Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problemy Z T-25


79 odpowiedzi na ten temat

#1 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2013 - 14:03

Problemy Z T-25 Witam
Mam kilka pytań do was gdyż zostałem skazany na prace z ruskim z którym jest kilka problemów a ja jestem Młody i nie zajmowałem sie nigdy wcześniej mechaniką lecz chyba musze zacząc :D .Oto one:
1.Jak ustawić zbieżność? W sensie co mam zrobić żeby podczas jazdy nie sciągało mnie na lewą strone.W sensie że jak jade po szosie to muszę mocno trzymać kierownice bo kiedy puszczę T-25 momentalnie skręcił by w lewa.(Ciśnienie w kołach jest równe)
2.Czemu podczas jazdy traktor do półowy obrotów chodzi tak jakby zaciagał powietrze a przy wyższych obrotach dostaje taki jak by strzał i wtedy momentalnie sie wkreca ( wygląda to podobnie jak w nowych motorach które nie maja do półowy obrotów siły a poza nimi dostaja ogromna moc)
3.Podczas wywozu obornika (4t-nowy rozrzutnik) po właczeniu wałka ciągnik traci prawie cała siłe musze jechać na 2 biegu.Ciągnik strasznie czarno dymi i wydaje sie jak by miał sie zaraz rozlecieć) Ciągnik przed czteroma latamy miał generalny remont (tłoki ,pierscienie, cylindry,sprzegło) i chyba po takim czasie powinnien dalej mieć siłe.Nie mamy obecnie kasy by robić kolejny generalny remont.Mój areał wynosi 7ha ornego.

Z góry dziękuje za odpowiedz, szczególnie zależy mi na pierwszym pytaniu bo według mnie 2 i 3 odnosi sie do złego wyregulowania wtrysków. ( Po sianiu owsa wykrece i zawioze do regeneracij)

Edytowany przez MrMichal, 20 kwiecień 2013 - 14:05.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy Z T-25 Dzisiaj, 15:10
  •  

#2 Share Voo

Voo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 20 kwiecień 2013 - 15:14

Problemy Z T-25 1. Sprawdź luzy na końcówkach drążków kierowniczych i na zwrotnicach.Przednie koła powinny być zbieżne.Miedzy kołami przednimi z tyłu powinno być od 1-3 mm więcej niż z przodu.Zbieżność regulujesz drążkiem poprzecznym,Odkręcasz przeciw nakrętki przy końcówkach kierowniczych i wkręcasz lub wykręcasz drążek w zależności od potrzeby.
2.Wyczyść odstojnik paliwa ,wymień filtry paliwa.Jak nie pomoże sprawdzić wtryskiwacze i pompę paliwa
3.Patrz punkt 2 :)

#3 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2013 - 15:52

Problemy Z T-25 Dzięki za odpowiedź :D (Nie moge jeszcze dać punktu :) )
Co do pompy to była wymieniana (Głupota mechanika...Gdyż stara była zapewne tylko do regenracji gdyż prawie nic sie nie zmieniło po zmianie) Filtry paliwa wymieniać co ok 1rok,Co ile jest zalecane?

#4 Share Mikua

Mikua

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2013 - 16:17

Problemy Z T-25 Ja bym jeszcze przeczyścił filtr powietrza,co to filtrów paliwa to wyjmij je całkowicie i jeździj bez nich.

Jak się nie znasz, to lepiej nic nie pisz !!! +1 punkt ostrzeżeń za szkodliwą poradę.

Edytowany przez MAT912, 20 kwiecień 2013 - 20:03.


#5 Share Voo

Voo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 20 kwiecień 2013 - 19:04

Problemy Z T-25 Wymiana zalecana jest chyba co 1000 mtg ale w praktyce nigdy nie wytrzymają tyle.Przynajmniej raz w roku musisz wymienić.U mnie na wiosce wszyscy wyrzucili te filtry i jeżdzą bez nich. :P
Pompę tak samo wtryski zawsze można zregenerować a wymiana na nowe jest po prostu nie ekonomiczna. ;)
Sprawdź tez luzy zaworowe bo pewnie dawno nikt tam nie zaglądał.

