24damian24

Renault 110-54

Polecane posty

witejus    8520

żarówkę masz dobrą grzanie przycisku normalne nie jest ,ryzykujesz spaleniem traktora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Jeśli żarówka ok to zostaje zły styk w załączniku, pewnie po jakimś czasie sie wypali. A halogeny nie idą u ciebie czasem bezpośrednio przez włącznik zamiast przez przekaźnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    69

Nie no przesadziłem. Stopniowo się nagrzewa (po o kolo 3minutach ciepły się robi) ale to niebezpieczne.(byłby te styki w włączniku zużyte?)

Słychać jak cyka przekaźnik więc raczej idzie to przez niego.

Śruby na dachu odkręcał ktoś, od tego mniejszego "daszku" nad kierownicą. Jak się poukręcają to założę nowe bez problemu tam od spodu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Odkręcałem śruby na dachu, jak się ukręci któraś to można nawiercić obok i  dać wkręty do blachy takiej na dach  z gumową  uszczelką i jest git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    69

Thx coś mi  woda z deszczu cieknie  trochę prawą stroną i muszę tam zajrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

Śruby na dachu odkręcał ktoś, od tego mniejszego "daszku" nad kierownicą. Jak się poukręcają to założę nowe bez problemu tam od spodu??

 

bez problemu możesz rwać  ;)

 

jesteś pewny że dachem, zobacz jak wygląda blacha od obudowy filtra kabinowego, tam jest spawana na zakładkę i do tego jeszcze dach nałożony


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master_ozio    1

Jeśli wymieniasz tylko filtr paliwowy to tak naprawdę nie ma potrzeby odpowietrzania pompy wtryskowej tylko sam filtr.

 

Czytając Twoje wcześniejsze posty widzę, że masz problem z pompą wtryskową, dlatego sama wymiana filtra nie wiele pomoże. Tak na marginesie zachęcam sprawdź stan filtra pompki zasilającej, ponieważ to on jako pierwszy zatrzymuje zanieczyszczenia. Przed ponownym założeniem wyczyść i przemyj w czystym ON.

 

Mogę Ci także doradzić i zachęcić, abyś poza tym sprawdził stan filtra nylonowego wewnątrz pompy wtryskowej znajdujący się na jej wejściu (zaznaczone strzałką).

attachicon.gifLucasCAV_pompa.jpg

 

Proponowałbym zdemontować cały korpus zaworu przymocowany czterema śrubami dlatego, że samo wyjęcie filtra powoduje przedostanie się części zanieczyszczeń do wnętrza pompy.

 

Tak wygląda to po rozłożeniu na części pierwsze.

attachicon.gifLucasCAV_filer.jpg

 

*Czasem sprężynki są inne niż przedstawione na zdjęciu.

 

Odkręcasz przewód zasilający pompy wtryskowej. Następnie luzujesz (nie odkręcasz) króciec zasilający (1), potem odkręcasz cztery śruby na klucz 8 i zdejmujesz kompletny korpus zaworu.

Teraz odkręcasz króciec zasilający (1) zwracając uwagę na dociskającą go sprężynę (3). Wyciągasz ją, następnie regulator zaworu (4) lub tylko grzybek (zależnie od budowy) oraz filtr nylonowy (5).

Dalej wszystko po kolei.

 

BARDZO WAŻNE!

Zwracaj uwagę na poszczególne części składowe, aby w takiej samej kolejności złożyć, gdyż mają one bardzo istotny wpływ na pracę pompy wtryskowej!

Filtr nylonowy przed włożeniem należy przemyć w czystym ON.

 

Wraz z tulejką zaworu (6) razem wyjdzie podkładka. Jeśli coś nie wychodzi należy przekręcić i stuknąć o blat stołu lub na rękę. Najciężej wychodzi ostatnia sprężynka (8).

 

Kolejność przy składaniu:

  1. Sprężynka (8) jako pierwsza.
  2. Kompletujemy wkładając w tulejkę zaworu (6) po kolei tłoczek zaworu (7), sprężynkę zaworu (tu jej nie ma) na wierzch regulator zaworu (4) lub tylko grzybek. Obracamy na płasko korpus zaworu i w takiej pozycji delikatnie wkładamy skompletowaną powyżej tulejkę zaworu (6). Zwracamy uwagę, aby nie wypadł tłoczek.
  3. Filtr nylonowy (5) wkładamy już normalnie w pozycji pionowej.
  4. Sprężyna dociskowa (3) wchodzi w środek filtra i dociska grzybek.
  5. Na koniec króciec zasilający (1) z podkładką (2) dociskamy i zakręcamy.

Filtr plastikowy w pompie wtryskowej już nie będzie taki brudny, gdyż znajduje się za filtrem paliwowym, jednak mimo wszystko zbierają się tam bardzo drobne zanieczyszczenia i trzeba go wyczyścić.

 

Po tych wszystkich operacjach przeprowadź pełne odpowietrzanie.

 

Jeszcze jedno skoro nie puszcza dymu pod obciążeniem tzn. że do sprawdzenia wtryski (nie leją tylko robią za słabą mgiełkę). Pompa także nadaje się do sprawdzenia.

 

Super opis

A jak dostać się do filtra w pompce zasilającej ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Sorki, że tak późno, ale nie było mnie na forum.

 

Odpowiadając na pytanie.

Są dwa podstawowe rodzaje filtrów w pompce zasilającej: walcowy i płaski, obydwa nylonowe. Na każdym z nich w górnej pokrywie jest śrubka, którą trzeba odkręcić. Po podniesieniu pokrywki naszym oczom ukaże się wspomniany filterek. Należy go wyciągnąć i dokładnie przeczyścić w czystym ON a najlepiej odłączyć cały korpus pompki od silnika i przepłukać także pompkę wewnątrz, gdyż tam zbiera się dużo zanieczyszczeń.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj