kodakz915

Valtra A93 problem z mocą w dowodzie.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kodakz915    0

Witam. Postaram się w jak najbardziej przejrzysty sposób przestawić mój problem. Znalazłem ciągnik taki jak mi odpowiada tzn. przedział mocy w wniosku mam 100-110km .Valtra A93 ma 101km ale w homologacji pisze że ma 75km .Więc w dowodzie rejestracyjnym będzie pisać ze ma 75 km. Jestem ciekawy jak na to zareaguje kontrola z Arimr. Diler mówi że wypisuje oświadczenia dla agencji że ona ma 101km mierzone przy 1500 obrotów a 75 km przy 2350. Spotkał się już ktoś z takim czymś? Może ktoś już składał takie oświadczenie do agencji. Czy przejdzie mi ten ciągnik w moim wniosku? Jutro będę dzwonił do gościa co mi wniosek rozpatruje.Czy agencja wezmie pod uwagę takie oświadczenie ? Jak ktoś miał taką sytuacje to proszę o wypowiedzenie się. z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Ona 75 kW a nie KM i nie przy jakichś 1500 obr/min tylko przy 2270. Czyli w homologacji jest wszystko w porządku.

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slomek    186

Ja miałem tak samo z moją N101 nie było problemów wystawili mi jakiś kwit do agencji, spowodowane to jest tymi normami spaln nowymi końcówki serii bez adblue jeszcze weszły :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

W przypadku ,,Mojej" 101 był ten sam problem, po prostu napisałem prośbę o aneks i zmniejszenie przedziału mocy ciągnika ze 105-115 na 70-80 KM ,do prośby dołączyłem zaświadczenie od importera o tym że ciągnik ma 73 KM mierzone przy jakiś tam obrotach i taka moc jest wpisana w homologacji ale jednocześnie informuje że ciągnik jest zdolny do współpracy z maszynami o zapotrzebowani na moc 120 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy oswiadczenie dilera ze ciagnik ma taka moc jak w przedziale na wniosku.

Aneks do umowy o zmiane przedzialu mocy pewnie opozni realizacje umowy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

U mnie czas od złożenia prośby do podpisania aneksu to trzy tygodnie. czekasz trzy tygodnie i masz pewność że przy wniosku o płatność nie wyjdą kwiatki bo każdy urzędnik ma swoje własne podejście do sprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kramer316    7

to trzeba przewidywać takie sytuacje, ja mam w zestawieniu rzeczowo-finansowym podane 74-110 KM i każdy ciągnik którym byłem zainteresowany mieści się. - nawet osławiona Valtra A 93, która rzeczywiście ma inną moc homologowaną a inną rzeczywistą. I to nie kwestia 75 kW = 100 KM jak ktoś pisze bzdury wyżej, tylko w przypadku Valtry zrobili mały myk w postaci wgranego oprogramowania do sterownika CR - silnik przy obrotach znamionowych 2350 ma moc 75 KM i tak jest homologowany, w związku z tym ma ulgi w dostosowaniu do norm emisji spalin, a przy obniżonych obrotach przy ok 2000 obr. ma 101 KM

Miałem go kupować ale dźwięk silnika i mułowata reakcja na gaz odstrasza mnie i trochę cena za wysoka....jeszcze znalazłem Kubotę na rzędowej pompie, niższa moc , niższy moment, ale w silniku jest chęć do życia, skrzynia biegów 6 z połówką, duża zwrotność i też gładkie podwozie jeżeli chodzi o krzaki i gałęzie, ładnie zrobiony podnośnik, nawet hamulce hydrauliczne do przyczep w standardzie(oprócz pneumatycznych) i cena netto 20tys. niższa...w cenie 3 lata gwarancji i 3000 godzin + plus dobra oferta finansowania.....tyle w temacie.

Pewnie za chwilę będę żałował, bo Valtra ma obracany fotel i można łatwo pracować z żurawikiem - co też będzie miało u mnie miejsce+ rewers chyba najlepszy na rynku, Axos ma super kabinę- jedyne rozwiązanie na rynku z drzwiami otwieranymi i blokowanymi w przodzie - idealne do moich zastosowań , ale obecnie Perkins z wewnętrzną recyrkulacją spalin i z układem wtrysku Delphi chodzi jak stara krowa....Pozostała Kubota bo najlżejsza na podmokłe łąki...i oczywiście cena - życie jednak jest bezwzględne:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

żeby tak zrobili wieksze ciagniki z mocą niby 75km to by sie ludzie ucieszyli co mają problem z wieksza mocą na MGR :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaloga224    0

Witam jeśli chodzi o serię A 83 i A 93 to wystarczy oświadczenie od dealera o mocy, chyba że trafisz na trudną osobę i będziesz zmuszony robić aneks.

Podobna sytuacja jest

w N 101 H w normie euro 3 mam takie dwie wolne stoją do odbioru w porcie w Gdyni moc w dowodzie rej. 73 czyli to co jest ważne dla agencji.

moc znamionowa 114 km

moc transport 120 km.

Ja od razu informuję klienta o takich przypadkach , po co potem jakieś zgrzyty

Pozdrawiam

Edytowano przez zaloga224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robert1226
      Witam wszystkich użytkowników tego modelu , piszcie swoje uwagi  spostrzeżenia o opinie .
    • Przez Sławomir111
      Dzień dobry Mam problem z Valtrą 6850 hi wyświetla mi błąd h 118 i nie podnosi tylni podnośnik . Kable są całe i mają prąd. Nie moge znaleźć przyczyny,  proszę o pomoc 
       
       
    • Przez Adam35
      Witam, przychodzę z problem podczas postoju kontrolka temperatury oleju w skrzyni świeci się a podczas jazdy miga, oraz kontrolka stopu miga cały czas niezależnie czy na zaciągniętym ręczny czy nie przed tem migala tylko na pozycji P a po wrzucenie rewersem kierunku gasła. Obstawiam że oznacza to jakiś bład lecz nie mam dostępu do instrukcji. Pacjent valtra c110

    • Przez dominik96
      Witam, 
      podpowie ktoś, gdzie szukać przyczyny Valtra t174E, wywala dwa błędy 6010 02 03 i 6010 10 03. Nie można załączyć WOM.
    • Przez cslukasz
      Mam problem z ciągnikiem znajomego. Otóż w tamtym roku dwa razy przetarły się kable od przedniego TUR'a i wyleciał cały olej. Ostatnim razem przetarły się z prawej strony i zdążył zjechać z pola na podwórko (ok 100m), poprzednim razem wyleciało tyle oleju że skrzynia nie działała. Teraz problem taki że w garażu zanim zaczeliśmy wymieniac przewody, tylni podnośnik podnosił baaaardzo powoli (około 2 minut by podnósł do samej góry, gaz mało daje) pomyślałem że mało oleju więc bierzemy się do roboty, po wymianie przewodów podnośnik nadal bardzo powoli idzie do góry. Cała reszta hydrauliki działa wzorowo razem z wywrotem. Ale zauważyłem że jak ustawi się podnośnik w pozycji by podnosił i użyje się dzwigni od tura w którym kolwiek kierunku to ponosnik idzie jak szalony do góry, ale pod obciążeniem i tak słabo, na pusto w góre idzie. Przewody są na odpowienim miejscu więc to odpada. Średnica przewodów też odpowiednia. Przy podnoszeniu podnośnika przyciskiem na konsoli (recznie) zapala się dioda pod książką, a czasami miga. Pomóżcie, i czy obędzie się bez komputera ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj