24damian24

Renault 110-54

Polecane posty

PIOTREK79    1

 To wreszcie jak chcesz silnik elektryczny czy z womu napedzac? bo już sie gubie co i jak napisane masz dokładnie a z obrotami silnika elektrycznego to przez przekładnię pasową dobieresz obroty jakie chcesz.Pisałeś ze potrzebujesz około 600 na pompie wtedy najkozystniej dla pompy deszczowni tak? no to jeśli masz silnik el, z obrotami około 1450 to odpowiednio koła pasowe dobierasz lub dotaczasz tak aby zmniejszyć obroty do tych co są ci potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario1986    0

chce zrobić bezpośrednio silnik na wałek bez kuł pasowych,najkorzystniejsze ciśnienie pompa miała jak wałek miałem na tysiąc i tak 1100-1200 na silniku.Wiec chciałbym się dowiedzieć konkretnie ile przy 1100-1200 obrotów silnika jest na wom-ie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

Kolego najlepiej zrób tak jak ja wejdź na allegro i zamów sobie tachometr  do mierzenia prędkości obrotów 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Jaka to różnica 4 czy 6 , ja zalozylem do 4 cyl taką jak do mf 3cyl i działa, aby gwint pasował a  cena około 20zl  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Świeca bedzie pasowac napewno i z tego co wiem to bedzie świeca  ISKRA taka jak orginał. A kolega mario1986 czytał post wyzej ? przeciez pisałem jakie obroty powinien mieć a co do silnika elektrycznego bezpośrednio bedzie potrzebny dosyć spory podejrzewam a jeśli przez przekładnie to bedzie miał wiekszą moc.Ale to zalezy też od pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    69
Napisano (edytowany)

Dziękuję.

A powiedzcie mi jak spuścić płyn z silnika i ile wchodzi w układ około 23L? Z której strony itd.

Może to proste ale nie widzę nigdzie korka (słabo patrzę).

 

Edytowano przez Nowy81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario1986    0

z prawej strony nad pompą hydrauliczną jest w bloku śruba jak sie nie myle to na 17-stke klucz,takze odkręć tą śrubę i na dole po prawej stronie przy chłodnicy ściągnij wąż jeśli nie masz żadnego kranika,ja tak u siebie spuszczałem


kolego suzuki18l to jak masz taki tachometr to może byś mi powiedział jakie obroty są na wałku,jak włączony na 1000 i przy obrotach silnika 1100-1200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

zapomniałem gdzie go wsadziłem, ale znalazłem, postaram się szybko pomierzyć , tylko ja mam renault 110 54 , 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52
Napisano (edytowany)

raczej tak , szybko to potrzebujesz ?

 

ale to chodzi ci tak średnio 1100 do 1200 , czy konkretnie jakie będą obroty na 1100 i konkretnie przy 1200 ?

 

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

gwinty są uniwersalne, jest kilka rozmiarów, ale nie ze by jakiś ciągnik miał jakiś swój nietypowy, 

mario1986 dziś wieczorem będziesz miał obroty, chyba ze ciągnik nie odpali :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

od oleju powinien być taki sam jak w 360

 

od płynu zobacz jaki masz, bo były 1 i 2 pinowe

 

a propo płynu, kupisz 20l to powinno Ci zostać jeszcze na dolewkę

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

to tak 

przy obrotach 1100 wałek ma 495 obr/min 

a przy             1200 wałek ma 530 obr/min 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

A myslisz ze przy 1200 obr silnika miałby juz prawie max obr wałka? Oczywiste że wałek na 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

tak na 1000 przestawiłem, chyba cyklopa będę podczepiał pod renault , małe obroty a już ma te 500 , lekko gazu i fajnie powinno śmigać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    69

Wie może ktoś jakiego zamiennika użyć jako prawe lusterko od czego może pasować uchwyt? 110.54 TZ.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj