kamilc360

Zapowietrzanie

Polecane posty

kukum    9

Witam zalozylem do mojej 60 tki nowa pompke zasilajaca i teraz kwestia odpowietrzenie odrkrecam srubke od filtrow zrobi chwilowe cisnienie i zawor kulowy zaczyna grac ale po 5 sek przestaje, to popuszczam srubke przy pompie na klucz 12 i to samo. Tak jakby robilo cofke paliwa i co z tym zrobic? patrzylem tez na zaworki czy tobrze siedza no i dobrze siedza i nie wiem co to kurna moze byc. A jak zapalam to zaczyna lapac ale nie zapali (tak na marginesie) a pompa jest dobiero poregeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2079

Pompka oryginalna czy zamiennik?


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

witam kupilem pompke mielecka i gdy pompyje to mi wraca paliwo spowrotem do baku co to moze byc zaworek??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale którędy wraca paliwo do baku? Przelewem-powrotem?

Skoro pompujesz to gdzieś musi iść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

ok teraz wszystko w porzadku siadla pompka reczna. A teraz drugi klopot od 500 do 1000 nie równo mi chodzi czy przyczyna moz byc ze listwa musi sie troche spasowac do nowych tulejek czy sprezyna juz wysłużona ( pompa po regeneracji) a dodam ze robilem ta pompe z dobrym fachowcem i na stole pobierczym nic na to nie wskazywalo listwa lekutko chodzila

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavson69    0

Witam, niedawno w mojej 60tce wystąpił dziwny problem, który wydawałoby się jest prosty do rozwiązania, a jednak...

Od jakiegoś czasu mój ursus zaczął się zapowietrzać, i nie byłoby to dziwne, ale on się zapowietrza średnio co 10 min :/ Wymieniłem wszystkie filtry od paliwa, uszczelki. Pompa paliwowa jest nowa zakupiona była na jesień. Ciągnik po przezimowaniu odpaliłem jakies 2 tygodnie temu. Ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić oprócz wymienionych rzeczy? Problem wydaje się być prosty ale mi już powoli kończą się koncepcje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jeśli jesteś pewien wszystkiego co napisałeś to sprawdź jeszcze przewód od zbiornika do filtrów jak również sam kranik znam przypadek że właśnie to było przyczyną zapowietrzania się. Coś siedzi może w kraniku albo w przewodzi i nie daje swobodnego przepływu.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

odstojnik jeszcze sprawdź czy nie zasyfiony i czy ten otworek z którego leci paliwo nie jest zapchany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

winna może być też pompa ;) Znajomy regenerował pompe w 3P i na stole było wszystko w porządku, a po założeniu pompa nie miała "siły" podać paliwa. Winna była głowiczka pompy. Po wymianie traktor pali jak marzenie. Ew. syf w zbiorniku, ale to raczej w ogóle by nie odpalał. Chyba że jest tylko lekko przytkany kranik i paliwo sie powoli sączy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Sprawdź jeszcze czy korek zbiornika ma drożny odpowietrznik.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
r13rs    1

miałem reż podobną sytuację jak kolega- wykonane wszystkie czynności opisane od początku rozmowy a efekt-dalej to samo. przyczyna tkwiła w zatkanym baryłkowatym zakończeniu przewodu.

Edytowano przez r13rs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavson69    0

Po kolejnych paru godzinach w garażu, doszedłem do tego ze z pompka reczna jest cos nie tak :P Tzn. : odkrecilem ta srube na srodku gdzie jest membrana. Pomacałem troche palcem ta membrane ale ona wogole nie drga. Zauwazylem tez ze jak ciagnik jest odpalony to pompka reczna (kiedy jest odkrecona) nie rusza sie, z tego co pamietam to jak sie jej nie zakrecilo to latala gora-dol. Czy z tego wynika ze pompka jest do wymiany? Bo to troche dzwine by bylo poniewaz moze od wymiany pompy na regenerowana ciangik pracowla niecale 5 godzin... ? I czy moze to byc przyczyna ze sie tak zapowietrza ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m3atysu    0

Witam wszystkich forumowiczów! Mam problem z moim 3p. Ciagnik zimowal w stodole bez paliwa w baku ,zalalem paliwo ,przelalem woda wstawilem akumuoatory odpalil od strzala bez problemu jak zawsze. Ciagnik pochodzil jakies +-5 minut gdy nagle zaczął dziwnie pracowac (tak jakby sie zapowietrzal) po czym zgasł po probie odpowietrzenia nic nawet dymku nie puscil ,sprzawdzilem wszystkie przewody od baka do samej pompy i nic wszystko drozne, wymienilem takze filtr paliwa. Wzielismy ciagnik na zaciag z ojcem dalej to samo nawet dymku ,dopiero po jakichś 400m odpalil na 5 sekund i znow zapowietrzony ,wymienilem pompke paliwowa co troche pomoglo tzw odpali na zaciag ,pochodzi okolo minuty i stop. Jeśli ktos ma jakies pomysly niech pisze. Dziekuje pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    32

wyklucza zbiornik prawdopodobnie masz coś w zbiorniku i przytyłam dopływ paliwa
sorki wyplucz zbiornik, ja tak miałem w 5714 po lanie paliwa z kalnistra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m3atysu    0

paliwo z przewodu leci normalnie ,przedmuchiwalem kilka razy przewod ,nawet probowalismy na sposob zeby paliwo z banki szlo do pompki i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Ja tak miałem na bank znowu pompka tam sa takie zaworki i tam naciągneło syfu trzeba kupić przed pompką taki filterek http://allegro.pl/filtr-filterek-paliwa-przeplywowy-uniwersalny-8mm-i5126793468.html i zmień pompkę albo tylko dekielek górny i po sprawie. Ja tak miałem raz była igła od świerka ale skąd to nie wiem a drugi to ziarenko od jeczmienia. Nie mam pojecia jak się dostały (jakby co jeżdzę z żamkniętym korkiem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

A u mnie pochodziła 2 dni i jeszcze był pociągniety syf(w międzyczasie) Jak nie to powiedziałbym ze powietrze ciągnie tylko tak krótko po zapaleniu by nie chodził może coś dzieje się z rotacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Tam jest taki filterek jak wchodzi paliwo do pompy wtryskowej odkreć przewód i potem wykreć i wyciąg sitko .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj