Skocz do zawartości

Zdjęcie

6310 vs 6320


20 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Roxer

Roxer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 25 marzec 2013 - 09:20

6310 vs 6320 Witam! Przymierzam się do zakupu ciągnika i nie mogę się zdecydować. Warto dopłacać do serii JD 6X20 porównując te ciągniki z tymi 6X10? Czym one tao naprawdę się różnią oprócz optycznych względów, słyszałem też ze te starsze John Deery palą mniej w porównaniu do tych nowszych, to prawda?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6310 vs 6320 Dzisiaj, 23:30
  •  

#2 Share mich18

mich18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:włocławek

Napisany 25 marzec 2013 - 09:24

6310 vs 6320 Ja słyszałem że te starsze modele więcej palą od tych młodszych. :)
Sprzedam ciągnik ursus c-360.pisac nr gg 33108236

#3 Share Igor110

Igor110

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie,Kazimierówka
  • Zainteresowania:ROLNICTWO

Napisany 25 marzec 2013 - 13:40

6310 vs 6320 .1. nie wiek kto ci tak nagadał ;) te nowsze palą mniej :)
.2. w serii 6x20 jest mniejsze prawdopodobieństwo jakiejś awarii chociażby ze względu na wiek ( chyba ze znalazłeś jakiegoś 6x10 z jakichś przyzwoitych lat conajmniej 2003 rok polecam :) )

ps. taka drobna rada ode mnie jaki ciągnik byś nie brał to uważaj na to czy nie pracował przy ładowaczu ;) wtedy cierpi baaardzo sprzęgło :\ ale oczywićcie to zależy od operatora czy jest ostrożny czy gaz do dechy i aby pchał

#4 Share Roxer

Roxer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 25 marzec 2013 - 14:38

6310 vs 6320 A seria 6X10 była jeszcze produkowana w tym roku? Najmłodszy jaki znalazłem był z 2001

#5 Share brawo

brawo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 74 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 marzec 2013 - 15:03

6310 vs 6320 Mój 6x10 z 98r. chłonie paliwo jak gąbka, ale i tak lubię nim hasać B) .

#6 Share Roxer

Roxer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 25 marzec 2013 - 16:57

6310 vs 6320 6X10? Jeszcze 4 cylindry czy juz 6?

#7 Share brawo

brawo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 74 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 marzec 2013 - 17:04

6310 vs 6320 4 cylindry i zbiornik na paliwo 170 litry pewnie miało być na zapas ale jest na styk :D

#8 Share Roxer

Roxer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 25 marzec 2013 - 17:37

6310 vs 6320 Trochę się boję o to spalanie. Do tej pory uprawiałem wszystko MFem 3065 i to był główny ciągnik w gospodarstwie, ale przybyło trochę pola. Porównując spalanie z proximami i mtztami sąsiadów na tych samych glebach i z tym samym sprzetem to zawsze mój był najoszczedniejszy. Martwi mnie to żeby te koszty na paliwo nie podrożały aż o 40-50% w przeliczeniu na hektar:/ bo jakie ceny paliwa są każdy widzi.

#9 Share mich18

mich18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:włocławek

Napisany 25 marzec 2013 - 19:29

6310 vs 6320 No to wez zakup większego MF,czy nie chcesz?
Sprzedam ciągnik ursus c-360.pisac nr gg 33108236

#10 Share Roxer

Roxer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 25 marzec 2013 - 19:56

6310 vs 6320 I tu jest kolejny mit do obalenia czy taki MF 100 konny dajmy na to 6255 rzeczywiście spali mniej od JD. A druga sprawa jest taka, że taki model w dobrym stanie jest rzadziej w sprzedaży, przynajmniej w mojej okolicy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6310 vs 6320 Dzisiaj, 23:30
  •  

#11 Share Szymekrolnik

Szymekrolnik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Morakowo

Napisany 25 marzec 2013 - 21:06

6310 vs 6320 Powiem tak mam John Deere'a i powiem tak spali tyle ile wlejesz ale fakt moglby palic mniej ale powiem krotko jak lubisz miec zamkniety zegar od obrotow to stanowoczo odradzam. Jesli umiesz obchodzic sie z gazem to wcale wiecej od tego perkinsa Ci nie spali. Bynajmniej ja z tego co zauwazylem to spala mniej od starego poczciwego ursusa.John deere najlepszy jest w polu tam to po prostu jest rakieta. Ogolnie maszyna godna polecenia. a co do spalania: siew zboża agregatem upr-siewnym 3m 7-9l/ ha zaleznosci od terenu Gruberowanie to samo Orka cos ok 16l/ha ogolnie ok tylko ze nienawidzi transportu (w zaleznosci od obrotow ale lubi pociagniac za dno)
Powiem krotko-WOLE LAC PALIWO A NIE CO CHWILE SERWIS
I jak juz bardziej bym Cie nakłaniał na serie 6x20 bo wyrwiesz z w miare malym przebiegiem i oryginalnym a 6x10 to seria najlepsza nie da sie ukryc i nikt ich nie załuje no chyba ze masz od kolegi lub z pewnego żródła. Pozdrawiam i mysle ze wstapisz do zadowolonych uzytkownikow zielonej mocy

#12 Share Roxer

Roxer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 26 marzec 2013 - 11:50

6310 vs 6320 Dylemat mam. Ogromny dylemat, co byście wzięli na moim miejscu?

1. http://otomoto.pl/jo...ls-A262113.html

2. http://otomoto.pl/ma...55-A293323.html

Co na codzień w gospodarstwie(pracy) jest przydatniejsze? TLS czy może przedni TUZ? Nie mam pojęcia, nie miałem nigdy z tym do czynienia ...


PS. Zauważyłem, że w wielu starszych egzemplarzach u takich handlarzy wymieniane jest obicie foteli, na nieoryginalne. Czyżby jakiś zabieg, który miał ukrycie czegoś na celu? <_<

Edytowany przez Roxer, 26 marzec 2013 - 11:55.


#13 Share brawo

brawo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 74 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2013 - 12:37

6310 vs 6320 Wizualnie oba te ciągniki są warte swojej ceny i oba mają plusy. Kwestia twoich potrzeb, z jednej strony mniejsze spalanie a z drugiej niezawodność. Musisz patrzeć na detale, poza tym jeśli jesteś vatowcem to faktyczna cena niecałe 72tys. za naprawde porządne maszyny. dwa lata temu borykałem się z tym samym problemem i stanęło na zielonym. Pozdrawiam i miłego pomykania "nowym" sprzętem.

#14 Share nhfan

nhfan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2013 - 13:26

6310 vs 6320 ja też parę lat temu miałem podobny dylemat ale nie żałuje wyboru... spalanie jest w normie jak nie zamykasz licznika także nogę trochę odchudzić i brać zielonego u mnie na początku był do wszystkiego prawie opony już zjadł i tylko filtry oleje i ogień w pole :)

#15 Share korbi555

korbi555

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2013 - 16:39

6310 vs 6320 masey jest orginał o Johny cały malowany...
ciwkawe jak wyglądał przed malowaniem...
lepiej coś poszukaj w orginale

#16 Share Roxer

Roxer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 26 marzec 2013 - 18:11

6310 vs 6320 Teraz też mi się coś tak wydaje ... Błotniczki nowe dołożone, obicie fotela wymienione, i ta soczysta żółć felg <_< Malowany pewnie był ale cały raczej nie. Przynajmniej na stopkach do wchodzenia widać, że się błyszczą już trochę. No nic, trzeba by to jeszcze w rzeczywistości zobaczyć.

PS. A jak to jest z tym TLSem po 14 latach pracy? To nie jest awaryjne, ani przypadkiem kosztowne w ewentualnej naprawie?

Edytowany przez Roxer, 26 marzec 2013 - 18:13.


#17 Share Szymekrolnik

Szymekrolnik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Morakowo

Napisany 26 marzec 2013 - 19:27

6310 vs 6320 Sasiad własnie nabył takiego JD ma 7000 godzin z ładowaczem czołowym ma w nim TLS jest on z 2000r dał cos ok 90tys zł
Powiem krotko mowi sie ze TLS nie warto brac bo cos tam ale przodek tez sie wybija wiec nie wiem o co chodzi jak niektorzy mowia ze szkoda kasy TLS to najlepsza rzecz w transporcie i polu nie da sie ukryc bardzo tłumi dziury na drogach czy bruzdy na polach.
Ale nie kupił bym tego JD tak jak kolega zauważył wyżej jest cały malowany wiec zegar juz 2 raz liczy jak nic sasiad ma 6620 i ma tez 7tys mtg to ma jeszcze oryginalne siedzenie z lekkimi zadarciami(slady użytkowania)

#18 Share Igor110

Igor110

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie,Kazimierówka
  • Zainteresowania:ROLNICTWO

Napisany 26 marzec 2013 - 19:56

6310 vs 6320

A seria 6X10 była jeszcze produkowana w tym roku? Najmłodszy jaki znalazłem był z 2001

no ja wiem?
kolega ma 6910 i mówił ze 2003 rok to albo ty nie znalazłeś albo on mnie oszukał :P

Dylemat mam. Ogromny dylemat, co byście wzięli na moim miejscu?

1. http://otomoto.pl/jo...ls-A262113.html

2. http://otomoto.pl/ma...55-A293323.html

Co na codzień w gospodarstwie(pracy) jest przydatniejsze? TLS czy może przedni TUZ? Nie mam pojęcia, nie miałem nigdy z tym do czynienia ...


PS. Zauważyłem, że w wielu starszych egzemplarzach u takich handlarzy wymieniane jest obicie foteli, na nieoryginalne. Czyżby jakiś zabieg, który miał ukrycie czegoś na celu? <_<

hmm to zależy czy dużo jeździsz po dzurawych drogach jeśli tak to TLS
a jeśli nie to może tuz ale ja na twoim miejscu brałbym Amortyzację ;)

Sasiad własnie nabył takiego JD ma 7000 godzin z ładowaczem czołowym ma w nim TLS jest on z 2000r dał cos ok 90tys zł
Powiem krotko mowi sie ze TLS nie warto brac bo cos tam ale przodek tez sie wybija wiec nie wiem o co chodzi jak niektorzy mowia ze szkoda kasy TLS to najlepsza rzecz w transporcie i polu nie da sie ukryc bardzo tłumi dziury na drogach czy bruzdy na polach.
Ale nie kupił bym tego JD tak jak kolega zauważył wyżej jest cały malowany wiec zegar juz 2 raz liczy jak nic sasiad ma 6620 i ma tez 7tys mtg to ma jeszcze oryginalne siedzenie z lekkimi zadarciami(slady użytkowania)

ztym że się wybija chodzi o to że jak masz sztywną oś to uważasz na dołach nie?
tak jak ja moim JD jeżdżę ostrożnie po dołach a wójek ma w swoim miękką oś no to na takim dziurawcu co moim jadę 18km/h jego jechałem 25-30km/h
czyli chodzi o to że jak masz TLS to nie uważasz na dołach a przód traktora na tym cierpi...

#19 Share Roxer

Roxer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 26 marzec 2013 - 20:17

6310 vs 6320 Właśnie, te fotele dają do myślenia. W moim MFie mam 8000mth a fotel co prawda podziurawiony od petów poprzedniego właściciela ale przetarć do dziś nie widać. Pisaliście jeszcze o tej awaryjności w MFie. Jest tak że ta seria poprostu tak ma? Bo u mnie jak od 2004 roku kiedy to go kupiłem to wymieniłem tylko opony + takie d*perele jak siłowniki od tylne szyby czy zamki w drzwiach...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6310 vs 6320 Dzisiaj, 23:30
  •  

#20 Share mariusz3512

mariusz3512

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2013 - 20:27

6310 vs 6320 Ten John Deere jest galancie podpicowany także ciężko powiedzieć ile ma przepracowane. Wiadomo, że twarde maszyny ale nic nie jest wieczne, w dodatku ogłoszenie ma sporo wyświetleń więc pewnie sporo osób się nim interesowało a ciągnik nie jest sprzedany.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy 6310 6320