Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mój plan na życie, co powiecie?

22 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Sebastian_krk

Sebastian_krk

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 14 kwiecień 2013 - 18:14

Mój plan na życie, co powiecie? Witam jestem tu nowy i odrazu przepraszam jeśli coś będzie nie z godne z regulaminem...

Na początek chce powiedzieć, że jestem studentem Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie i tutaj również mieszkam. Od zawsze interesowało mnie rolnictwo, jego rozwój, nowinki technologiczne itd. dlatego też wybrałem taki kierunek studiów. W dzieciństwie zawsze w wakacje spedzałem czas na dużym gospodarstwie moich starszych kuzynów, jak skończyłem 18 lat to wyjechałem do pracy do Niemiec na godpodarstwo BIO. Od tego czasu zafascynowała mnie tamtejsza kultura, to jak wszystko jest starannie uprawiane i przygotowywane. Wyjeżdżam tam w każde wakacje w te również, jednak w przyszłym roku mam plan nabrać więcej praktyki w gospodarstwie u moich kuzynów. Do czego zmierzam? Po ukończeniu studiów mam zamiar wyprowadzić się z Krakowa z moją rodzina mama i tatą (siostra zostaje na studiach w Krakowie:p) w rejony woj. zachodniopomorskiego. Robiłem rozeznanie w terenach i gruntach oraz w logistycznym położeniu i tamte rejony najbardziej są odpowiednie dla pordukcji roślinnej. Postanowiłem z rodzicami sprzedać prawie cały dobytek w Krakowie i zainwestować w godpodarstwo rolne o chrakterystyce mieszanej. Chcę dążyć do uzyskania certyfikatu BIO, planuje uprawiać głownie marchew oraz kapuste i kalafiory ponieważ miałbym bezpośredniego odbiorce za zachodnią granicą. Dodatkowo chce chodować owce po pierwsze użyźniają glebe pod uprawe BIO a po drugie będą dodatkowo zarabiać. Jeśli firma zacznie się rozwijać planuje podpisania umowy z siecią sklepów typu lidl na zakup ekologicznych warzyw. Mój kapitał przeliczając na dzień dzisiejszy będzie wynosił około 1 mln złotych. Mam nadzieje, że ktoś to przeczyta i podzieli się ze mna opinią na temat mojego pomysłu. Oczywiście n