Skocz do zawartości

Zdjęcie

tuleje z PRL`u


2 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Jacek43

Jacek43

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2013 - 11:09

tuleje z PRL`u Chciałem zasięgnąć porady, czeka mnie remont silnika Bizona z056 , trafiają mi się tuleje z Krosna z lat 80 i osoba ta chce po 250 zł za sztukę. Czy to jest warte zakupu? Z tego co pamiętam, kiedy pracowałem w zakłacie gdzie były produkowane części , to najpierw szły najlepsze na export , później na zakład, a na końcu do części do sklepu (której nie spełniały parametrów). Nie wiem właśnie jak z tulejami było.
I co myślicie o tulejach THM ?
Z góry dzięki za porady :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
tuleje z PRL`u Dzisiaj, 22:08
  •  

#2 Share Didi

Didi

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radków
  • Zainteresowania:Hodowla bydła mięsnego

Napisany 22 marzec 2013 - 11:30

tuleje z PRL`u Powszechnie wiadomo,że części kiedyś produkowane były z lepszych materiałów.Dziś robią na sztukę.Mam w C-330 tuleje jeszcze z tamtych czasów.Zrobiłem na nich szlif na tłoki nadwymiarowe.Efekt-Ciągnik po wielu juz latach eksploatacji zupełnie nie zużywa oleju, a i moc jest bardzo dobra.Wcześniej miałem tuleje nawet z Krotoszyna i 4lata to było wszystko na co było je stać.Osobiście jestem zwolennikiem tzw.surówki bo do dzisiejszych części można mieć wiele zastrzerzeń.Oczywiście decyzję pozostawiam Tobie.Powodzenia ^^

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
tuleje z PRL`u Dzisiaj, 22:08
  •  

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
tuleje z PRL`u Dzisiaj, 22:08
  •  

#3 Share Jacek43

Jacek43

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2013 - 15:00

tuleje z PRL`u Tak jak napisałeś, materiały były dużo lepsze i robiło się szlif na starych tulejach, a jak się kupiło zestaw naprawczy to też nie był za dobry. I tutaj mam właśnie problem z tulejami.

Podobne tematy tuleje prlu