Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kombajn New holland który lepiej kupić?


41 odpowiedzi na ten temat

#21 Share mtz1025AII

mtz1025AII

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 marzec 2013 - 14:55

Kombajn New holland który lepiej kupić?

A z ciekawości się pytam jeżeli składa cię na kombajn razem wniosek to też razem ( po równo) zrzucacie się kasą? Czy w zależności od ha?





z tego co wiemy od faceta co nam robi wniosek to mamy do dyspozycji po 300tys na glowe wiec ja biore kombajn a kolega ciagnik i sprzet chcemy zrobic tak zeby cala sume wykorzystac.
wiec wyjdzie prawie po rowno.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kombajn New holland który lepiej kupić? Dzisiaj, 01:22
  •  

#22 Share lolq1660

lolq1660

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 228 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko - Mazurskie

Napisany 31 marzec 2013 - 09:34

Kombajn New holland który lepiej kupić? Czyli to jest tak jakby każdy brał przydział dla siebie, przykładowo ja mógłbym wziąć na siebie i ojciec też na siebie po 300tyś gdyby przyznali.

#23 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7788 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 31 marzec 2013 - 09:51

Kombajn New holland który lepiej kupić? Nie. Bo na gospodarstwo jest 300 tyś. Ja mieszkam na wspólnika, pod jednym adresem, i wykorzystałem 285 i wspólnik może dostać 15 tyś, te które ja nie wykorzystałem.

#24 Share lolq1660

lolq1660

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 228 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko - Mazurskie

Napisany 31 marzec 2013 - 10:24

Kombajn New holland który lepiej kupić? A no w sumie też prawda, tylko ja zapomniałem dopisać że gdybym miał "odrębne" gospodarstwo a tak wszystko się zgadza ;)

#25 Share mtz1025AII

mtz1025AII

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 kwiecień 2013 - 07:36

Kombajn New holland który lepiej kupić? Panowie to jest tak jeśli są dwa odrebne gospodarstwa to na kazde przypada po 300tys.
gdybyś mial swoje gospodarstwo a twoj ojciec mial by drugie to piszac wspolny wniosek macie po 300tys na glowe i najwieksze szanse poniewaz to by byl wspolny wniosek gospodarstwa rodzinnego wtedy mozecie otrzymac maksymalna ilosc punktów

#26 Share sebarr

sebarr

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 kwiecień 2013 - 18:12

Kombajn New holland który lepiej kupić?

no właśnie z tego co sie dowiadywałem to jest szansa bo składam wniosek z kolegą na tzw. wspólne użytkowanie imamy razem 91ha gruntów ornych i 5ha łąk.
na stronie agencji jest tabela z opisem doboru mocy maszyny do wielkości gospodarstwa i po przeliczeniu jej wychodzi ze mamy nawet szanse na cx chodź wiem ze tc jest bardziej pewny bo ma słabszy silnik.


Widzę, że myślisz o tzw. wspólnym użytkowaniu maszyn. Orientujesz się może jak wygląda kwestia odzyskania VATu?? Nie wiem jak to jest rozwiązane, czy fv jest na jednego z kilku kupujących i on odlicza? czy każdy po trochu? bo księgowa mówiła mi, że może każdy z kupujących dostaje fv na swoją część i odlicza, ale pytałem u Korbanków i mówili że jeśli ciągnik kosztuje 600tys to wystawiają jedną fv na 600tys i nie ma opcji żeby wystawić trzy fv po 200tys na ten sam ciągnik. Masz jakieś wieści jak to wygląda? a może ktoś przerabiał taki temat??

#27 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 kwiecień 2013 - 18:27

Kombajn New holland który lepiej kupić? Z tego co wiem bo brałem kombajn ale na różnicowanie. To na modernizacje to musisz posiadac 100ha pod kose rocznie na ten z TC5040 a. Więc wiekszego nie dadzą ,jeżeli wgl dadzą.Ale nie jestem pewny czy to jest napewno z tym modelem czy z tym silnikiem.

Edytowany przez fandoss, 02 kwiecień 2013 - 18:29.


