Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renault 110-54


231 odpowiedzi na ten temat

#201 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 28 wrzesień 2015 - 17:20

Renault 110-54

Dokładnie tak. Jak dla mnie silniki MWM i Deutz ( mowa o chłodzonych powietrzem montowanych np. w serii DX ) to najlepsze silniki.


Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 110-54 Dzisiaj, 03:41
  •  

#202 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 wrzesień 2015 - 10:31

Renault 110-54

To że silnik 6cyl nie znaczy że 15 musi wziąść - nie wiem jak by musiał katować renie (110.54) aby wzięła 15L. Mi wychodzi spalanie od 8 do 11 może 12L na godzinę. Mówię tutaj o samej pracy a nie przestojach czy pyrkaniu na wolnych obrotach.

Sąsiad ma dwa stare deutzy 6cyl (lata 60 przed serią dx)  i jeden 100 konny pali poniżej 10 (bez napędu) a drugi 120 koni na turbinie w orce pali ok 12L. Wcześniej miał 80koni 6cyl to do max 10 litrów dochodził (gaz w podłodze) ale nie było czym jechać.

Już od nie jednej osoby słyszałem że stare zachodnie silniki pobijały pod względem spalania te nowiutkie dzisiejsze maszynki <_<



#203 Share krzeniek

krzeniek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 29 wrzesień 2015 - 20:23

Renault 110-54

Rozglądam się za jakąś renią   ok 100 koni interesuje mnie wersja mechaniczna czym różni się  106 54  od 110 54  czy to są jakieś istotne różnice czy tylko pare koni



#204 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 wrzesień 2015 - 08:42

Renault 110-54

Konie te same - różnią się detalami, np renia 110 ma ramę wzdłuż silnika a 106 nie. Jest jeszcze parę drobiazgów ale dokładnie ci nie powiem.



#205 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 30 wrzesień 2015 - 18:41

Renault 110-54

106 ma krótszy ryj i nieco mniejszy promień skrętu, jeden zbiornik na paliwo i brak ramy i jak już wspomniał kolega wyżej brak ramy

można znaleść eksportówke na Niemcy ze skrzynią 40kn/h


Polska B

 


#206 Share krzeniek

krzeniek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 30 wrzesień 2015 - 20:18

Renault 110-54

Mam wątpliwości czy 106 nie zadurza , a może jakaś największa w 4 cylindrach ,najbardziej chodzi mi o to żeby w przyszłości bez problemu dała rade z agregatem siewnym 3 metry a maszyny na razie  mam dopasowane do mtz 82



#207 Share piotr301976

piotr301976

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 30 wrzesień 2015 - 21:19

Renault 110-54

Renia 110.54 jest długa ale do agregatu z hydropakiem idealna nie musisz składac siewnika bo nie masz przyczepności, dwa baki to też moim zdaniem wygoda wlewasz 225l i zapominasz o paliwie, rama po całości to pewne wzmocnienie, w mojej okolicy jeden gośc złatwił ursusa 6 cyl gdy przejeżdzał przez bruzdę na rozłożonym agregacie pękła mu skrzynia. Moja ma amortyzowaną kabinę więc jest jeszcze wyższa ale  wygoda i widocznośc bez problemu a dostęp do wszystkiego wyśmienity, myslę że w okolicach 40 tyś ciężko będzietrafic inny równie niezawodny sprzet


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

#208 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 956 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 02 marzec 2016 - 08:46

Renault 110-54

koledzy mam pytanie...

Ciągnik posiadam już prawie 4lata ale ostatnio zastanowiła mnie jedna rzecz...

czy u was te ciągniki też są takie mułowate???

tzn jadąc z ładunkiem bez różnicy czy to 14 czy 6t na 4 biegu rozpędza się bardzo powoli???

dymu nie puszcza wcale, tylko taki mułowaty mi się wydaje....

nie ma takiego pier...dolnięcia jak np ursusy 12xx czy 16xx że aż wszystko dudni jak na obroty wchodzi...:)

nie wiem czy czasem zmiana filtra paliwa coś by zmieniła?? (jeszcze tego nie zrobiłem odkąd ją mam..:) )

czy te ciągniki po prostu tak mają...?