Edytowany przez Voo, 20 kwiecień 2013 - 19:13.


#6 Share Mikua

Mikua

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2013 - 21:09

Problemy Z T-25 Kolego MAT912 prawdopodobnie posiadam większa wiedzę od Ciebie na temat budowy,napraw ciągników a tym bardziej jeśli chodzi władymirca i układ paliwowy,dla Twojej wiadomości Władymirec po założeniu 2 filtrów paliwa zachowuje się tak jak opisał to kolega MrMichał,u mnie było to samo,po wyjęciu ich wszystko działa jak należy już 5 lat i nie zamierzam wcale ich zakładać, poza tym w zbiorniku jest sitko oraz w odstojniku,wiec mało prawdopodobne jest że wpadnie coś co mogło by zaszkodzić układowi.

Tak na koniec to Ja powinienem donieść wyższym o Twoim niesłusznym ostrzeżeniu ponieważ mogę zdobyć dużo "za" że moja rada nie jest szkodliwa i ostrzeżenie jest niesłuszne.
Pozdrawiam.

#7 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2013 - 10:28

Problemy Z T-25 Mam straszny syf w baku wiec troche sie boje jezdzić bez filtru...Ale w sumie jak mam smok od góry to i tak syfu nie zaciągnie (ja mieżyłem że jak kończy sie paliwo w sensie ze ciagnik juz zaczyna gasnać to jeszcze w baku zostaje 5l)
W tym tygodniu wezme sie za mojego ruska,wykrece wtryski i zawioze do regeneracji.(Jakim kluczem to odkręcacie?)
A właśnie zmieniacie wy olej w pompie paliwowej ? Jaki tam wlać olej ? Moze byc do silnika ?

A tak nie do tematu kiedy zaczynać orke na ziemniaki ?

#8 Share Mikua

Mikua

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2013 - 10:43

Problemy Z T-25 Tak,do pompy leje się olej silnikowy,zmieniaj co rok albo 40-50 mtg,nie wchodzi go tam dużo bo ok 100 ml,
Przesyłam pomocniczy obrazek:
Dodany obrazek

#9 Share Risto

Risto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2013 - 11:43

Problemy Z T-25 Kolego nie mów, że Ty Władkiem roztrząsasz obornik na 2 szosowej. Rozwalisz traktor. Obornik wywala się na polu na biegu redukcyjnym szosowym, no chyba, że Twój T25A ma 70km. Na te ściaganie to taka rada. Pomiędzy maską a kołem od przodu na osi jest klin na blaszce odkręcany bodaj na klucz 13. Poluzuj go i po drugiej stronie dwie śruby na koronkowe nakrętki też, lub wyjmij, przeczyść może i naciągnij z klinem koło na max do przodu i zakręć to troche potrzyma Ci o ile luzów nie ma i nikt nie grzebał w układzie kierowniczym. Czasem trzeba pokonbinować z tym klinem by spasować i nic innego nie rób. Ja teraz wstawiłem do swojego krótsze ramie kierownicze i jest o połowe lżej kierownico kręcić a koszt 50zł. tylko bardziej czuć jak koła wpadają w dziurę i może łapki szarpnąć w polu ale po testach w sezonie wyjdzie czy warto było zmienić i dałem rozrusznik wysokoobrotowy Magneton 430Zł. kupiłem w Czarnej Białostockiej Firma "GRAND" Export-Import na Allegro i inna robota, polecam, tylko musiałem cienki kabelek przedłużyć 10cm. i rozwiercić oczko w grubym.

Edytowany przez Risto, 24 kwiecień 2013 - 18:29.