#28 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7788 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 02 kwiecień 2013 - 20:51

Kombajn New holland który lepiej kupić? Ja na modernizacje 80 ha, dostałem 170 km, może bym dostał 180 z bidą.Czyli 5060.

#29 Share mtz1025AII

mtz1025AII

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 kwiecień 2013 - 21:32

Kombajn New holland który lepiej kupić? czytam wasze wypowiedzi i juz sam nie wiem co to bedzie i jak to bedzie ja mam nadzieje na CX moze wspolny wniosek inaczej beda rozpatrywac. a co do vatu to jeszcze nie wiem jak to bedzie póki co to ani ani kolega nie jesteśmy na vacie.\

#30 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 kwiecień 2013 - 16:35

Kombajn New holland który lepiej kupić? Jeżeli złozysz to nie powinni odżucić tylko do poprawki przysłać.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kombajn New holland który lepiej kupić? Dzisiaj, 01:22
  •  

#31 Share mtz1025AII

mtz1025AII

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 kwiecień 2013 - 09:23

Kombajn New holland który lepiej kupić? jeśli bedą poprawki to zobaczymy co mi zaproponują a może dadza sie przekonac do mojej propozycji

#32 Share MrMetkaJD

MrMetkaJD

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 maj 2013 - 22:51

Kombajn New holland który lepiej kupić?

wiesz przy takim wydajnym kombajnie usługi zdecydowanie wchodzą w grę ale przy pisaniu wniosku o modernizacje chyba nie można uwzględnic usług? w naszym przypadku jest opcja taka że za połtora roku bedzie około 850ha ziemi gminnej do wzięcia:)więc my będziemy sie starac o jakieś 100ha:) chce kupic kombajn z dużym zapasem żeby potem po 2-3 latach nie okazało sie że tc5070 bedzie zamaly na okolo 200ha a pogody w żniwa nas nie rozpieszczają od kilku lat praktycznie żniwa są kradzione:(

no masz racje zawsze lepiej kupić na zapas a co do czego to 100ha kosztuje krocia:) wydasz z 3mln zł jak nie lepiej

#33 Share mtz1025AII

mtz1025AII

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 czerwiec 2013 - 08:51

Kombajn New holland który lepiej kupić? no kupic 100ha to tak wlasnie około 3mln ale ja chce wydzierżawić od gminy bo za rok gmina bedzie miec około 800ha wiec mam nadzieje
:wniosek na modernizacje wstępnie przeszedł jestem na zielonej liscie wiec moze sie uda tego claasa kupic:)

#34 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 10 czerwiec 2013 - 14:48

Kombajn New holland który lepiej kupić? Jaki model claasa?

#35 Share mtz1025AII

mtz1025AII

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 czerwiec 2013 - 16:15

Kombajn New holland który lepiej kupić? tucano 320 tyle ze to nowe tucano ma 238km

#36 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 11 czerwiec 2013 - 22:07

Kombajn New holland który lepiej kupić? Tucano jest zbyt przeładowane elektroniką

#37 Share mtz1025AII

mtz1025AII

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 czerwiec 2013 - 10:54

Kombajn New holland który lepiej kupić? a co teraz nie jest nafaszerowane elektroniką?
new holland cx 5080 tez jest naladowany elektronika

#38 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 16 czerwiec 2013 - 14:59

Kombajn New holland który lepiej kupić? Bez przesady nie aż tak. Ostatnio widziałem na sprzedarz chyba 3-4letniego bo z elektryka nie mogli sie polapac

#39 Share agric_Ola

agric_Ola

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 20 czerwiec 2013 - 11:18

Kombajn New holland który lepiej kupić? w naszym gospodarstwie rolnym mamy ten model: TC 54 od 4 lat, i do tej pory nam się wcale nie psuł. Więc polecam.
A braliśmy go na dofinansowanie z UE, częściowo:)

Edytowany przez agric_Ola, 20 czerwiec 2013 - 21:14.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kombajn New holland który lepiej kupić? Dzisiaj, 01:22
  •  

#40 Share ciastek12

ciastek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 310 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 lipiec 2013 - 20:17

Kombajn New holland który lepiej kupić? na ile hektarów byl skladany wniosek?

Podobne tematy kambajn new holland tc5070 cx5080 rolnictwo zniwa