-
Podobna zawartość
-
Przez avatarzaq12wsx
Witam. Mam problem od 2005 rok nie było płacone oc w samochodzie. A chciał bym go sprzedać lub oddać na złom aby dostać trochę kasy za niego. Moje pytanie jest następujące czy da sie obejść płacenie oc z poprzednich lat??? Proszę od odpowiedz z góry dziękuje .
-
Przez djarbajt
Witam!
Otóż niedawno kupiłem CIągnik John Derre 6910S, rok 2001, skrzynia autopower 50km/h, od początku wydawał się dosyć nietypową wersją a co za tym idzie, trudniej o pomoć w internecie ale liczę na was:)
Otóż ciągnik ten ma środek cały taki jak w 6920S, no i komputer wyświetla błedy na wyświetlaczu (normalnie kody błędów) a mam instrukcję po polsku od modelu 6910s i środek jest inny, komputer nie ma funkcji wyświetlania błedów, pompa u mnie jest sterowana elektrycznie a w instrukcji takowej nie ma:) Generalnie podejrzewam iż jest to jakaś liftowa wersja.
Przejdźmy do sedna sprawy:
Problem pierwszy, w ciągniku nie działa wałek (Tylny, bo przedniego nie ma), na komputerze wyświetla się błąd 72 co w tłumaczeniu oznaca: Przerwany obwód elektryczny, czyli tak jak by kabel był przerwany. Sprawdzałem i nie widać żanych uszkodzeń, wałek sam w sobie jest sprawny bo po podaniu 12v z zapalniczki na cewkę wałek normalnie rusza i pracuje. Może poradzicie gdzie szukać ewentualnej przyczyny.
Problem drugi, otóż wyświetlacza tego ciągnika jest bardzo słabo podświetlony, rozbierałem go w nadziei że jest pod nim spalona żaróweczka ale jest podświetlany ledami, w swoich poszukiwaniach dotarłem do czegoś takiego: http://manuals.deere.com/omview/OMAL152775_19/OU12401_00009B2_19_02FEB02_1.htm
jest to instrukacja od modelu 6920 ale mój ciągnik ma identyczny komputer, problem w tym że nie mogę wejść w ten tryb diagnostyczno nastawczy a co za tym idzie nie moge zmienic wartości podświetlania:( Może i na ten problem ktoś będzię w stanie udzielić mi porady.
Pozdrawiam i z góry dzięki za info.
-
Przez vegeta23
Witam. Nie dawno kupiłem model 88SL z silnikiem Mercedesa i mam kilka pytań. Mianowicie chciałbym dowiedzieć się co oznaczają poszczególne kontrolki na zegarach. Większość wiem co jest co ale może sie myle więc piszcie proszę wszystko z numerkami żebym sie nie pogubił ;D
Kokpit numer 1
http://zapodaj.net/15dcd6e6d1dc3.jpg.html
Kokpit numer 2
http://zapodaj.net/d5cfe33f4b934.jpg.html
Joistick
http://zapodaj.net/033c5ed224ca5.jpg.html
Kolejne pytanie mam co do obrotów biegu jałowego. Są dosyć wysokie wydaje mi sie że mogły by być nieco mniejsze lecz nie moge zejśc ponieważ silnik gaśnie lub później nie chce odpalić z tak ustawionymi jałowymi. Ponizej wrzucam filmik. Czy może te silniki tak już mają i muszą pracować tak na "wolnych"
https://www.youtube.com/watch?v=pnT1kdF_7Jo&feature=youtu.be
Chciałbym zapytać jak ustawiacie wiatr do poszczególnych zbóż. Rzepak, pszenica, jęczmień itd ...
Słyszałem że w Domianatorach kabiny są podnoszone. Prawda to?
Zgóry wielkie dzięki za odpowiedzi.
-
Przez Mikas
witam,. moja prasa wiaze prawie idealnie, ale co pare kostek rozwiaze sznurek.
Dzieje sie tak jak naprzykład wiecej słomy wezmie naraz lub szybciej sie jedzie, to pusci np 2 jeden za drugim a pózniej znowu wiaze.
-
Przez Glodzilla
Przeglądałem trochę forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy
1 Leci z rozdzielacza ale nie że się poci tylko już naprawde mocno leci jakiś komplet naprawczy ? czy wszystko trzeba osobno ?
2 luz na przednim kole poszły chyba łożyska w piascie można jeździć ale trzeba już kupić części wie ktoś jaki rozmiar łożysk tam jest ?
3 Ma ktoś na sprzedanie kabine duża do mtz najlepiej oryginał
-