Skocz do zawartości

Zdjęcie

Prawidłowy montaż oringów WOM.


2 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Kisielo

Kisielo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 kwiecień 2013 - 09:38

Prawidłowy montaż oringów WOM. Ponieważ w katalogu nie jest to pokazane, w instrukcji naprawy również tego nie widzę, więc pytam TU. Jak powinny być założone poprawnie oringi na obudowie WOM? Są 4 rowki, z czego dwa mają otwory jeden od zasilania drugi od hamowania, katalog podaje 3 oringi, dwa są oczywiste w rowki bez otworów, a 3? Przy demontażu był on wsadzony w rowek z otworami od hamulca (dobrze?). Jeśli nie, to gdzie? Dodam, że dodatkowo pod obudową WOM, a korpusem mostu była papierowa uszczelka (powinna tam być?), w katalogu jej nie ma, a i w sklepie też nie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Prawidłowy montaż oringów WOM. Dzisiaj, 20:45
  •  

#2 Share Stefano1

Stefano1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 kwiecień 2013 - 17:38

Prawidłowy montaż oringów WOM. Dwa w rowki bez otworów. Trzeci pomiędzy rowek z dziurami i kołnierz obudowy (ma uszczelniać obudowę) Rowki z dziurkami nie mogą być zasłonięte, bo nie będzie działało sprzęgło lub hamulec ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Prawidłowy montaż oringów WOM. Dzisiaj, 20:45
  •  

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Prawidłowy montaż oringów WOM. Dzisiaj, 20:45
  •  

#3 Share Kisielo

Kisielo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 kwiecień 2013 - 06:43

Prawidłowy montaż oringów WOM. Dzięki tak właśnie złożę, bo problem był właśnie z hamulcem dlatego, że był oring w rowku z otworami, jakiś ktoś tak to poskładał jeszcze sobie na dodatek wymyślił nieistniejącą uszczelkę papierową:)

Podobne tematy prawidlowy montaz oringow