Skocz do zawartości

Zdjęcie

belarus 820 tylni most


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kamis

kamis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 289 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie

Napisany 21 marzec 2013 - 09:43

belarus 820 tylni most witam
jak się dobrać do tylnego mostu w belaruśie a dokładnie do womu . poszły ni łożyska na mim , te4 łożyska co są na tym mechanizmie co się wyjmuje do tyłu z taśmami wymieniłem bez problemu , ale ten wałek co idzie dalej ma duże luzy poprzeczne i wzdłużne ,jak się do niego dostać .podejrzewam że trzeba odjechać tylnym mostem i czy do tej imprezy trzeba zdjąć kabinę

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
belarus 820 tylni most Dzisiaj, 06:27
  •  

#2 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2013 - 10:25

belarus 820 tylni most Do odjechania tylnego mostu nie musisz ściągać kabiny ale jest ciężko (z perspektywy czasu lepiej nie ściągać i się pomęczyć) aby odjechac tyłem musisz odkręcić przystawkę napędu, dekiel po drugiej stronie i dekiel od góry skrzyni bo tam są śruby. Pamietaj że jak odjedziesz tyłem to będzie przechylał się most do tyłu. Kabina zostaje oczywiście na przodzie.

#3 Share kamis

kamis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 289 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie

Napisany 21 marzec 2013 - 10:35

belarus 820 tylni most a podłogę w kabinie ściągać?

Edytowany przez kamis, 21 marzec 2013 - 11:52.


#4 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2013 - 14:11

belarus 820 tylni most Tak podłogę nawet musisz bo idą tam rurki do rozdzielacza które trzeba odkręcić (chyba że dasz radę odkręcić bez ale wątpię) potem dźwignie do rozdzielacza tył kabiny unieść do góry aby przeszła nad zbiornikami potem jak już się rozejdzie to możesz unieść całą skrzynię z kabiną do góry aby było łatwiej odjechać. Tył ładnie odchodzi od skrzyni.
Musisz mieć coś do podnoszenia bo na podnośnikach będzie masakra, ja rozjeżdżałem na paletach i paleciakiem (dobrze stabilne to jest)

#5 Share JANCZAK1176

JANCZAK1176

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 677 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2013 - 19:48

belarus 820 tylni most Te od kosza to nie trzeba rozjeżdzać http://zapodaj.net/1...30ddaf.jpg.html

#6 Share kamis

kamis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 289 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie

Napisany 22 marzec 2013 - 21:02

belarus 820 tylni most do tego to wiem . miałem to już dwa razy wyjęte , tylko jak dostać się do tego wałka co jest dalej w tylnym moście, są tam rozsypane łożyska . a jakie łożyska tam założyć żeby wytrzymały więcej jak 2500 mt . ja używam głównie womu na 1000 obrotów

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
belarus 820 tylni most Dzisiaj, 06:27
  •  

#7 Share renault

renault

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 176 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2013 - 21:22

belarus 820 tylni most z tego co się orientuje to ten wałek z tymi łożyskami co mówisz to nie jest w tylnym moście ale już w skrzyni głównej jak będziesz zmieniał te łożyska to kup wianek z samych igieł bo spotkałem się też że mają w środku plastik wtedy jest prawie o połowę mniej igieł i to siada bardzo szybko. ja u siebie to rozjeżdżałem tak. podłoga i wszystko co przykręcone do skrzyń, hydrauliki nie rozbierałem tylko z przodu od silnika unosiłem zbiornik z olejem podkładając 10 ceownik (dosyć długi) tak aby wystawał za kabinę podkładałem pod kabinę klocki i wszystko unosiłem delikatnie i potem mogłem rozjechać. zależy co chcesz albo sam silnik i potem pierwszą skrzynie a następnie tą główną, lub silnik od razu z pierwszą skrzynią. jak już będziesz odjeżdżał skrzynią główną to tak jak pisał Wojtek987 podstaw lewarek z tyłu pod hak bo się będzie przechylał most do tyłu i żadnych rurek nie odkręcałem poco robić przecieki. w ten sposób rozbierałem może już z 5 razy

#8 Share agromatik

agromatik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1343 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2013 - 22:03

belarus 820 tylni most http://tractoor.pl/i...Z80 i 82/32.jpg
Na rysunku masz śrubę nr44/45 jest ona wkręcona w korpus tylnego mostu. Trzeba ją wykręcić, bo blokuje cały podzespół, po wykręceniu wałek z kołem koronowym i łożyskami powinien praktycznie bez oporów wyjść. Niestety do tej operacji trzeba wyjąć kosz wom z taśmami, ale nie trzeba rozjeżdżać ciągnikiem. Śrubę powinno widać przez otwór w kole koronowym, kwestia odpowiedniego ustawienia.

Edytowany przez agromatik, 23 marzec 2013 - 07:53.

"trzeba być zawsze tam, gdzie ciągną za sznury, a nie tam, gdzie słychać echo dzwonu"


#9 Share johenek

johenek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Świętokrzyskie

Napisany 22 marzec 2013 - 23:22

belarus 820 tylni most ja jak wymieniałem te łożyska to zdiołem kabinę i już całą skrzynię robiłem :)
KPK Kumurun Team

#10 Share padre1989

padre1989

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 23 marzec 2013 - 06:17

belarus 820 tylni most nie zapomnij o przystawce do napedubo tam 2 sruby sa ukryte ..bez sciagania kabiny rozpolawialem i wcale tak strasznie nie bylo. najpierw silnikiem z reuktorem odjechalem a pozniej sama skrzynia odjechalem ...

#11 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 24 marzec 2013 - 11:56

belarus 820 tylni most a jak chcesz mieć spokój to załóż łożyska timkena i zapomnisz o tym :)
Mój Wladimirec podbija świat

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
belarus 820 tylni most Dzisiaj, 06:27
  •  

#12 Share kamis

kamis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 289 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie

Napisany 24 marzec 2013 - 12:07

belarus 820 tylni most

http://tractoor.pl/i...Z80 i 82/32.jpg
Na rysunku masz śrubę nr44/45 jest ona wkręcona w korpus tylnego mostu. Trzeba ją wykręcić, bo blokuje cały podzespół, po wykręceniu wałek z kołem koronowym i łożyskami powinien praktycznie bez oporów wyjść. Niestety do tej operacji trzeba wyjąć kosz wom z taśmami, ale nie trzeba rozjeżdżać ciągnikiem. Śrubę powinno widać przez otwór w kole koronowym, kwestia odpowiedniego ustawienia.

dokładnie o to mi chodziło , dzięki


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy belarus tylni most