#209 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 02 marzec 2016 - 08:57

Renault 110-54

Filtry paliwa i powietrza to jak tylko zakupiłeś powinieneś wymienić, Do tego filtry hydrauliki. U mnie na obroty wchodzi normalnie bez problemów ciąg czuć cały czas do odcięcia paliwa.


Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

#210 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 956 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 02 marzec 2016 - 09:05

Renault 110-54

na luzie też bez problemów wchodzi na obroty....

tak jak pisałem, gorzej z ładunkiem... do 3 biegu jeszcze jakoś ciągnie... najgorzej jest na 4 biegu z zającem....

tam jest jeden filtr paliwa tak?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 110-54 Dzisiaj, 03:41
  •  

#211 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 02 marzec 2016 - 09:50

Renault 110-54

paliwowy masz za pompką, ciężko powiedzieć ile i jaki, bo były okrągłe 2 małe, 1 duży lub kwadratowy

okrągłe są takie same jak do perkinsa, kwadratowy idzie w silnikach JD, więc problemów z dostaniem nie powinieneś mieć


Edytowany przez izydor6280, 02 marzec 2016 - 09:51.

Polska B

 


#212 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 956 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 02 marzec 2016 - 10:02

Renault 110-54

u mnie jest coś takiego....

Załączone miniaturki

  • silnik.JPG


#213 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 02 marzec 2016 - 10:20

Renault 110-54

W 110 siedzi silnik MWM filtr bodajże P556245 z Donaldsona i PM819 z Filtrona. Tak na 90%.


Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

#214 Share kamilc360

kamilc360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 02 marzec 2016 - 11:23

Renault 110-54

Jeszcze radziłbym zajrzeć przy okazji do sitka w pompce zasilającej.



#215 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 02 marzec 2016 - 12:02

Renault 110-54

W 110 siedzi silnik MWM filtr bodajże P556245 z Donaldsona i PM819 z Filtrona. Tak na 90%.

 

z tego co na szybko patrzę to są właśnie te niższe

 

tu masz numery, powinny pasować: FF4052A 6005007410 6005000895 836339371 1896287M91 162000081001 3405419M1 1930277 D8NN9176AA 243191301 961048 32400502


Polska B

 


#216 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 02 marzec 2016 - 12:26

Renault 110-54

Fakt popieram mój błąd masz rację. Sprawdziłem w ciągniku. Ale w 120.54 mam 819 W sumie różnią się wysokością. Nie wiem czemu taki siedzi.


Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

#217 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 956 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 07 marzec 2016 - 07:25

Renault 110-54

Którą z tych śrubek odpowietrza się pompę po wymianie filtra paliwa?

 

Załączone miniaturki

  • 2016-03-05 13.26.27 (1024x569).jpg


#218 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 07 marzec 2016 - 08:13

Renault 110-54

Obydwie


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#219 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 956 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 07 marzec 2016 - 08:52

Renault 110-54

Jaka jest procedura?

najpierw nr 1 potem nr 2 czy nie ma w tym różnicy?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 110-54 Dzisiaj, 03:41
  •  

#220 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 07 marzec 2016 - 12:00

Renault 110-54

To jest oryginalna pompa LucasCAV.

Odpowietrza się najpierw 2 potem 1 (wg numeracji ze zdjęcia). Można także zrobić to jednocześnie.

 

Jeśli pompa wtryskowa była demontowana warto po odpowietrzeniu pompką zasilającą (patrz wyżej) odkręcić jeden z przewodów

na zdjęciu zaznaczony strzałką i odchylić go. To pomoże odpowietrzyć rotor. Zakręcasz po uruchomieniu silnika.

Renault_pompa_odpowietrzania.jpg

 

*Wykorzystałem Twoje zdjęcie.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Podobne tematy