#10 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2013 - 12:26

Problemy Z T-25 Co w tym dziwnego że na dwójce szosowej roztrząsa obornik.Mój Władek czasami na trójce szedł bez problemów.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy Z T-25 Dzisiaj, 15:10
  •  

#11 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 21 kwiecień 2013 - 12:27

Problemy Z T-25 Ten temat po prostu mnie zadziwił jakiesz tu porady są dawane wywalic filtry :D To nie lepiej usunac usterke? Co da sitko w zbiorniku jak to musi byc do setnych milimetra przefiltrowane. Ciekawe co będzie jak wleci do wtryskiwacza cos co przez sitko przeleciało. Rozpylacz masz załatwiony nie wpomne o sekcji wysokiego ciśnienia feste mechaniory w PGR tak robili

Co do obornika to 1 2 i 3 sie woziło normalny bieg ale 2 najodpowiedniejsza a nie redukcyjnymi to jest bieg przy zbieraniu ogórków ciagnik pyrkota 5 obrotów kołem na godzine a ludzie zbieraja na krype

Edytowany przez UrsusCzesio, 21 kwiecień 2013 - 12:29.

Mój Wladimirec podbija świat

#12 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2013 - 12:53

Problemy Z T-25 Ja zawszę 3 polna woziłem bo 2 szosowa była za wolna i za dużo gnoju na polu leżało.A teraz robiłem tak że jechałem z całym do końca pola robiłem koleiny i spowrotem po tych samych śladach z włączonym wałkiem i było okej :)
Rozrusznik + akumulator zmieniałem w zime
Mikua: Dzięki za foto ;)
Risto: Możesz podać mi foto o która śrube ci chodzi i przy okazji wysłać link do tego Ramienia Kierowniczego?
Z góry dzięki :D

#13 Share Risto

Risto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 kwiecień 2013 - 07:08

Problemy Z T-25 Link http://allegro.pl/ws...3185453945.html tu 20zł. droższe lub http://allegro.pl/ro...3138119875.html 25zł. droższe. Ja swoje kupiłem w sklepie stacjonarnym w ich pododdziale za 50Zł. a to ich strona zadzwoń podpytaj może wysyłają, bo poco przepłacać http://www.moto-agro.pl/ To fotka z tym klinem żółta strzałka IMG_0018 - Kopia.JPG

Edytowany przez Risto, 23 kwiecień 2013 - 20:25.


#14 Share MrMichal

MrMichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 maj 2013 - 08:12

Problemy Z T-25 Mógł by ktoś jeszcze dać mi znać jak zmienić olej w dzwonnicach ?

#15 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 maj 2013 - 08:37

Problemy Z T-25 Czy naprawdę musimy się domyślać o co pytasz? Dzwonnice w ciągniku? :lol:

#16 Share zzk

zzk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 maj 2013 - 11:00

Problemy Z T-25 Trzeba by tu jakiegoś kościelnego zapytać o olej w dzwonnicach :ph34r:

#17 Share SOLTYS40

SOLTYS40

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 maj 2013 - 11:42

Problemy Z T-25 masz dwie śruby na 14 jedna na dole to spust a druga wlew i to są zwolnice

#18 Share Voo

Voo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 07 maj 2013 - 19:49

Problemy Z T-25 Dodany obrazek

Śruby są większe niż na 14,ale nie będę zgadywał bo nie pamiętam :ph34r: .Oleju wchodzi 1,5l

#19 Share zzk

zzk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 maj 2013 - 19:59

Problemy Z T-25 No i w zależności w jakim położeniu są przykręcone zwolnice można korkiem spustowym spuścić cały olej albo i nie :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy Z T-25 Dzisiaj, 15:10
  •  

#20 Share Voo

Voo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 07 maj 2013 - 20:07

Problemy Z T-25 Masz racje ale kolega Michał chyba wie że korek spustowy jest zawsze na dole.W ustawieniach niskim i wysokim to zleci wszystko.Ale czy w ustawieniu średnim jest szansa spuścić cały olej do ostatniej kropli :unsure: ?

Podobne tematy problemy