

A wiec jest to wina filtrów.Filtry jakie włożyłem Dodany obrazek

A takie mam kielichy
Dodany obrazek

Czym to jest zpowodowane? Wyrzucił bym te filtry lecz boje sie o ciągnik.Poprzednie filtry były brudne.Na dole kielicha jest rdza.Macie jakieś pomysły ? Może ten filtr się zapycha i potem nie majac czego zaciągnąć do silnika ciągnie powietrze z którejś nieszczelności ? Pomocy ! ;)

Edytowany przez MrMichal, 15 maj 2013 - 18:24.


#33 Share pulkows

pulkows

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2013 - 02:01

Problemy Z T-25 ja podobnie miałem, przyczyną był zatkany odpowietrznik w korku od baku paliwa

#34 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2013 - 15:19

Problemy Z T-25 niestety nie jest to takie proste.... :(

#35 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2013 - 23:08

Problemy Z T-25 Jak filtry paliwa wymieniłeś to tak szybko się nie zabrudzą, jeśli oczywiście szklanki były czyste.
Czyszcząc odstojnik zaglądałeś do tego sitka w odwróconym lejku?
Sprawdzaj wszystkie połączenia przewodów, wymieniaj miedziane podkładki, zaciski, wężyki, gdzieś może ciągnąć lewe powietrze.
Olej w pompie wtryskowej zmieniony?
Sprawdź pompek zasilającą. Zdejmij wężyk z powrotu do baku, włóż do butelki i patrz jak i ile paliwa wraca na rożnych obrotach.

#36 Share Iskra

Iskra

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2013 - 07:31

Problemy Z T-25 Witam. Mam niestety podobny problem brak mocy.... wydaje m się że prze końcówki wtrysków jakiś miesiąc temu kupiłem chińskie badziewie chwilkę było dobrze i problem wrócił. Może wiecie gdzie można kupić oryginalne lub chociaż dobre zamienniki???

#37 Share zzk

zzk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2013 - 08:38

Problemy Z T-25 Końcówki WZM można znaleźć chociażby w internecie -koszt ok. 80 zł/szt i chyba można by liczyć na jakąkolwiek jakość.
"Ruskie" lub rusko-podobne takie po 20 zł to najlepiej kupić w najbliższym sklepie gdzie nie ma problemów z reklamacją bo na 6-8 sztuk powinny się trafić ze 2 dobre, z tym że pozostaje zabawa z próbnikiem i wymianami.


Dodam jeszcze dla potomnych, że wymieniając pompę wtryskową na oryginalną? warto ją przepłukać przed montażem np. ON przed zalaniem doń oleju bo zdarza się, że w środku jest masa wiórów :ph34r: i potem są problemy z przedostającą się ropą i niestety potem trzeba często wymieniać w niej olej. (Być może da się samemu wymienić uszczelnienia - jeżeli ktoś wie jak niechaj napisze.)

Edytowany przez zzk, 17 maj 2013 - 08:47.


#38 Share Iskra

Iskra

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2013 - 09:36

Problemy Z T-25 http://redo.dlawas.p...sku-p-2671.html znalazłem takie końcówki za 36 zł będą pasować?

#39 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2013 - 10:58

Problemy Z T-25

Jak filtry paliwa wymieniłeś to tak szybko się nie zabrudzą, jeśli oczywiście szklanki były czyste.
Czyszcząc odstojnik zaglądałeś do tego sitka w odwróconym lejku?
Sprawdzaj wszystkie połączenia przewodów, wymieniaj miedziane podkładki, zaciski, wężyki, gdzieś może ciągnąć lewe powietrze.
Olej w pompie wtryskowej zmieniony?
Sprawdź pompek zasilającą. Zdejmij wężyk z powrotu do baku, włóż do butelki i patrz jak i ile paliwa wraca na rożnych obrotach.

O to właśnie chodzi że już w tamtym roku wszystkie przewody uszczelniałem, ściski nowe,podkładki to samo...Nie mam pojecia co to może być...
co do oleju to oczywiście że wymieniłem.A co do tego lejka to go przeczyściłem ale nie sciągałem bo nie wiedziałem jak ;D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy Z T-25 Dzisiaj, 21:15
  •  

#40 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2013 - 13:40

Problemy Z T-25 Dziś gdy go odpaliłem chodził tak jak by nie miał paliwa, myśliałem że zaraz zgaśnie, lecz po chwili zaczą chodzić normalnie.Wiec się przejechałem i znów z 1km chodził tak jak się należy a potem znów te pachotanie.
Chcę dodać że z tym problemem stykał się miejscowy mechanik i jak już mówiłem kupił pompe, wyczyścił bak i po zakładał nowe przewody (było to jakieś 2 lata temu) jednak problemu nie rozwikłał a strasznie wysoko się cenił więc mu podziękowaliśmy. Ciągnikiem da się robić w polu ale jest to strasznie męczące.Podczas orki np muszę jeździć na praktyczie maksymalnych obrotach gdyż na średnich nie ma siły bo "pachota". Muszę jakoś rozwikłać ten problem.

Podobne tematy problemy