Janis89

Fendt Farmer 311 LSA kilka pytań....

Polecane posty

Janis89    1

Witam...

Jak w temacie napisałem problem mój dotyczy Fendt'a 311 LSA turbomatik 1986.

Mam parę pytań, a mianowicie...

- gdzie na skrzyni bo chyba na skrzyni znajduje się czujnik prędkości jazdy ?

- czy czujnik o obrotów wałka to ten nad wałkiem z tyłu ?

- czytałem gdzieś o wymianie oleju w tubromatiku co 5000 mh i chciałbym się zapytać jak to zrobić ?

 

Ale największe moje obawy budzi to, że przed przywiezieniem ciągnika do domu ehr działał bez zarzutu.. a teraz jak przełączam na DW to jeszcze chodzi,a jak na EHR to tylko kontrolki mygną i koniec, nic, żadnej reakcji...

Ale jeszcze bardziej mnie zmartwiło to, że jak włączam pozycyjne potem krótkie i długie to ok a jak po nich włączam światła na dachu to gasną mi krótkie :( W celu sprawdzenia zacząłem oglądać bezpieczniki, i wszystkie ok ,ale teraz najciekawsze... jak żarówką z kablami dotykam do akumulatora to świeci jak trzeba, a jak dotykam to bezpieczników i masy to przy większości zapalają mi się pozycyjne !!

Oglądałem od spodu tablicę i wygląda na to że nikt tam nie grzebał ...nie widać żadnych naruszeń ani pociętych kabli czy posklejanych.

Może ma ktoś jakiś schemat który bezpiecznik to czego się odwołuje ?

Macie jakiś pomysł ?

Za wszelkie rady z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Co gasnących świateł to tak jest w oryginale, niestety nie wiem czemu producent tak to stosował ale nie doszukuj się tam żadnej ingerencji. O wymianie oleju w sprzęgle to są odpowiednie tematy, wystarczy poszukać.

Jak ci kontrolki mrygają w EHR to są jak się nie mylę kody błędów które musisz odczytać. Też jest odpowiedni temat na ten problem.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janis89    1

No właśnie chodzi o to, że nie mygają jak od kodów błędów tylko jest jedno błyśnięcie przy przełączaniu i nic więcej ... To też może oznaczać jakiś kod ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Niestety w tym ci już nie pomogę bo u mnie w Fendzie jest mechaniczny podnośnik. Napisz może do użytkownika Kosti89, często odpisuje w tematach o Fendtach to go znajdziesz, on powinien ci pomoc w tym.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

no to jak więcej nie miga to powinno być ok. może masz coś źle ustawione. poruszaj regulacją wysokości i głębokości może się coś ruszy.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcinek178
      Witam serdecznie wszystkich kolegów!
      Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem MX 120 i jak to bywa początki z nowym sprzętem są trudne, powoli uczymy się siebie nawzajem:) Ciągnik ma przepracowane 7800 mtg i chyba jest to wiarygodny przebieg bo nie widać żeby był jakiś zmordowany, a przyjechał z Francji. W sumie jeszcze za wiele nim nie popracowałem ale już mam kilka tematów z którymi muszę się zmierzyć bo nie gra wszystko tak jak powinno i tutaj prośba do bardziej doświadczonych kolegów którzy posiadają takie jednostki żeby podpowiedzieli co nieco. Opisze w punktach usterki aby łatwiej było odpowiadać.
      1. Przedni napęd pracuje cały czas, nie można go wyłączyć,  sprawdziłem elektrozawór na bloku pod kabiną z prawej strony przedni - cewka i zawór sprawny (po podaniu zew. zasilania zawór otwiera się) mierząc napięcie na wtyczce od cewki w momencie przełączania miernik reaguje tzn. wskazuje jakieś napięcie ale tylko na ułamek sekundy także nie można odczytać, kontrolka od przedniego napędu zapala się i gaśnie w momencie załączania ręcznie jak i przez hamulec. Sprawdziłem też przekaźnik pod konsolą pierwszy od lewej i jest sprawny. Teraz pytanie co jeszcze można sprawdzić ? przewody do cewki? nie ma po drodze jeszcze czegoś na czym mógłoby tracić napięcie idące do cewki? Jest do tego jakiś sterownik czy napięcie z przekaźnika prosto na cewkę leci?
      2. Sprawdziłem błędy i oto co wymrugała dioda od wom  42  ; 24 ; 32;  60
        Czy wiecie co oznaczają kody błędów  i czy można je wykasować ?
      3. Przy pierwszej orce gdy  wychodziłem z ciągnika  wyłączyłem bieg  regulowałem ustawienie pługa wracam wsiadam wrzucam bieg a ciągnik nie jedzie, nie świeci się N ani nie mruga żaden błąd pół biegi przełącza OK ale nie ruszy ani do przodu ani do tyłu, jedyne co wtedy pomagało to zgaszenie i ponowne uruchomienie ciągnika. Co to może być ?
      4. Jak wysoko podnoszą wasze podnośniki w MX-ach? Mam wrażenie że mój jakby za mało podnosił (no chyba że ten typ tak ma) przy max. podniesieniu ramiona są w pozycji pionowej, tzn. nie zarzuca ich aż na ciągnik. skróciłem dość dużo wieszaki i jakoś z pługiem 5-skibowym szło ale wydawało mi się że ciągnik takiej klasy powinien mieć większy zakres ruchu ramion.
      5. Jak działa to pokrętło podnośnika z narysowanym pługiem? zacząłem się nim bawić ale nie obczaiłem o co z nim chodzi czasami przy ruszaniu z miejsca wyciągało pług do góry a jak stanąłem to opuszczało na dół, ustawiłem  w pozycji środkowej i było ok ale napewno ma ono jakąś funkcję. Błąd jaki świeci  na EHR to tylko 4
      Będę wdzięczny za każdą radę. A propo czy posiada ktoś może serwisówkę do MX 120?
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj