Zaloguj się, aby obserwować  
Pronio82SA

Jakie turbo założycz do Pronara 1523?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pronio82SA    1

Witam

Jakie turbo założycz do Pronara 1523A ?? ;)

 

Jaki koszt i jaka by miał moc.?? ;)

 

Chodzi mojemu wójkowi o zwiększenie mocy przy orce bo ma jej za mało.!! B)

 

Płyg do niego wójek ma 5 skibowy obracalny ażurowy.

 

 

 

Piszcie!

 

Pozdro :D


Nie ma przyjemniejszej myśli że żniwa 2009 już niedługo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Znaczy takie luźne dywagacje co sie pierwsze posypie przy większym ciśnieniu doładowania? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

Gdybym byl obrzydliwie bogaty i nawet nie poczol ubytku pieniedzy w kieszeni to mogl bym zrobic doswiadczenie. Jednak tak nie jest i doswiadczenia nie zrobie, ale jedno powiem dodanie turbiny do silnika nie przystosowanego do tego napewno dobrze nie zrobi


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

nie ma co przedobrzac...silnik padnie po kilkudziesieciu/kilkuset mth z turbo o ile nie wczesniej...podzespoły takie jak skrzynia,mosty są przystosowane do okreslonej mocy a wieksza tylko im zaszkodzi...trzebabyło myslec o mocniejszym ciagniku wczesniej...

@pronio : fajnie ze masz moje zdjecie w avatarze ;)


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4
nie ma co przedobrzac...silnik padnie po kilkudziesieciu/kilkuset mth z turbo o ile nie wczesniej...podzespoły takie jak skrzynia,mosty są przystosowane do okreslonej mocy a wieksza tylko im zaszkodzi...trzebabyło myslec o mocniejszym ciagniku wczesniej...

@pronio : fajnie ze masz moje zdjecie w avatarze ;)

 

 

 

 

hmm a moze silnik od f-16 mocy by starczyło?

a na serio to lepiej odjąć skibe i szybciej gnać niż robić biturbo


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronio82SA    1
hmm a moze silnik od f-16 mocy by starczyło?

a na serio to lepiej odjąć skibe i szybciej gnać niż robić biturbo

 

 

Możliwe ;)

 

Chuba jednak odkręce jedno skibe! ;) Przecież to model 4+1!

Ale na słabych ziemiach w 5 też idzie, ale na lepszej ziemi nie ma szans w 5 ! :D

i dlatego chciałem do niego turbo ;)

 

Pozdro Bartek

 

Wesołych Świąt! :D


Nie ma przyjemniejszej myśli że żniwa 2009 już niedługo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj