Damianson

Nowe mocowanie tura t-25

Polecane posty

volvo    47

Jak masz za dużo pieniędzy, do tego wspomaganie to euroramka. W każdym innym przypadku to 2 sekcje wystarczą.

A do czego chcesz go uzywać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3

Czy ktoś z Was może się wypowiedzieć czy rusek w ogóle się nadaje pod euro ramkę?Taki tur jest cięższy chyba o ponad 100kg od zwykłego no i łyżka też chyba że 40 więcej..byłbym wdzięczny gdyby się odezwał ktoś kto taki użytkuje.Wacham się między euro a zwykłym dwu lub trzy sekcyjnym,bo obawiam się czy konstrukcja wkładka nie jest zbyt słaba..No i nie wiem czy wolno mi to pisać ale Oli.. czy Wol..-czy według Was  jest jakaś różnica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3
Też mam ten dylemat-moje obawy dotyczą większej masy tegoż euro
Też mam ten dylemat-moje obawy dotyczą większej masy tegoż euro
Też mam ten dylemat-moje obawy dotyczą większej masy tegoż euro

Czy ktoś z Was może się wypowiedzieć czy rusek w ogóle się nadaje pod euro ramkę?Taki tur jest cięższy chyba o ponad 100kg od zwykłego no i łyżka też chyba że 40 więcej..byłbym wdzięczny gdyby się odezwał ktoś kto taki użytkuje.Wacham się między euro a zwykłym dwu lub trzy sekcyjnym,bo obawiam się czy konstrukcja wkładka nie jest zbyt słaba..No i nie wiem czy wolno mi to pisać ale Oli.. czy Wol..-czy według Was  jest jakaś różnica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No gdzie ramka 100 kg ? Władek konstrukcyjnie ma ramę i nie jest zły pod tura . Jedynie to sprzęgło 1 stopniowe niezbyt się nadaje . No ale jakoś ludzie zakładają .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No ciężko złapać żeby pompy nie wyłączyć sprzęgłem i wtedy tur działać przestaje . To przeszkadza .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A to przepraszam . Szwagier musi mieć posranego władka , bo jemu przestaje działać na wciśniętym . :S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie . Słowo że tak mi tłumaczył i stąd moje przekonanie że pompa też staje . No dobrze się czegoś dowiedzieć od innych , a nie tylko od szwagra . :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Trzeźwy . Nie ma bata . Przy następnej okazji dopytam jak mu to działa dokładnie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No i tak Ci uwierzyłem . Szwagier ma tendencję do ubarwiania opowieści . B|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
16 godzin temu, zetorki12 napisał:

No gdzie ramka 100 kg ? Władek konstrukcyjnie ma ramę i nie jest zły pod tura .

T-25 ma ramę? O to od kiedy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3

Blazek,założyłeś turą?jaki?


zetorki12 napisał:

No gdzie ramka 100 kg ? Władek konstrukcyjnie ma ramę i nie jest zły pod tura . Jedynie to sprzęgło 1 stopniowe niezbyt się nadaje . No ale jakoś ludzie zakładają .rama jest cięzsza


Cały tur tyle więcej waży

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj